woensdag 5 oktober 2016

Tante Betsy dresses photo shoot Wednesday



Hey girls ik durf deze foto's bijna niet te delen, maar ik doe het toch ;). 
Al mijn Tante Betsy jurkjes op een rij, oops met mijn 4 hoodievesten erbij zijn het er 70, bloos. Maar eigenlijk tellen die hoodies niet als jurk...ik draag ze namelijk als vest en als zomerjas. 
Een echt gevalletje van jurkjesverslaving, maar dat wisten jullie natuurlijk allang :). 
Vanmorgen had ik opeens zoiets van 'zo nu is het mooi weer, nog niet te warm (wel dus) en misschien nog mooi licht om al mijn Tante Betsy jurkjes eens te fotograferen.' 


Een groot kledingrek in de tuin op het terras opgezet en hupsakee eerst de de Tante Betsy jurkjes met korte mouw naar beneden gebracht...en gefotografeerd...oh wat wordt ik toch blij van al die vrolijke kleurtjes/jurkjes :D.  


Oops ik heb nog een jurk aan...dress Sakura White, even snel een andere jurk aangedaan, zodat ook alle jurken op de foto staan. 
Daarna weer naar boven en alle andere jurken gehaald (die met lange mouw) en mijn hoodievesten erbij gehangen...ik tel er 70 in totaal...mijn teller in mijn hoofd was ergens op 60 blijven steken hihi. 
Zo nu heb ik meteen een nieuwe foto voor mijn Facebook pagina, is hij weer up to date. 
En vanuit een andere stand foto's gemaakt, ik maak ze altijd zelf met de timer functie op mijn iPhone, die op een statief staat (met de houder van een selfiestick). 
Gemak dient de mens hè en voor mijn Tante Betsy blog wil ik natuurlijk leuke foto's kunnen delen.
En mijn dress Sakura Red trok net wat harder toen het weer tijd was om nog eens op de foto te gaan...dus heb ik die maar aangelaten. 


Waarom even die schroom met delen, niet omdat ik me schaam hoor dat ik 70 Tante Betsy jurkjes heb...och eigenlijk schroom ik niet whahaha, het is nu eenmaal zo en niet anders. 
Ik ben nu eenmaal iemand als ik ergens voor ga ga ik er heel enthousiast voor. Eigenlijk is het net zoiets als verliefd zijn en houden van, ik ben heel trouw, als ik eenmaal voor iemand gevallen ben kunnen de leukste knapste mannen langslopen...doet me niks...okay ik kijk er wel naar hoor, maar geef mij maar mijn eigen mopperpot die heel lief kan zijn en die mijn lekker menneke is. 
Verliefd ben ik op ál mijn Tante Betsy jurkjes, daarom schreeuw ik het ook van de daken af en verspreid hier het Tante Betsy virus...
Okay er zijn een paar zwarte polkadot jurkjes waar ik misschien toch nog eens een keer afstand van doe...maar het waren de eerste Tante Betsy jurkjes die ik bij Tante kocht (ik kocht op MP veel jurkjes van oude collecties)...eentje voor kerstmis en de andere in de sale...ik wacht lekker de herfst/wintercollectie af of ik ze verkoop...en nee ik weet niet wanneer die komt :p. 


Oh ja de Sale bij Tante begint op 1 augustus als ik het goed heb, máár Tante gaat dan ook meteen twee weekjes afschakelen, genieten van welverdiende rust. Dus als je nog een jurkje wilt hebben voor een feestje of zo wacht dan niet te lang. 
Niet boos worden op Tante dat ze je zomaar twee weken laat wachten (wordt pas vanaf 15 augustus verstuurd) op dat gave jurkje uit de sale, er zit geen grote organisatie achter dit super leuke label/merk...maar twee hardwerkende vrouwen met kids, dus die moeten hoognodig even aan zichzelf denken en aan hun achterban, bijtanken voordat de nieuwe collectie alweer voor de deur staat.  


Ik ben by the way weer eens iets aan het testen, RJ Bodywear onderbroekjes
Ik heb het zo gehad met kontenkruipers, mijn invisible hipsters kruipen me tussen de billen...sloggi hipsters ook. Nu ik met blote benen onder mijn Tante Betsy jurkjes kan dankzij de Bandelettes tegen schurende bovenbenen heb ik last van kontenkruipers. 
Mmm misschien wil ik een te hippe hipster zijn voor mijn leeftijd, maar ja het oog wil ook wat hè...alhoewel manlief zijn ogen zijn meestal gericht op zijn iPad scherm als ik me uit aan het kleden ben whahaha...dus voor wie doe ik het...
De RJ Pure Color Lace Dames Short is weer heel wat anders als ik gewend ben...maar geen billenkruiper dus, ze zijn van een mooie kwaliteit én met een badstoffen kruisje. Een mooi broekje voor €12,95. 
Ik heb nu de XL aan...gisterenavond even de L uitgetest, ook mooi, maar net wat strak bij de liezen en bij de XL blijft de kanten rand mooi omhoog zitten terwijl hij bij de L meteen omsloeg, dus stiekem is die te klein. 

Lots of love from Susan

29 opmerkingen:

  1. Wow Susan, wat een collectie!!! Zoveel heb ik er nog lang niet, ben bezig op marktplaats om er nog een te scoren. ben benieuwd hoe het damesshort verder bevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi maar dat zijn er dan ook wel heel veel hè. Hoop dat je hem kunt scoren :). Vandaag de L aan...mmm die zit eigenlijk ook wel goed en misschien toch stiekem beter. Ik test nog even verder voordat ik er een echte review post van maak ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat een geweldige foto's. Daar wordt je echt wel blij van! Ook al zijn ze niet van mij😉
    Eigenlijk valt 70 jurken nog wel mee als je nagaat dat je er elke dag een draagt! Ik zou zeggen gewoon blijven doorgaan met kopen😝
    Haha, wat verwoord je dat toch weer heerlijk. Kontenkruipers! Daar heb ik ook een hekel aan. Vandaar dat een string niks voor mij is. Ben benieuwd of de damesshort een blijvertje wordt.
    Nog een hete avond en lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja kontenkruipers een enorme hekel aan...vandaag de L aan en ook die kruipt niet tussen de billen. Ben normaal wel van de strings afdeling omdat ik zo'n gruwelijke hekel aan kontenkruipende onderbroeken heb whahaha.
      Ja de kleurtjes zijn heerlijk hè, het zijn ook jurkjes om blij van te worden. Inmiddels zijn ze niet allemaal zelf gekocht, ik krijg ook wel eens van die lieve tante een jurkje toegestuurd :D. Dus een echte bofbips. Knuff!

      Verwijderen
  3. Poeh dat is een verzameling om trots op te zijn! Wat een kleurig rek zeg!
    En je trekt ze altijd aan op gevoel? Of om en om zodat je ze allemaal een keertje draagt?
    Of heb je favorieten die eruit springen?
    Groetjes vanuit een prachtig Zweden! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja ik heb zeker favorieten die ik graag draag en een keertje extra draag. Ik merk zowiezo dat de nieuwe zomercollectie jurkjes net wat harder trekken als oudere modelletjes.
      Maar trek ze puur op gevoel uit de kast of van het kledingrek in een andere kamer (daar hangen ze na een luchtsessie te wachten dat ik ze nog eens aandoe). Knuff! En geniet ze!

      Verwijderen
  4. De gek al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik word ook enorm blij van al die kleurtjes :). Knuff!

      Verwijderen
  5. Wauw wat een verzameling! Maar ja als je alleen Tante Betsy jurkjes draagt, valt het nog mee. En het is moeilijk kiezen dat heb ik al door. Kontenkruipers, mooi woord. Heb ik ook een grote hekel aan. Ik houd het bij strings. Zitten altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat kiezen valt voor mij eigenlijk wel mee. Toevallig vandaag een jurk aangehad die ik meteen ook weer uittrok omdat ik vanmorgen niet zo goed in mijn velletje zat...ben op safe gegaan en mijn Shirt Dress Black gekozen :). En hier ook een string drager...daarom is zo'n short toch wel heel erg wennen. Die hipsters zijn leuk, maar niet voor lang als die hele stof tussen je billen kruipt... Knuff!

      Verwijderen
    2. Ik bedoelde eigenlijk dat het moeilijk is om te bepalen welke je wilt aanschaffen met zo'n leuke Tante Betsy collectie, tenminste dat geldt voor mij. Het budget heeft toch ergens een grens.

      Verwijderen
    3. Oh ja nee dat snap ik. Dat geeft veel keuzestress. En ook loslaten dat je niet alles kunt hebben wat je leuk vind. Ik heb tegenwoordig wel een erg luxe positie met zo'nnlieve tante :). Knuff!

      Verwijderen
  6. WoW, dat is de echte fan😄 Ik gebruik korte leggings onder de rokjes en jurkjes. Werkt ook prima tegen schurende bovenbenen😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja een hele grote oh nee ik ben maar klein whahaha.
      Ja ik heb ook jarenlang altijd leggings enzo onder jurkjes gedragen, maar zo blij met die Bandelettes...zo fijn om eens lekker met blote benen onder een jurkje te kunnen, heerlijk. Vooral de Unisex Bandelettes vind ik super, gewoon lekker glad... Knuff!

      Verwijderen
  7. Poeh! Heb je nooit last van keuzestress? Maar wel een mooie verzameling. Blij om te horen dat de RJ slips mooi blijven zitten. Dan toch maar eens proberen. Alhoewel ik de sloggi's ook fijn vind. Omdat ze zo dun zijn vind ik het niet storend als ze iets omhoog kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee eigenlijk nooit, nou ja zelden... Heb natuurlijk zo mijn favorieten en heb natuurlijk meerdere favorieten ;). Ligt soms ook aan de gelegenheid, weer etc welk jurkje ik aan doe ennuh morgen is er weer een dag :D hihi. En ja de RJ short blijft heel mooi zitten, ook de L die ik vandaag aan heb. Knuff!

      Verwijderen
  8. Mooie rekken vol zeg! hoe vaak was jij ze? Ik vind ze zo mooi dat ik ze t liefst laat luchten en zo min mogelijk in de wasmachine. Lekkere broekjes zotezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik laat mijn jurkjes ook luchten en draag ze gemiddeld twee keer, soms een derde keer en soms na een keer al in de was. Maar meestal draag ik ze twee keer. Ik was ze ook meestal allemaal samen dus spaar ze op, op 30 graden en zorg dat er geen items bij zitten die de jurkjes zouden kunnen beschadigen. Las bij Tante ook dat je ze niet met jeans samen moet wassen...dat zou als schuurpapier werken.
      Heb wel eens een jurkje gezien van een nieuwe collectie die bij iemand anders al enorm verwassen uitzag...kijk ik heb natuurlijk tig jurkjes dus gaan ze ook niet zo vaak in de was. Maar ze zijn stuk voor stuk nog mooi :). Ben dan ook heel blij met de kwaliteit van de jurkjes. Oudere jurkjes willen by the way wel pillig zijn, maar sinds vorige zomer is de kwaliteit echt superr! Knuff!

      Verwijderen
  9. Tja.... Als broekje bij een TB jurkenliefhebster wil je natuurlijk maar één ding... Je in die bofbips nestelen whahahaaaa!
    Klinkt goed, die RJ!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha heerlijk mens. Ik heb me even suf gelachen toen ik het gisteten las. Knuff!

      Verwijderen
  10. Oh, wat een ontzettende mooie collectie. Deze zou niet misstaan in een winkel. Maar 70 jurken alweer, wat een mooi getal. Ik zit slechts op 7 (en een hoodie), dus ik mag nog even doorsparen als ik dit zo zie (hihi). Kontkruipers zijn echt vervelend. Daarom ook hier voornamelijk strings (en ook die mogen niet te strak zitten).

    Die sale-datum is een leuke om te noteren in de agenda. En ach, 2 weekjes wachten zijn het dan vast waard.

    Knuf Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar Neeltje en ik geloof dat heel wat L Tante Betsy girls in mijn kast zouden willen shoppen ;).
      Heb wel al eens een vriendin een passessie gegund zodat ze zou weten welk model haar mooi staat. Knuff!

      Verwijderen
  11. Wow wat een prachtige collectie jurkjes! Het lijkt wel een regenboog! Wat ben je toch lekker fleurig! 😍🌈

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat heb jij een enorme TB collectie! Jij bent echt de allergrootste fan en verzamelaar! ;)
    Ik zit toch ook te overwegen om die Bandelettes te kopen! Heb af en toe ook last van schurende benen. Dan moet ik ook meteen aan jou denken!!! :D
    Goed ondergoed is ook erg belangrijk! Niet alleen omdat je niet wil dat je onderbroek tussen je billen zit, maar ook mooi staat onder je jurk. Heb regelmatig ook last van irritant ondergoed die niet mooi en lekker zit! :/ Dus, zou zo'n broekje van RJBodywear ook wel willen uitproberen! Ook te koop in de winkel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi door de tag van RJ Bodywear aan te passen komt deze blogpost opeens omhoog. Inmiddels zou mijn Tante Betsy jurkjes rek er weer heel anders uitzien, inmiddels een zestal jurken verkocht en er zijn ook alweer nieuwe jurkjes bij gekomen.

      En jaaa ook in de winkel te koop, ik zag RJ Bodywear bij Pantalone. Google even op RJ Bodywear verkooppunten https://www.rjbodywear.com/verkooppunten
      Knuff!

      Verwijderen
  13. Geweldig dat rek vol jurken. Ik zou alvast maar een tweede rek bestellen want met die nieuwe collectie en die verlanglijst van je heb je dat vast wel nodig ;-)
    Ik ben zo benieuwd naar de blogpost van morgen, hoe je nieuwe jurkjes staan.
    Ik doe in ieder geval weer mee met de laatste give away. Het lijken hele fijne broekjes. Ik heb een soortgelijke sloggi met zo een kanten bovenkant en die zit ook heel mooi bij de buik. Alvast wel te rusten. Ik ga delen!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie nu dat ik mijn reactie onder de verkeerde blogpost heb geplaatst!
      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  14. Wauw wat een mooie jurkjes

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).