maandag 8 augustus 2016

Who is the Tante Betsy Give Away winner Monday

Hey girls vandaag ga ik weer een Tante Betsy girl blij maken, ik ga bekend maken wie de Tante Betsy kadobon winactie gewonnen heeft.
Vanmorgen maakte ik al een Youtube filmpje en deed ik de trekking, er zaten 77 namen in mijn rood appeltrommeltje, nee zoveel Tante Betsy girls deden jammergenoeg niet mee hoor. Maar er waren ook girls met extra kansen, die de actie op hun Facebook profiel, Instagram account of hun blog gedeeld hebben. 
Ik vind het altijd leuk als veel girls mee doen, maar voor jullie komt het natuurlijk goed uit als jullie niet teveel concurrentie hebben. 
Alhoewel hoe meer girls meedoen hoe meer leuke Tante Betsy foto's jullie zien. 
Deed je nu deze keer niet mee dan ben ik benieuwd waarom (als je dat al durft te zeggen ;)), maar het kan ook zijn dat ivm de vakantie tijd er weinig girls online zijn. 


Ik heb het filmpje zelf nog niet gezien, ik hoop dat het om aan te zien is. Ik was deze keer best zenuwachtig, maar dat kwam meer omdat het een race tegen de klok was. Alle namen opschrijven op papier, de namen afknippen en in het rode appeltrommeltje doen. 
Het filmpje opnemen en zorgen dat ik op tijd de trein naar Maastricht haalde, nu zit ik weer in de trein terug naar huis. 


Ik had het nog over mijn nieuwste Bandelettes willen hebben. De zwarte kanten Bandelettes, Jasmine. Ik ben er heel blij mee, deze keer heb ik ze op maat genomen...ik was even bang dat ze misschien te los zouden zijn...maar ze zitten perfect! En ze blijven perfect op hun plek zitten wat natuurlijk nog belangrijker is. 
Ik heb ze nu al een drietal keer aan gehad en heb ze nog niet gewassen. Normaal deed ik dat na iedere keer dragen...even met lauw/koud water uitwassen met een beetje shampoo zodat ze de volgende keer weer perfect zouden blijven plakken (ze hebben een brede siliconen rand aan de boven en ook aan de onderkant). 
Vertelde ik al dat ik er dolblij mee ben?! Zo fijn om met lekker zomerweer met blote benen onder een Tante Betsy jurkje te kunnen. 


Mijn moeder die me vandaag zag vond dat ik best bruine benen had...ja mam 'bruin zonder zon' van Dove...helemaal perfect, geen gedoe met strepen op je benen en ze worden geleidelijk bruin en omdat je vaker met blote benen buiten bent worden ze vanzelf wat bruiner (ik ben geen 'zonner'). 


Oh ja ook blij met de onderbroekjes van RJ Bodywear, de RJ Pure Color Lace Dames Short.
Okay geen leuk sexy onderbroekje/hipster, maar het is wel een mooie elegante boxer met een mooie brede kanten rand/band. 
En nog belangrijker geen last van een onderbroek die tussen de billen kruipt. Wel zo fijn als je met blote benen onder een jurkje rondhuppelt ;). 


Vanmorgen Bandelettes en RJ Bodywear niet vermeld in het Youtube filmpje (wel dat ik Dress Sakura Red aan heb en een rood Tante Betsy Ajour vestje), nou ja vooralsnog is het een video op mijn iPad...
Dadelijk als ik thuis ben ga ik er naar kijken en hem uploaden. Een andere foto gebruiken als thumbnail...


Máár ik heb wel verteld wie gewonnen heeft en daar zijn jullie natuurlijk allemaal heel benieuwd naar, ga maar lekker kijken en wie weet kunnen jullie weer met me lachen (ik ben zelf ook wel heel benieuwd ;)). 
Ik krijg het filmpje deze keer niet toegevoegd (mijn pc...toetsenbord/muis...werken niet mee). Klik hier om het filmpje te zien en kom dan gezellig terug of wie weet zag je mijn andere Youtube filmpjes nog niet, dit is de link naar mijn Youtube kanaal

Lots of love from Susan

25 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan weer!
    En natuurlijk gefeliciteerd aan de winnares. Ik ga natuurlijk niets verklappen 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan weer!
    En natuurlijk gefeliciteerd aan de winnares. Ik ga natuurlijk niets verklappen 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd ... (Hihihi, ik verraad niets, allemaal zelf even kijken :-)))))
    Liefs,
    Sandra
    P.s. Sakura staatje fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd het is ook zo'n heerlijk kleurtje. Ik zag bij Tante toen ik de link voor dress Sakura Red aan het zoeken was dat het de allerlaatste jurk was van de Sakura's. Ik heb ze nu alledrie, eentje van Tante Betsy, eentje van Lillefant, oh en nog eentje van Tante hihi. Heb nu ook nog twee andere jurkjes van dit model, mouwloos, besteld bij Hippe Dingen, een ander Tante Betsy verkooppunt. De prints zijn zo gaaf en de jurk zit heerlijk, laat die zomer nu maar eindelijk komen!! Knuff!

      Verwijderen
  4. Aaah wat jammer dat ik geen Margreet heet😉
    Leuk om te zien dat jouw vlog hetzelfde klinkt als je blog leest. Gewoon wat je denkt schrijf jij op of zeg je volgens mij he😊
    Helaas niet gewonnen maar ik zag weer allerlei leuks van je op Mp dus er komt vast wel weer n actie aan. Ik doe gewoon weer mee😉
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh maar dat ben ik niet hoor, dat is een andere Susan hier in het Limburgse ;). Als ik weer een jurk verkoop voor een winactie dan deel ik dat ook hier, zodat jullie mee kunnen dingen. Ik heb er trouwens een speciaal account voor aangemaakt '365 happy Tante Betsy dresses'...dus niet te missen. Knuff!

      Verwijderen
    2. Hihi wel lief je leuke complimenten, ja ik ben inderdaad net zo in mijn vlogs als in mijn blogs ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Hihi, was weer een leuk en spannend filmpje dit keer :-)
    heb je je trein nog op tijd kunnen halen ?
    Enne, van harte gefeliciteerd
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor met gemak! Het is 7 minuten lopen en ik was klaar om te vertrekken ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Leuk om middels een filmpje de winnaar bekend te maken. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, leuk. Gefeliciteerd..... Veel plezier met je bon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig filmpje weer, leuk om Tante Betsy jurken en jij, zo in "actie" te zien. De winnares van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Susan, mooie jurk weer! Zo jammer dat ik 'm nergens meer in 't wit kan vinden��. En wat een spannend filmpje heb je ervan gemaakt! Hartstikke leuk dat je mijn naam getrokken hebt, kan ik de hele nacht over mooie jurkjes dromen��! Dank je wel, een hele dikke knuffel van....Margreet��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi graag gedaan lieverd en de bon zul je inmiddels wel al per mail ontvangen hebben :). Ja ik was ook zo blij dat ik de Sakura white nog bij Tante kon krijgen. Alhoewel bij Pantalone in Eindhoven heb ik hem gepast en hadden ze er destijds nog diverse dus wie weet... Veel plezier met iets leuks uitzoeken bij Tante Betsy van je gewonnen kadobon. Knuff!

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd winnares! Wat leuk gedaan Susan. Staat je weer goed deze jurk. En heb je de trein nog gehaald? Ik hoop het.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat jammer, ik zit in Duitsland op de camping en de wifi is niet toereikend om het filmpje te bekijken. Ik kan daar dus niet op reageren. Wel een leuke manier om de winnares bekend te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst gefeliciteerd Margreet. Dat je maar iets moois mag uit kiezen.
    Je hield de spanning er wel in Susan met je filmpje. Wel leuk op die manier.
    Die bruin zonder zon van Dove had jij in Duitsland gekocht toch? Is die hier in Nederland ook te krijgen? Ik heb het ooit één keer geprobeerd, weet niet meer van welk merk maar dat was een ramp! Aangezien ik ook niet zo van zonnen hou en het weer ook nog niet denderend is geweest en natuurlijk wel wat bruinere benen wil is dat ideaal natuurlijk.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa de bruin zonder zon van Dove is ook gewoon hier verkrijgbaar! Alleen was hij bij de DM stukken goedkoper ;) en omdat ik die graag eens wilde uittesten...ik vind hem in ieder geval super, geen last van strepen en beetje bij beetje bruinere benen. Met jurkjes lopen met blote benen dankzij mijn Bandelettes helpt natuurlijk ook mee ;). Knuff!

      Verwijderen
  13. Gefeliciteerd!!! Voor ons is t in spanning wachten op de sale! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Margreet, dat wordt lang slapen en dromen want er zijn zoveel leuke jurkjes! Leuk filmpje weer Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Margreet! Veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe Tante Betsy!
    Leuk filmpje was het weer en hopelijk heb je nog je trein gehaald!
    groetjes, Nicolette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Margreet! Heel veel plezier met het uitzoeken van je jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk filmpje en nu weet ik zeker dat Sakura een fantastische jurk is. Volgende keer doe ik gewoon weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Afgelopen vrijdag thuis eindelijk het filmpje kunnen bekijken, en toen vergat ik alsnog te reageren, dus nu maar even. Leuk gedaan Susan, om de winnaar bekend te maken in een filmpje. Fijn dat Margreet een leuke jurk met korting kan aanschaffen. Volgende keer doe ik graag weer mee met zo'n actie.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).