woensdag 17 augustus 2016

Happy Tante Betsy girls Wednesday


Hey girls dankjewel voor al jullie lieve felicitaties voor mijn verjaardag, ik heb een heerlijke dag gehad en 's avonds ook nog genoten met manlief bij Happy Italy van een heerlijke pizza en salade en nog een lekker 'toetje'...Pizza mascarpone met aardbeien ;). Zoals jullie kunnen zien heb ik de pizza zelf toch maar niet opgegeten whahaha, het was al machtig genoeg :). 


Vandaag kom ik weer eens een vijftal foto inzendingen delen van diverse Tante Betsy girls voor de inmiddels verlopen Tante Betsy Give Away Wednesday en hoop dat ik niemand vergeten ben als ik deze allemaal gedeeld heb. Naar mijn idee heb ik ze nu allemaal gedeeld. 

Hanne deed op de valreep mee in Dress Lilly, dit is wat ze schreef over haar Tante Betsy foto inzending; Om uit te beelden hoe fijn ik me voel in een Tante Betsy jurk, heb ik mezelf tussen de vissen geplaatst in een onderwaterwereld! "Ik voel mij als een vis in het water in de Tante Betsy Lily Dress".
De foto heeft bovendien een Hollands tintje omdat de jurk dezelfde kleuren als de Nederlandse vlag draagt: rood, wit en blauw! Een echte Dutch Design Dress!
Ben er heel blij mee!

Saskia deed ook weer mee met een heerlijk kleurige collage, zo leuk de dessins van de jurkjes enzo als achtergrond gebruikt. 
Dit is wat Saskia schreef in haar mail bij haar foto inzending; Weer eentje erbij de Petrol, mijn collectie bestaat inmiddels uit 3 jurkjes een rokje en een hoodie :).
Ik kan niet goed inschatten welke jurk de Petrol is, hij is er namelijk als shirt dress (maar zie geen knoopjes), het kan Dress Betsy Summer Petrol zijn of Dress Collar Petrol.
By the way het rokje van Saskia Skirt Petrol n Blue is nog te koop voor een leuke sale prijs, klik op de link ;). 

Dan hadden we nog een Saskia die mee deed, dit is wat ze schreef bij haar Tante Betsy foto inzending; Ik lees je blogs met veel plezier. Altijd fantastisch om te zien hoe gepassioneerd mensen zijn. 
Ik heb deze foto's op mijn vakantieadres gemaakt. De bovenste jurk is mijn eerste Betsy, veel complimentjes over gehad en wat een goede kwaliteit stof! De onderste foto is m'n nieuwste aanwinst. Als het goed is zal dit Skirt Folk Flowers Aqua zijn. 

Anita stuurde een gezellige foto collage in en schreef er een gezellige mail bij; Foto's gemaakt tijdens mijn vakantie in Griekenland. Met dit jurkje ben ik terug bij een oude liefde. Ik had eerst een andere versie van dit stofje maar die was echt te kort. Ook op vakantie voelde ik me er toch niet fijn in. Die met pijn n mijn hart verkocht en toen blijven speuren. Nu had ik hem net voor de vakantie binnen en ben weer helemaal verliefd! Het mooiste is hij gewoon zo met een vers gebruinde huid vind ik zelf. Morgen (inmiddels vandaag voor mij, dit was op 4/5 augustus ;)) ben ik jarig en dan ga ik hem zeker weer dragen! Leuk toch als iemand weer helemaal kan worden van een jurkje van een oude collectie van Tante, geniet er maar lekker van Anita!

Esther melde dat ze geen tijd heeft om creatief te zijn met collages, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Een enkele foto is ook heel leuk en andere Tante Betsy girls kunnen dan goed kijken hoe een jurk zit/staat. Deze keer heeft ze een Tante Betsy rokje aan van de herfst/wintercollectie, maar die kun je natuurlijk het hele jaar door dragen ;). 
Dit is wat ze schreef; Toevallig had ik vanmorgen een foto gemaakt! Het is een @ work foto, omdat werken deze dagen zo'n beetje het enige is dat ik doe.. :-) geen tijd helaas dit keer voor een creatieve collage maar die komt volgende keer weer! 


Zo girls ik ga er weer vandoor! Hadden jullie de melding by the way gezien dat de Sale bij Tante Betsy vrijdagavond start om 20.00uur?! 
Ik geloof dat ik me ook nog even in de sale ga storten, ik kreeg namelijk van die lieve tante een kadobon voor mijn verjaardag :D. Nogmaals dikke dankjewel knuffels lieve Tante :). 

Lots of love from Susan