zaterdag 27 augustus 2016

Tante Betsy Saturday Give Away

Hey hallo Tante Betsy girls én Tante Betsy wannabees, vandaag is het Tante Betsy Saturday Give Away, er start er weer een nieuwe Tante Betsy kadobon winactie, nou ja eigenlijk twee ;).
Ik verloot namelijk twee Tante Betsy kadobonnen, eentje op mijn Tante Betsy blog twv €55 én een op mijn Facebook pagina twv €15, te besteden in de webshop van Tante Betsy.
De winactie loopt deze keer maar kort, dus wees er snel bij met reageren én je Tante Betsy foto op te sturen.
De winactie duurt tot zaterdag 3 september 12uur 's middags! Dus volgende week zaterdag maak ik de winnaars bekend!


Hoe doe je mee aan de Tante Betsy kadobon winactie twv €55 ;
* Laat een reactie achter onder deze winactie blogpost én stuur een Tante Betsy foto naar mijn emailadres; 365happytantebetsydresses(at)gmail.com
* Het spreekt vanzelf dat je me volgt hier op mijn blog, via Bloglovin, via Blogger, via mijn Facebook pagina of via mijn Instagramaccount
* Zoals altijd krijg je een extra kans(en) als je hier actief reageert op mijn blog.
* Deze keer geen extra kansen als je de actie deelt op Facebook of Instagram, delen mag wel...graag zelfs...yess nog meer Tante Betsy girls :).


Hoe doe je mee aan de Tante Betsy kadobon winactie twv €15 ;
* Laat een reactie achter onder de winactie post op mijn Facebook pagina, vermeld dat je mee doet en deel meteen je Tante Betsy foto (dit mag ook later, antwoord dan op je eigen deelname reactie met foto).
* Het spreekt vanzelf dat je mijn Facebook pagina volgt/liked ;). De actie delen mag, vind ik leuk zelfs...yess nog meer Tante Betsy girls!

Let op! Doe je aan beide winacties mee, dat mag natuurlijk :). Deel dan twee verschillende foto's!
Eentje stuur je op aan mijn emailadres en eentje deel je op mijn Facebook pagina, dat staat hierboven al uitgelegd. Hier vind je eventueel nog foto tips.




Ik nam vandaag ook een Youtube filmpje op om de winacties met jullie te delen en ook om even mijn nieuwste Tante Betsy jurkjes te showen.
Hier kun je gaan kijken (als je het leuk vind tenminste...de info van de winacties staat ook hier) een thumbs up is altijd welkom en het is ook leuk als je mijn Youtube kanaal volgt.
Oops ik zie dat de kwaliteit toch wat nalaat en zie opeens dat ik al eens een filmpje opnam in deze jurk, tsja dat is nu eenmaal zo...ik ga geen nieuw filmpje meer opnemen hihihi :p.


Vandaag draag ik Dress Sakura Red met mijn The Art Company clogs/klompjes, inmiddels verwisseld met een paar slippers om binnenshuis mee rond te lopen ;).
En kan ik heerlijk genieten met blote benen zonder last te hebben van schurende bovenbenen met mijn Bandelettes Black Jasmine.
Zijnotitie; de link naar Bandelettes is een referral link, ik krijg een klein gedeelte van jullie aankoop.


Nogmaals dankjewel aan Moniek voor de mooie bijdrage van €55 met de aankoop van Dress Pepita Black en dankjewel Esmeralda voor je bijdrage door de aankoop van een polkadot jurk, ik besloot €15 daarvan te gebruiken voor de winactie. Heel veel plezier van jullie jurkjes!
By the way; Moniek draagt hieronder XL en ikzelf L van Dress Betsy Summer Red. 


Okay girls ik verheug me op al jullie foto inzendingen, ik hoop dat deze keer weer veel Tante Betsy girls mee doen.
Zo kunnen jullie weer zien hoe de Tante Betsy jurkjes/rokjes/vestjes/shirts staan bij allerlei types Tante Betsy girls, altijd fijn.
En ik ben ook benieuwd hoeveel reacties ik ga krijgen op de kadobon winactie op Facebook, ik wilde dit een keer uitproberen om andere dames een kans te geven, die moeite hebben met een reactie achter te laten op mijn blogposts hier op blogspot.

Lots of love from Susan

60 opmerkingen:

  1. hoi susan
    wat leuk weer een winactie daar gaan we deze reis weer aan meewerken
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!!! Ik doe mee!! Facebook net gedaan nu jou nog mailen, dat doe ik morgen!!

      Verwijderen
  2. Ik ga met mijn nieuwe Sale jurkje een poging doen voor de winaktie !
    En het is zo wie zo leuk om de andere dames te zien met een foto .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tante betsy #2 is in the pocket, eindelijk een tweede jurkje om mee te doen aan je give away! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey wat leuk Mirjam en als je nu ook nog bij allebei mee doet heb je twee keer kans ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Het lukt me deze keer jammer genieg niet om mee te doen, maar wens iedereen veel succes en dat er maar veel mooie foto's voorbij mogen komen!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Sandra je zult vast goede redenen hebben, niet dat je iets hoeft uit te leggen hoor. Knuff!

      Verwijderen
  5. Oh, wat ga je rap van actie naar actie, hihi. Maar natuurlijk doe ik weer mee. Ik zal weer eens een foto maken. Schiet er toch vaak bij in. Je filmpje is hartstikke leuk om naar te kijken. Leuk om de jurken zo voorbij te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dankjewel! Ik klets me daar een eind weg, ik had al een ander filmpje gemaakt maar daar was ik niet tevreden over ;). Verheug me er weer op! Knuff!

      Verwijderen
  6. Zal ik????
    Ja denk het deze ronde maar wel weer eens hahaha
    Of?
    Jawel moet lukken :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja. Ik doe weer mee. Ik vast oefenen voor mooie poses😂
    Superleuk om straks al die verschillende dames in die mooie jurken te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook zo leukk! En ook al die enthousiaste reacties van jullie :D. Knuff!

      Verwijderen
  8. Ik doe graag weer mee aan de niet-Facebook actie, want ik zit niet op Facebook. Ik ga deze week weer even aan de slag. Leuk filmpje heb je weer gemaakt. Ik bekijk deze op mijn laptop, want op mijn mobiele telefoon is geluid heel zacht, ook al zet ik deze op maximaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je weer mee doet en ik heb er ook bewust voor gekozen om hier de grote winactie te doen ;). Hier moet je toch net wat meer moeite doen als op Facebook. Knuff!

      Verwijderen
  9. Twee nieuwe jurkjes gescoord in de sale en razend benieuwd naar de nieuwe collectie! Dus ik doe mee :-) duimen maar
    Grtz Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh maar ik ook, zo spannend wat er allemaal weer komen gaat. Leuk dat je weer mee doet. Knuff!

      Verwijderen
  10. Hoi Susan,
    Ik doe weer mee hoor!!! Wat staat de collar grey (die dus blauw is��) jou super!!!
    Ik heb m'n salejurkjes inmiddels binnen maar twijfel nog over de groene met de hartjes. Ik vind de kleur fantastisch maar ben toch leuker in n jurk met v-hals of idd gewoon wat dieper.
    Ga nog even op Mp kijken naar jouw jurkjes. Draag xxl maar van de oude collectie vind ik die wat te ruim. En dat pillen he.... Kan t wel hebben maar niet als t al is voor ik ze zelf gedragen heb...
    Hoop dat de nieuwe collectie nog even op zich laat wachten; kan ik nog ff sparen...
    X Carol

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Heb je van de groene hartjes jurk de zippie of dress Akke dan? Ik vind Dress Lola Hearts zo leuk en heeft ook een prachtige halslijn. Ja XXL van oudere collecties is echt een stuk groter denk ik als de huidige collectie. Ik heb hem wel ietsjes smaller gemaakt maar niet veel. En snap wat je bedoeld maar jurkjes uit zulke oude collecties nieuw scoren is wel heel bijzonder. Knuff!

      Verwijderen
  11. ik doe ook weer mee :) liefs Sas Kia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk doe ik ook weer mee. Zou mooi zijn om een begin bedrag te winnen voor de nieuwe collectie👌🏻
    Lieve groetjes en een hele fijne zondag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi oh ja je foto inzending is al binnen en al gedeeld ;). Leuk dat je weer mee doet. Knuff!

      Verwijderen
  13. Natuurlijk doe ik weer mee!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks mijn dame jurkje heb ik er nog steeds 1 op mijn wensenlijstje staan nu en dan komt de nieuwe collectie er nog aan. Ik doe dus heel graag weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sale jurkje dus...

      Verwijderen
    2. Hihi ja dan zou zo'n kadobon mooi meegenomen zijn hè?! Knuff!

      Verwijderen
  15. Leuk susan en je filmpje ook helemaal top. Ik probeer weer een leuke foto te gaan maken en mee te doen..

    Lieve groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ff controleren of ik wel een reactie achter gelaten heb. Als het goed is heb je mijn collage met foto's via de mail gekregen.

      Lieve groetjes, dinah

      Verwijderen
  16. Hoi,

    Ik ga ook weer mee doen en kan ik ook weer genieten van al die dames in hun mooie jurken.

    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Saskia! En als ik het goed begrijp ben je dezelfde die al een foto heeft gedeeld op Facebook. Slim gewoon lekker aan allebei mee doen. Knuff!

      Verwijderen
  17. Natuurlijk doe ik weer mee! Je ziet mijn foto één dezer dagen wel verschijnen! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Natuurlijk doe ik mee! Nu met de foto van de sale en nu al mijn favorieten jurkje, de Birdie grey. Hij zit heerlijk, net iets ruimer, zit fijner ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh ik ga dan toch wel meedoen! Leuk!! Een bonnetje voor de nieuwe collectie is nooit weg. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ik doe graag mee en heb je net met veel pijn en moeite 1! foto gestuurd. Triest he? ;-)) O in ik volg je hier en op IG. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Joepie, weer een kans op een cadeaubon. Zou zo leuk zijn als ik zou winnen. En dat mijn favo jurkje dan wel weer op voorraad is. Ik heb mijn mailtje zojuist aan je verzonden. Groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nicky heeft een nieuwe reactie op je bericht "Tante Betsy Saturday Give Away" achtergelaten:

    Hi Susan, wat leuk alweer een winactie , ik doe ook graag weer mee en probeer je morgen een foto te sturen. Lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaaaaaaaaaaa! Ik kan vanaf de ipad wel reageren! Ik doe dus mee :-)
    Wat een geweldige leuke foto's met de mooie rode jurken! Ik heb deze jurk ook besteld in de sals, maar twijfelde zo of ik het model wel bij mij vond passen. Vandaag kwam mijn vriendin op bezoek en zij heeft mij overtuigd dat de jurk mij mooi staat! Wie weet morgen gelijk wel een foto in deze jurk voor de winactie! En weet je wat t leuke is??? Deze vriendin heeft vanmiddag gelijk ook haar EERSTE tante betsy jurk besteld!!! Ik zal haar straks via fb gelijk taggen en attent maken op je blog!!!
    Een extra dikke knuffel voor jou vandaag susan!!!!
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. He Susan, ik doe ook weer mee!! met deze te gekke actie naast de Facebook actie, foto komt eraan. groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk leuk leuk, ik doe weer mee! Dit keer in met mijn nieuwe en 2e Tante Betsy jurk :-) Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk: 2 x kans en ik heb een nieuwe aanwinst uit de sale. Heel blij mee! Foto volgt per email. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben weer van de partij hoor super leuk weer

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Susan,

    Altijd net op het nippertje maar ik doe nog graag mee!!

    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Natuurlijk doe ik graag mee :) door de vakantie wat laat.....knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Natuurlijk doe ik graag mee :) door de vakantie wat laat.....knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hé susan, heb de foto opgestuurd... op het nippertje doe ik toch maar mee!
    groetjes jet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super leuk! Ik ben eindelijk op tijd! Zwaar zwaar fan en thuis wachten er twee nieuwe jurkjes uit de sale als ik terugkom van vakantie!😃😃😃❤️ Groetjes Esther van Ham

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Natuuuuuurlijk doe ik weer mee, want teveel Betsy's bestaat niet! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk dat je weer een winactie hebt, ik doe dit keer nog op de valreep mee.
    Ik stuur je zo een foto naar je toe!
    Ik zal ook meedoen met de andere winactie die ook erg leuk is!

    Liefs,
    Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo leuk en snel alweer een winactie en zelfs 2!!! Ik kan het/jou amper bijhouden!!! Hahaha:D
    Natuurlijk doe ik weer mee!
    Sorry weer voor de late reactie en inzending, maar gisteren pas m'n nieuwe TB ontvangen die ik van jurkenzusje Sylvia heb overgenomen. Vandaag pas de foto's kunnen maken en vanmiddag er weer een leuke collage van gemaakt! ;)
    Mijn Facebook inzending had je al eerder ontvangen!
    Die Summer Red dress staat je zooo leuk! Ik hoop hem ook nog een keertje te kopen.
    Helaas inmiddels uitverkocht! :( Net als de rest van de sale van Tante Betsy.
    Dus, als ik de bon win, dan wil ik het besteden aan de nieuwe collectie! Ben erg benieuwd! ;)
    Zo ga nu snel de foto naar je opsturen en nog even je nieuwe filmpje bekijken en de rest van je laatste blogs! ;) Loop weer dramatisch achter.... :/

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hou Susan, ik hoop dat deze reactie wel doorkomt bij je. Ik ben nog net op tijd als het goed IS.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).