woensdag 24 augustus 2016

Love for old collection Tante Betsy dresses Wednesday


Hey girls zoals jullie wellicht wel gezien hebben, heb ik een aantal Tante Betsy jurken op marktplaats te koop staan
Dit zijn jurken uit oudere collecties van Tante Betsy, waarvan twee jurkjes uit de herfst/wintercollectie 2014/2015. 
Het is onder heel wat Tante Betsy girls bekend dat de jurken vóór de zomer 2015 collectie groter kunnen uitvallen als de huidige collecties. 
Maar ook de kwaliteit is anders, de jurkjes zijn vaak van een dunnere kwaliteit en pillen sneller. 


Nu wil ik even heel duidelijk zijn, ik vind de jurkjes van oudere collecties nog steeds heel gaaf en mij zul je niet horen klagen over de kwaliteit. 
Ik kan er niet van wakker liggen dat de jurkjes pillig zijn. 
Ik ken Tante Betsy sinds najaar 2014 en heb destijds de jurkjes die ik nu te koop heb staan, bij Tante Betsy in de webshop gekocht. 
Dress Polka Dottie Petrol kocht ik samen met Dress Rosemary Blue, die laatste jurk daar ben ik nog steeds verliefd op en heb inmiddels de rode en de roze versie. 
Die jurk was al na drie/vier keer wassen pillig, daarom bedacht ik me dat het helemaal niet erg is om zo'n zelfde jurk op marktplaats te scoren terwijl hij gedragen was. 



Nu lees ik wel eens dat girls niet blij zijn met de Tante Betsy jurkjes/rokjes die ze op marktplaats kochten. Ze voelden zich bedonderd door de verkoopster. Ze zijn te pillig of de kwaliteit te dun, maar girls dat is dus normaal bij collecties vóór zomer 2015 collectie
En dat gebeurt je ook als je de jurk zelf nieuw hebt gekocht en een aantal keer gewassen hebt!
Dus girls vind je een Tante Betsy jurk/rokje van een van de oudere collecties gaaf, dan moet je dat in gedachten houden. 
Máár hoe herken/weet je nu een jurk van welke collectie zo'n jurk is? Bij Tante Betsy op de Pinterest pagina staan de jurken veelal per collectie ingedeeld, ik heb wat collages gemaakt, die deel ik in dit bericht. 


Nu zijn er natuurlijk ook jurkjes van oude collecties zoals de zippie jurken die dat niet hebben! Die zijn van een dikkere en stevige kwaliteit. 
En iedereen die verliefd is op Tante Betsy jurkjes en rokjes en de nieuwere collecties kent weet dat de kwaliteit super is en heel mooi blijft. 
Wel altijd wassen op 30 graden en niet samen met jeans wassen!


Inmiddels heb ik een polkadot doorknoop jurk van een oudere collectie verkocht en €15 daarvan gaat naar een Tante Betsy kadobon én ook Dress Pepita black is zo goed als verkocht, de gehele opbrengst gaat naar een kadobon die je binnenkort hier kunt winnen. 
Nu denk ik wel dat ik die kadobonnen niet samen voeg, maar er misschien ook een Facebook winactie van maak, die kadobon van €15 dan...

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Nu met het warme weer heb ik de * oudjes * aan omdat die wat dunner zijn.Heb er zelf ook niet zo'n moeite mee als ze pillig zijn,ze zijn met liefde gedragen ;-)
    Lief dat je weer een winaktie gaat starten.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die oudjes blijven leuk en fijn hè, maar ik kan niet zeggen dat ik de nieuwere jurkjes warmer vind. Ik draag die net zo goed in deze hele hete dagen. En zo blij met mijn mouwloze jurkjes! Heerlijk! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Kun jij gedachten lezen ofzo? Ik zat me een uur geleden te bedenken hoe ik er achter kon komen uit welk jaar de jurkjes zijn. Vooral handig voor de maat. Kom jij met een lijst. Bedankt. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja wie weet kan ik dat wel :p. En inderdaad zeker handig voor de maat als je weer eens een leuk oudje ziet en je vraagt je af of het eigenlijk wel een oudje is whahaha. Knuff!

      Verwijderen
  3. ik ben vooral groot fan van de oude collectie qua prints, dunheid en de rokjes van velours.....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik weet dat je groot fan bent, fijn dat je ze nog steeds kunt vinden. Maar op een gegeven moment heb je ze dan 'allemaal'...toch weet ik ook dat je fan bent van een zomer 2015 jurkje ;) hihi. Knuff!

      Verwijderen
  4. Ik heb nog 2 jurkjes uit 2010 (!) die ik heel af en toe nog draag, gewoon omdat ze nog steeds leuk zijn.... Ben wel heel blij met de huidige kwaliteit en pasvorm, die zijn zoveel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow uit 2010?! Leukk! Ja de kwaliteit is nu echt superrr en ook idd een prachtige pasvorm, ik ben ook fan! Oh ja dat wist je natuurlijk al whahaha. Knuff!

      Verwijderen
  5. Mijn buuv heeft heel veel jurkjes uit de oudere collecties en ze staan haar super. Bij mij past de huidige collectie wat beter. Anders voel ik me te cute 😁😁😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha zo heeft iedér zijn ding hè, ik heb voor iedere stemming een jurkje...voor als ik me blue voel...oh nee dan draag ik roze. Of wild animal dan heb ik een panterprint, grapje. Vind het wel fijn hoor al die vrolijke jurkjes in mijn kast, wordt er helemaal happy van. En wat leuk dat je een buuf hebt die Tante Betsy draagt, die heeft je vast aangestoken ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Ik vind vaak de printjes uit de oude collectie zo leuk! De jurkjes die ik daarvan op marktplaats heb gekocht vallen me allemaal erg mee qua pilligheid. Maar wat me wel opvalt is dat de schouders soms uitgelubberd zijn; pas dus op met hoe je ze op de waslijn te drogen hangt! Misschien ook eens iets voor een blog Susan; tips en tricks voor het wassen en drogen van je jurkjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat heb ik nog nooit gehad en heb toch een heel aantal oude collectie jurkjes ;). Ik hang ze wel altijd te drogen en laat ik het daar nu over gehad hebben tijdens mijn laatste Youtube filmpje :). Knuff!

      Verwijderen
  7. Ik heb even gekeken, maar mijn gigi blue komt uit summer 2016 en ik denk dat mijn allereerste jurkje een love forest is. Deze komt uit zomer 2015, dus wat dat betreft zit ik gied😄 Hou zelf niet zo van pillende kleding. Lijkt het zo snel oud😁
    Dank je wel voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Love forrest komt uit de wintercollectie '15/'16 dus allebei van nieuwere collecties met mooie pasvorm en super kwaliteit ;). Knuff!

      Verwijderen
  8. Wat heeft tante toch al ontzettend veel gave jurkjes op de markt gebracht. Leuk om alles eens te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk hè, alleen balen dat die collages veel te klein zijn om echt te showen, maar och dan kunnen jullie gaan snuffelen op Pinterest ;). Knuff!

      Verwijderen
  9. De " oudjes " doen het nog steeds leuk! Ik dacht ook : wat jammer dat ik TB zo laat leerde kennen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat handig die overzichten... Ik heb een jurkje van hilde overgenomen en deze is dus uit 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de oude jurkjes van Tante Betsy juist altijd zo leuk! Heb er ook een aantal, met allemaal van die leuke romantische prints met bloemetjes. Maar, de kwaliteit is inderdaad wel wat minder.
    Ik vind de nieuwe jurken ook echt heerlijk zitten! En ze blijven erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).