vrijdag 9 september 2016

Creative therapy Friday


Hey girls vandaag kon ik weer eens lekker creatief zijn op mijn werk en ik wilde dat even met jullie delen omdat ik hier ook mijn zorgen heb gedeeld. 
Er is meer duidelijkheid gekomen over het voortbestaan van onze afdeling en dat geeft rust en daardoor zit ik beter in mijn vel. Nee geen goed nieuws eigenlijk maar ik zit er in ieder geval nog vier maanden en we zien wel waar het schip strand. 
Veranderingen horen nu eenmaal bij het leven en ik probeer er nog altijd vertrouwen in te hebben dat er altijd wel weer iets goed uit voortkomt. 


Maar terug naar creatief zijn...ik heb vandaag een krans gemaakt van jeans en tegelijkertijd even fijn kunnen praten met een paar collegaatjes die natuurlijk precies hetzelfde als mij doormaken. Ik krijg ook energie van lekker creatief bezig zijn, het doet me goed. 


Een andere achtergrond als anders op de foto, want op de vrijdagen zitten we nu op een andere afdeling. 
Maar we kunnen daar toch ons werk doen, nou ja een beetje aangepast...we hadden wel een naaimachine meegenomen, maar de lockmachine en de industriële naaimachine hebben we maar op onze afdeling gelaten whahaha. 


En jullie zien wellicht dat ik een nieuwe Tante Betsy jurk heb, Dress Folky Black...die kreeg ik gisteren als verrassing :D. Dus die mag van de wishlist in mijn hoofd hihi. Ik ben er superblij mee...zwart maar toch met een leuke kleurige fleurige print. 


Van de week heb ik ook het pashokjes gordijn afgemaakt waar ik aan bezig was en ook al begonnen aan de tweede (die naai ik op de industriële naaimachine). 
Het is een opdracht voor een kringloopwinkel, twee pashokjes gordijnen. Ik hou er wel van om van niets iets te maken. 


Aan de achterkant, voor binnen in het pashokje, maakte ik weer hemden aan elkaar. 



Als jullie me al langer volgen hebben jullie al eens soortgelijke jeansgordijnen zien langskomen, die waren voor een ander filiaal (de twee foto's hierboven ;)). 
Ik hou wel van dit soort creatieve opdrachten, I love recycling, recykleren hoe het ook wel in de creatieve wereld genoemd wordt. 

Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Leuk zeg die gordijnen. Ik ben dol op denim. Fijn dat er duidelijkheid is. Van daaruit kun je dan weer verder. Maar zal vast nog moeilijk zijn. Kreeg je die mooie jurk zomaar? Mmm fijn zeg. Altijd leuk kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa ik kreeg die zomaar out of the blue...had ik al eens verteld dat ik een lieve tante heb?! Hihi ja er wordt mee gelezen op mijn blogs en die lieve Anita had gezien dat ik nog een jurkje van de zomercollectie op mijn wishlist had (dat had ik geschreven...maar wist dat die niet meer in de webshop stond). Ik neem aan dat het een retourtje was en heeft ze hem mij gestuurd :D. Hij is supergaaff, ik hou wel van een zwart jurkje met kleurige print.

      En ja wat werk betreft gaan we het wel zien, komt uiteindelijk wel weer goed hoor en ik heb een vast contract dus werk heb ik. Maar ik wil wel met plezier naar mijn werk blijven gaan, dat kan op deze afdeling. Ik zie me niet op andere afdelingen werken...maar dat gaan we vanzelf zien tzt. Knuff!

      Verwijderen
  2. Heel creatief die gordijnen en de krans is ook leuk. Fijn dat er duidelijkheid is gekomen ook al is het negatief. Nu kan je er tenminste naartoe leven en er rekening mee houden.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad die onzekerheid is killing. Je ziet door al die veranderingen de afdeling zinken...het is alsof je op een zinkend schip zit waar allebei de kapiteinen vanaf zijn gevlucht (ik weet wel de redenen hoor en snap het volkomen, maar ik miste ze en werd gewoon verdrietig van al die onzekerheid). Nu weet ik wat boven ons hoofd hangt...zou kunnen hangen en dat geeft meer duidelijkheid, stabiliteit. Knuff!

      Verwijderen
  3. Fijn dat je iets meer duidelijkheid hebt. Alles komt goed, daar zorgen de engeltjes voor xxx Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa daar vertrouw ik ook op :D. Ik heb een rotsvast geloof in de engeltjess dus dat komt goed. Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat fijn dat er meer duidelijkheid is. Wel vervelend dat het geen goed nieuws is. Ik ben zelf niet dol op veranderingen, maar zo is het leven wel. Ik hoop dat er in de plaats hiervan iets ander goeds op je pad komt.
    Wat staat die nieuwe jurk je mooi! En wat een mooie gordijnen zeg. Heel creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaat helemaal goed komen hoor...uiteindelijk ;). En thanks ben er ook erg blij mee. Voel me er goed in. Ik draag ook graag zwart maar dan wel lekker met kleur. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Fijn dat je voor nu weer meer zekerheid hebt op je werk! En wat een super gave creaties!!! Mag je trots op zijn! !!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt over het voorbestaan van de afdeling. Kan me voorstellen dat dat meer rust geeft. Goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat. Vroeg het me al af hoe het met je is.
    Wat een leuke krans heb je gemaakt! En zo leuk en creatief die jeans/overhemd gordijnen!
    Fijn dat je zo lekker creatief bezig kunt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).