maandag 12 september 2016

Sleeveless Tante Betsy Dress Monday

Hey girls ik geniet met dit nazomerse weer heerlijk van mijn mouwloze Tante Betsy jurkjes. Ik heb er als ik goed tel in mijn hoofd nu 5. 
Natuurlijk kun je ze ook prima met een vestje dragen in het voorjaar en najaar...en we hebben deze zomer wel heel wat koudere dagen gehad. 


En zoals ik al eens in een van mijn Youtube filmpjes vertelde zijn ze ook mooi gekleed, je kunt ze op je werk dragen zonder dat je er te sexy bij zit. 


Natuurlijk ben ik niet de enige Tante Betsy girl die plezier beleefd aan de mouwloze jurkjes. Ik heb wat collages samengesteld van foto's die ik al scrollend tegenkwam op mijn telefoon. Hierboven een collage met Tante Betsy girls in Dress Betsy Summer Grey (die blauw is ;)). 


Dress Betsy Summer Black


Dress Betsy Summer Red



Dress Sakura Blue


Dress Sakura White


Dress Sakura Red


Ik heb geen foto of vind hem niet zo 123 van een Tante Betsy girl in Dress Betsy Summer Petrol. 
Deze foto is van het Belgische Tante Betsy verkooppunt Boutique Sourire. 


Ben je ook zo blij met jouw mouwloos Tante Betsy jurkje ? Als je er al eentje hebt ;). Ik snap dat er deze collectie wel heel veel leuke jurkjes waren hihi.

Lots of love from Susan