zondag 18 september 2016

Dress Button Down Black Sunday

Hey girls vandaag deel ik eens een 'korte' blogpost, dus niet een blogpost vol met jurkjes van de nieuwe collectie zoals de afgelopen dagen. Ik heb genoten van jullie reacties...en ja girls ik kocht ook nog de groene jurk (ik had verjaardagsgeld bij me ;)). 


Vandaag heb ik mijn nieuwe zwarte Tante Betsy doorknoopjurk aangedaan en natuurlijk gecombineerd met een knalkleurtje. Deze Dress Button Down Black heeft hetzelfde model als mijn shirt dresses waar ik zo gek op ben. 


Ik koos voor rood, een rode top eronder (het is best koud buiten en we gingen naar een rommelmarkt) en een paar knalrode Apollo panty's (die nu leggings zijn) en mijn knalrode Sendra cowboylaarzen. 


Ik heb nog heel even mijn nieuwste zwart/witte cowboylaarzen eronder aan gehad en dat stond natuurlijk ook helemaal à la Susan, maar besloot om toch maar weer mijn rode Sendra laarzen aan te doen.


Als je nu nieuwsgierig bent wat ik kocht op de rommelmarkt was dat eigenlijk niks (behalve een stel mini cooper autootjes ;)). Sinds ik aan Tante Betsy verslaafd ben koop ik zelden nog kleding op een rommelmarkt (ook niet in een winkel) want ik draag alleen nog maar Tante Betsy ;). 
Van de winter doe ik daar wel eens een vest bij, maar die zijn ook van Tante Betsy whahaha. 
En ik heb inmiddels een hele stapel tops (veelal gekocht in een budgetwinkel in Duitsland of de Zeeman) en natuurlijk mijn Apollo panty's....waarvan ik leggings heb gemaakt door de teennaad eruit te knippen ;). 


Kozen jullie ook vandaag voor een Tante Betsy outfit met langere mouwen of een zomerse Tante Betsy met vestje of bijvoorbeeld een jeansjasje?

Lots of love from Susan

Ps. Op de foto ziet mijn gezicht heel bruin uit, ik denk dat het door de zwarte jurk en het groene gras komt dat ik eruit zie alsof ik een laag make up op heb...niet dus ;).