vrijdag 16 september 2016

More Tante Betsy shops Friday


Hey girls daar ben ik weer! Gisteren kon ik bijna niet slapen met mijn hoog stuitergehalte door de nieuwe wintercollectie. 

Ook omdat ik nog laat heb gechat met Binnie van SoMuch Fashion, die ook mijn Tante Betsy blog gaat sponsoren zodat ik straks een leuke winactie kan doen...yihaaa! Super lief van je Binnie :D.
 

Ik heb al gehoord en gelezen dat er al een aantal Tante Betsy girls los zijn gegaan met bestellen, soms wel 6 jurkjess. Ik denk wel dat deze girls gaan kijken welke modellen het beste staan...
Dus het gaat wel heel hard bij de webshops die de Tante Betsy wintercollectie online hebben staan, maar ik heb net eens mijn Tante Betsy verkooppunten lijst gecheckt door op de Facebook pagina te kijken of ze al Tante Betsy hebben, wie weet ook eentje bij jou in de buurt. Alle links vind je op mijn Tante Betsy shops pagina



Pand 65 heeft al Tante Betsy

Art Zwolle kreeg drie dozen vol




Holy Cow te Deventer heeft ze ook al in de winkel hangen, deze foto vind ik prachtig!

Eigen Stijl in Arnhem heeft morgen de Tante Betsy wintercollectie hangen. 

Mevrouw Janne in Enschede showde gisteren deze mooie combo met Urban Hippies Hip Pocket 'Porto'. 

Solvejg ook...Patricia showde zelfs een foto van een Tante Betsy blouse. 

Kunstig Kitschwerk deelde ook nog foto's en heeft ook veel rokjes. 
Ja girls ook al heet dit blog '365 days of happy Tante Betsy dresses' omdat ik iedere dag een Tante Betsy jurk draag...maar foto's met rokjes enzo zijn natuurlijk ook altijd welkom. 


Oh voordat ik het vergeet jurkjeszusje Margreet (rechts op de foto) liep voor het Tante Betsy verkooppunt Apotheker mode in Veendam  een modeshow. 
Kijken jullie mee naar de Tante Betsy foto's?


Ik verheug me al op jullie foto's en natuurlijk ook op zo'n prachtige nieuwe Tante Betsy jurk aan mijn lijf. Ik heb toch al heel wat leuke jurkjes gezien waar mijn hart sneller van gaat lopen ;). 

Lots of love from Suaan

17 opmerkingen:

  1. Ik zag bij 38 dresses enkele jurkjes die al verdwenen waren in maat M! En dat na een één dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het gaat keihard hè?! Maar ze zullen vast wel nabestellen bij Tante ;). Maar ook daar zal het dadelijk hard gaan...tsja het Tante Betsy virus weelt tierig ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Er zit zoveel leuks tussen.... Dat wordt zoooo moeilijk kiezen :-0

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat kan ik me heel goed voorstellen ;). Gewoon je hart volgen. Knuff!

      Verwijderen
  3. Ik durf het bijna niet te zeggen.... Maar ik word nog niet zo enthousiast van de nieuwe collectie...
    Het is wennen. Maar misschien moet ik er eerst meer dames 'in' zien. Inclusief mezelf :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook altijd wennen, kijk ook altijd enorm tegen de wintercollectie op...ik heb kleur nodig ;). Maar sinds ik de rood roze stofjes heb gezien ben ik flieft en de modellen zijn ook nog eens top, met cornflower print is Bibi leuk en het kleine bloemetjes model is de overslag leukk (die heb ik nog niet gezien in een ander model...herkende opeens het blauwe printje ;)).
      Maar op die zwarte en groene overslag jurk met grote bloemenprint ben ik op slag verliefd. Die vind ik zo gaaf, retro go black modelletje daarvan is ook mooi.
      En beetje bij beetje zie ik steeds meer leuks, maar ik moet ook nog even wennen hoor aan de donkere kleurtjes. Knuff!

      Verwijderen
    2. Ik denk dat het goede weer vd afgelopen tijd mij langer in de zomerstand heeft gezet en dat nu vooral de kleuren nog even wennen zijn. Het bordeaux/bruin-achtige kleurt mij wel altijd goed. We gaan het beleven :-))) xxx

      Verwijderen
    3. ik word er juist wel heppie van lekker knallen!!!
      hahaha
      X Es

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Whahaha heel herkenbaar voor ons Tante Betsy addicts, ik ben al in mijn kast aan het kijken wat allemaal weg kan waar ik niet zo heel vrolijk van wordt whahaha. Plaats maken voor de nieuwe collectie...nou ja is niet echt nodig whahaha. Knuff!

      Verwijderen
  5. Ik zie zoveel!!! Wacht nu echt op tante zelf, zoveel modellen, zoveel patronen en allemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja ik stuiter hier ook een end weg hihi. Verheug me er ook op en voorspel al dat die wishlist van mij nog langer wordt hihi. Knuff!

      Verwijderen
  6. Ik wacht ook op Tante zelf, heb al een lijstje opgesteld, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou het is volgens mij al booming business als ik het zo lees & zie wat er al gekocht is !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was gelijk flieft op de ola dress. Zowel de bloemen print als die blauwe. Nu maar hopen dat ie me leuk staat. Die rokjes vind ik ook heel leuk. We gaan het beleven!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal blind geworden van al die jurkjes, vergeet ik helemaal te reageren op het feit dat SoMuch Fashion jouw blog gaat sponsoren. Helemaal leuk! De winacties vliegen ons om de oren👂Jippie!😍

      Verwijderen
  9. oooh wat baal ik Susan en medefans!
    Ik was gisterenavond bij een vriendin in haar nieuwe huis zonder wifi, waardoor het niet lukte om de foto's op de webshops te zien en toen ik thuis was, waren alle jurkjes waar ik verliefd op ben (3 stuks, om te beginnen haha) al weg in XXL. Heb er de hele dag de balen van. Nu zijn er andere webshops bij en daar zijn ze ook al weg sinds ik kijk (als de kinderen op bed liggen, want dan heb ik alle aandacht om te genieten van de foto's)...
    maar om positief af te sluiten: wat zitten er weer mooie dingen tussen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).