zondag 21 augustus 2016

Feels like holiday Sunday


Hey girls vanmiddag ben ik weer gezellig met manlief gaan rondrijden in onze classic mini cooper door het Zuid Limburgse heuvelland. 


Opeens had ik zoiets 'is hier niet een kasteel?'...jawel dus 'hup omkeren maar ik wil daar gaan kijken'...


En zo togen wij naar Kasteel Schaloen, ja girls het heeft zo zijn voordelen als manlief pokémons vangt, zo kan ik genieten van prachtige plekjes in onze omgeving. 


We hebben daar een uurtje rondgelopen en ik heb me geamuseerd met foto's maken en manlief ook hoor ;). Manlief moest ook nog wel even een foto van mij maken. 


Vandaag heb ik gekozen voor mijn paddestoelen jurkje uit een oude collectie van Tante Betsy, lekker met blote benen met mijn bandelettes. En ik besloot om mijn Art clogs/klompjes aan te doen. 


Okay girls ik ga wat foto's uitzoeken voor bij mijn blogpost, niet zoveel tekst deze keer. Oh ja onderweg moesten we nog even wachten op koeien die de weg overstaken...het voelde vandaag als vakantie. 



Ook toen we bij Kasteel Schaloen een stukje waren gaan wandelen, genoot ik van de omgeving en de geul...


Lots of love from Susan

15 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om zo'n dag tussendoor te beleven die voelt als vakantie. Wat een mooie foto's en een prachtig kasteel. Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk hè, ik vind zo'n onverwachte uitstapjes optimaal genieten. Normaal sjeest manlief als een gek door het Limburgse heuvelland, maar nu stoppen we ook nog eens ergens...dus die nieuwe 'verslaving' van hem heeft zeer zeker zijn voordelen hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja hè en te geloven dat ik daar nog nooit geweest ben (okay misschien als kind ;)). Ik vind het prachtig, en daar hoef je nog niet eens voor naar Frankrijk :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Mooie omgeving is het toch, hoop er ook weer eens te gaan toeren in onze jeep.tis alleen een aardig endje bij ons vandaan.
    Zucht...die paddenstoelenjurk :-)
    lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat zou ik leuk vinden om je dan eens te ontmoeten, maar wie weet gebeurd dat ooit nog wel eens :). En wow stoer een jeep! Ja ook al heb ik mijn paddestoelenjurk niet vaak aan ik geniet er wel van. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Wat een heerlijke dagen, eerst Antwerpen en vandaag weer zo'n topdag.
    Een dagje Antwerpen moet ik ook snel weer eens plannen samen met Esther Horst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja Antwerpen is voor mij ook voor herhaling vatbaar, ik heb er weer eens even aan kunnen proeven maar wat meer tijd om daar te besteden zou wel lekker zijn. Er is nog zoveel leuks te zien. Als dadelijk het vakantieseizoen om is zal ze vast graag met je mee willen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Wat woon je in een mooi stukje Nederland. Dat soort uitjes voelt inderdaad als vakantie.
    Leuke clogs heb je aan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja en ze lopen ook nog eens lekker omdat ze buigbaar zijn, ik vind ze super! Ja ik geniet ook echt zo van dit soort uitjes, lekker genieten van al dat moois. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Lekker hè, zo'n vakantie-feeling. Lekker ontspannen en cultuur snuiven😄.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, lekker toeren en vakantie gevoel op doen. heerlijk! Wij zijn weer terug, maar dat gevoel mogen we nog ff vasthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekkerrrr zo'n vakantiedag en die paddenstoelenjurk blijft super leuk..Nu moet ik ook zeggen dat ik groter fan ben van de oudere collectie dan van de nieuwe..
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig ziet het eruit daar bij jou, heerlijk zo'n dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).