woensdag 10 augustus 2016

Shouting from the rooftops Wednesday

Hey girls jullie hebben inmiddels wel ontdekt dat als ik helemaal gek ben van een produkt, een merk, dat ik mijn liefde ervoor van de daken afschreeuw...
Dat heet in feite reclame maken, maar toch ook weer niet, reclame makers doen dit om het produkt te verkopen en ik uit mijn liefde voor het produkt, voor het merk. 


Tante Betsy is natuurlijk hét produkt, het merk waar ik helemaal verliefd op ben geworden en waar mijn hele blog om draait. 
Ik heb nog een paar jurkjes van andere merken in mijn kast hangen maar ik merk dat ik die zelden nog aan doe. Ik maakte pas even een zijsprong naar een merk dat ik nog niet kende, maar mennn wat viel me de pasvorm tegen, de kwaliteit. Geef mij maar Tante Betsy! Vooral sinds Tante Betsy sinds de zomer 2015 een andere producent heeft is de stof echt super van kwaliteit, ook na een heel aantal keer wassen. 
Het lijkt alsof de jurken voor me op maat zijn gemaakt (wat natuurlijk niet zo is ;)) en ze sieren mijn lijf gewoon perfect. 
Onlangs deed ik nog een mouwloze jurk aan (van een ander merk) welke ik vele jaren met plezier heb gedragen, ik leek wel zwanger en dat lag puur aan de snit van de jurk. Zo heb ik dat met meerdere jurken welke ik vroeger met plezier aan had. 


Er is nog een merk, produkt, waar ik de liefde ervoor van de daken afschreeuw sinds ik het heb ontdekt, Bandelettes. Dankzij Bandelettes kan ik eindelijk weer heerlijk genieten van het lopen met blote benen onder mijn jurkjes, Tante Betsy jurkjes, zonder last te hebben van schurende bovenbenen. 
Niks lekkerders als heerlijk met blote benen te kunnen genieten van mooi weer (hellup waar blijft die zomerrr?!). 
Ik heb sinds kort een paar nieuwe kanten Bandelettes, Black Jasmine Bandelettes (ik let er altijd op dat ik de breedste versie bestel 6 inch) en ben er super happy mee. 
De rode kanten Bandelettes zijn me eigenlijk te klein (niet te smal;)), Red Romance, ik vroeg ze namelijk een maat kleiner als de opgemeten maat. Ik dacht ergens in een review gelezen te hebben dat als je je benen had opgemeten dat je dan een maat kleiner bestellen moest, niet doen!! Gewoon op maat bestellen! 
Er wordt wel aangeraden om als je twee verschillende maten tussen beide benen hebt om dan voor de kleinste maat van beide te gaan, maar dat is dus iets heel anders ;). Ik heb tegenwoordig wel een referral link ipv een gewone doorklik link en krijg nu een percentage van jullie aankoop als jullie via mijn link, een setje Bandelettes in Amerika bestellen (bestel maar een paar per keer ivm extra kosten als je boven €22 uitkomt, omgerekend kost een paar Bandelettes €18 aldaar en je hebt ze binnen een week in huis!). 


Vandaag zal ik weer moeten kiezen welke panty, legging, ik ga aandoen en geloof me dat is natuurlijk geen straf met al die vrolijke kleurtjes die ik in mijn lade heb liggen. Maar ik heb toch veel liever zomers blote benen weer ipv paraplu en regenjassen weer. 
Ik kreeg op mijn 365 dagen creatief blog al vaker de vraag waar ik toch mijn gekleurde panty's en leggings kocht. Vaak wist ik dat niet meer, maar had wel al van jurkjesvriendin Petra gehoord over de Apollo panty's die er in heel veel vrolijke kleurtjes te koop waren bij Sokken-online. Dus toen ik weer eens op zoek was naar een vrolijk kleurtje, bestelde ik daar diverse panty's en leggings.
Later bedacht ik me, als ik toch al iedereen vertel waar ze te kopen, kan ik ook kijken of ze me kunnen gaan sponsoren.
Ik kreeg een doos met een tiental Apollo panty's toegestuurd als sponsoring en ik ben er helemaal happy mee. 
Op de jurkjesdag in februari had ik zelfs 36 Apollo panty's bij me, die Jack en Jenny van Sokken-online sponsorden voor de jurkjesdag (georganiseerd door dames van een vrolijke jurkjes Facebook groep waar ik lid van ben). 
Heerlijk al die vrolijke dames die een Apollo panty wonnen bij de Tombola (ik ook hihihi). 
Ik ben inmiddels wel voor een maatje groter gegaan bij de Apollo panty's, de XXL versie die zit mij toch net wat beter. Maar de L/XL panty's knip ik gewoon bij de band in, net zoals ik altijd de teennaad eraf knip en er een legging van maak. 


Zo girls het bericht is alweer veel te lang geworden...ik ben natuurlijk ook super happy met mijn Urban Hippies Hip Pockets die ik bijna dagelijks gebruik, ik blogde er onlangs al over. Én mijn vrolijke De Kunstboer Parrots tas die ik iedere dag gebruik. 
Een produkt daar hebben jullie me niet meer over gehoord en dat is de Vevina crème, op een of andere manier werkt die niet goed bij mij, maar Geerdina wil graag een andere Tante Betsy girl de kans geven om de Vevina crème te gebruiken, dus heb je last van schurende bovenbenen en wil je de crème testen dan hoor ik het graag. Het is dan wel de bedoeling dat je er een review over schrijft en dat ik die dan hier kan posten. 

Lots of love from Susan