donderdag 4 augustus 2016

Tante Betsy girls photo entries Thursday


Hey girls het is weer tijd om de Tante Betsy foto inzendingen te delen van de girls die mee doen met dé Tante Betsy kadobon winactie, Tante Betsy Give Away Wednesday
Je kunt nog mee doen als je je nog niet hebt opgegeven, ik mis nog heel wat aanmeldingen van Tante Betsy girls die eerder wel meededen, dus girls wacht niet langer...stel niet uit...klik nu hier en meld je aan onder de winactie blogpost...en natuurlijk ook voor Tante Betsy wannabees!
Je mag natuurlijk ook eerst van de foto inzendingen van de diverse Tante Betsy girls genieten én inspiratie opdoen, 11 stuks in totaal en als het goed is heb ik ze nu allemaal gedeeld die ik inmiddels heb ontvangen. Sorry girls de puf ontbreekt me even om jullie allemaal te mailen, maar weet dat ik jullie lieve leuke mails zeer waardeer. Dikke knuffels van mij en ook voor al jullie leuke en lieve reacties. 

Lizette stuurde deze leuke collage in met 4 jurkjes van deze collectie (Shirt Dress Black, Dress Collar Grey, Dress Birdie Blue en Dress Gigi Blue, twee van de wintercollectie en eentje van de zomer 2015 collectie. En zo te zien weet ze ook al precies waar ze de te winnen kadobon voor wil gebruiken, dress Gigi White (ik heb de Sakura White en hij is zo gaaf, ik dacht dat hij me te bleek zou maken, maar niets is minder waar ;)). 

Corine stuurde deze stralende zomerfoto in, dit is wat ze schreef; hier een foto in birdie blue, mijn jongste Andreas, wilde ook graag op de foto. Iedereen hier vindt het een prachtige jurk. Deze jurk laat je stralen.

Astrid stuurde een fotocollage in van haar twee Tante Betsy jurkjes, Dress Collar Grey en Shirt Dress Black. In haar mail schreef ze dit; Daar ben ik weer! 
Ik waag gewoon weer een gokje voor een rokje.
In de bijlage twee jurkjes van mijn favoriete printje.
Maar wie weet komt er in de winter een nieuw printje aan waar ik mijn hartje aan verpand en dan kan ik die bon natuurlijk goed gebruiken.

Met deze mail die ik vandaag kreeg van Willeke moest ik lachen, lees je even mee; Vandaag helemaal blij en hip in mijn hartjes jurk. Even snel om boodschappen met mijn jongste 2 meiden (Ise van 3 jaar en Annika van 3 maanden) stap ik uit de auto bij de supermarkt zie ik dat ik mijn huis/tuin slippers nog aan heb. Aaahhh, nou ja gelukkig lopen hier in Renesse zoveel toeristen in rare camping outfits dat het niet op valt. 
Misschien moet ik een tante betsy kopen die past bij mijn slippers.
Nou Willeke ik vind het best kunnen hoor...volgens mij zijn die slippers weer helemaal hip ;). 

Nicky stuurde deze grappige collage in en schreef dit in haar mail;
Hierbij weer een foto collage van een happy tante Betsy girl.
Het blijft leuk om de foto's en jurkjes op je blog te zien, ook je inspiratie blogs lees ik graag. In de collage zie je Dress Soda Dark Blue en Dress Folky Black van deze collectie en een jurkje van de zomer 2015 collectie. 

Margreet is helemaal happy met haar Tante Betsy outfit, dit is wat ze schreef; Happy ontbijtje in de ochtendzon in de tuin in Tante Betsy hoodie en nieuwste aanwinst via marktplaats (geen idee hoe deze heet en uit welke collectie hij komt, maar het is een blijvertje; heerlijk zacht!).

Claudia heeft op deze foto de hoodie black fit aan (de jurkjes zijn zo te zien van Tante Betsy, maar zoals ik al in mijn tweede Youtube filmpje vertelde kan dat natuurlijk ook), dit is wat ze mailde; Met dit Nederlandse 'zomer' weer ga ik nooit meer zonder hoodie kamperen.

Eline stuurde ook een collage in met haar hoodie black fit. Ze schreef dit; Dit keer met mijn laatste aankoop van Tante Betsy, een supergave Hoodie. Ik draag hem graag als jurk, maar gezien de niet zo warme temperatuur momenteel is hij ook heerlijk als lang vest op een spijkerbroek te dragen!

Miriam stuurde een wishlist in en ja hoor dat mag ook lieve Tante Betsy girls, ik vind het altijd leuk om te zien! Miriam draagt het liefst Tante Betsy rokjes (onlangs scoorde ze nog eentje in de sale; Skirt Petrol N Blue ) en ik zie er dan ook twee op haar wishlist; Skirt Birdie Black en Skirt Sakura Blue
Ook al heet mijn blog 365 days of happy Tante Betsy dresses, foto's van Tante Betsy rokjes zijn ook altijd welkom! Oh Miriam ik zie net dat het jurkje van je wishlist, Dress Betsy Summer Black, alleen nog maar in een S te krijgen is, ja soms moet je niet te lang wachten...
Ps Miriam meld je je wel nog even aan onder de winactie blogpost! dan is je aanmelding compleet ;).

Petra stuurde een foto in van haar jurkjes, ze schreef dit; Op de foto een deel van mijn Betsy collectie. Nog niet zoveel als jij hoor. Maar er staan er nog wel een paar op mijn lijstje.

Vera stuurde deze bijzondere zwart wit foto in, dit is wat ze in haar mail schreef; Deze foto werd spontaan genomen door een fotograaf op de camping afgelopen week.
We zijn zichtbaar onzelf in de natuur. Zelfs in zwart-wit is de hartjesjurk prachtig.
Doordat mijn buikje goed zichtbaar is voel ik me een soort oermama op de foto. Love it!

Tsja girls ik zie nog steeds geen Sale bij Tante Betsy zelf. Ik denk dat die dan pas ingaat als ze terug komt van vakantie, maar hou de site in de gaten of haar Facebook pagina


Lieve groetjes van Susan die vandaag weer genoot van haar groene hartjes jurk, dress Akke. Zo blij ermee! En ik genoot ook van mijn knalgroene hoodie die van een oude collectie is, zo blij dat ik die heb kunnen scoren.
Vergeet je niet aan te melden, waag een kansje op die kadobon van €40, dat is weer een mooie korting op een jurkje, rokje, vestje of shirt van Tante Betsy

Lots of love from Susan

Oh ja een anonieme Tante Betsy girl vroeg zich af of wij ook last ervan hebben dat mensen ons raar aankijken in onze jurkjes... Nou ik niet dus, ik ben van het 'sjiet oan de luij principe'  (ga even lezen onder de link) en het valt me nog niet eens op als mensen naar me kijken...ik doe gewoon mijn ding... What about you girls?