woensdag 3 augustus 2016

Quality time Wednesday

Hey girls vandaag maar een korte blogpost, het is al laat en mijn vriendin is net de deur uit. Ik heb een heerlijke middag quality time achter de rug, lekker samen genieten van elkaars gezelschap. 


We zijn een paar uurtjes naar de Ikea geweest en hebben daar eerst onder het genot van een kopje koffie/thee heerlijk gekwebbeld lekker relaxed op een bank in het restaurant. 


En natuurlijk maakte ik even een selfie want ik had al ingeschat dat ik vandaag geen uitgebreide blogpost uit mijn mouwen zou schudden. 
De middag vloog weer veel te snel om, op het einde van ons Ikea rondje hebben we nog even beneden bij de uitgang genoten van een ijsje alsvorens naar huis te gaan waar we samen met manlief een pizza gegeten hebben. 


Mijn OOTD, dress Tweety Black met mijn zwarte Sendra laarzen. 
En ook nog even een foto van de twee dinnen :). 


Zoek ik dadelijk ook nog even een foto van vorig jaar erbij, van ons tweetjes in Tante Betsy jurkjes. Mijn din heeft inmiddels ook twee Tante Betsy polkadot jurkjes, deze rode en een zwarte :). De rode kocht ik voor haar verjaardag ;). 


Lots of love from Susan