vrijdag 15 juli 2016

Random Tante Betsy girls Friday


Hey girls ik heb echt zo'n beetje 10.000 foto's op mijn iPhone staan waaronder heel wat Tante Betsy girls foto's. Ik ga vandaag lukraak scrollen door mijn filmrol en kijken bij wie ik terecht kom.
Kijken jullie met me mee wie er tussenuit komt piepen. 

Saskia Laan komt tevoorschijn, ze presenteert het programma Koffie & Wol regelmatig in een Tante Betsy jurk. 
Over Saskia blogde ik ook al eens rond de tijd dat haar nieuwe boek uitkwam. En gisteren kwam ze ook in twee collages terug, een keer bij de mouwloze jurkjes (in dress Sakura Blue) en bij de hartjesjurken in dress Lola hearts green. Deze keer draagt ze dress Birdie Blue. 

Ik kom al scrollend Patricia tegen, ook al zo'n creatieveling, volgens mij is ze hier aan het quilten. Een heerlijk romantisch plaatje en ook Patricia zat in de allereerste collage die ik gisteren deelde met haar hond.

Een vakantie foto die ik per mail kreeg toegestuurd van een stille volgster Joyce.   Tante Betsy in New York!

Nicolette is ook al zo'n romantische Tante Betsy girl, ze leeft zich vaak echt uit in het maken van een collage. Lieverd je hebt gelijk ik heb jouw collage vergeten te delen zag ik gisteren al terug scrollend, máár je hebt wel mee gedaan hoor ;). Binnenkort (volgende week) jouw collage en van nog een paar anderen die op het nippertje eentje instuurden ;).

Nog al zo'n creatieve Tante Betsy girl, Jorina. Ik herken de armbanden en haar vrolijke stijl. Ook zij stond gisteren in een collage met de zeepbellen foto in dress Peacock Blue. De jurk hierboven is van vorige zomercollectie.

Natuurlijk hoort deze Tante Betsy (girl) ook hierbij. Dit is Tante Betsy herself en ook haar foto kom ik al scrollend tegen.
Oh lieve Tante je ontwerpt de leukste jurkjes...en ook rokjes, shirts en vestjes...máár ik ben nu eenmaal verliefd op je jurkjes <3. 

En kijk wie ik daar tegen kom, Esther van het blog Pippa's Hus! En natuurlijk poseerde ze in een Tante Betsy jurkje voor dit artikel. Oh girls ik heb nog zoveel met jullie te delen...

Dit is wel een hele enthousiaste Tante Betsy girl, Hilde. Tegenwoordig zie ik haar hier nog maar zelden, maar ze is dan ook heel druk met haar HillyBilly beauty blog. En zal net als ik een aantal uur per dag bezig zijn met haar blog en dan ontbreekt de tijd gewoon om een reactie te komen achterlaten. Binnenkort ook maar eens Hilde in de picture zetten, ze blogt vrijwel altijd in een Tante Betsy jurk :).

Allright girls ik ga er een eindje aan breien, deze keer geen doorklik links. Ik zit in ieder geval lekker te genieten op ons rommelige terras, welke ik net wat gepoetst heb. Oh ik verlang naar een groot huis met veel ruimte waardoor ik wat meer rust kan krijgen en mijn verzamelingen plek krijgen, meubels meer tot recht komen. Ruimte om creatief te zijn en de leefruimtes opgeruimd zijn... Het is een tijd van veranderingen voor ons en dit zou een mooie zijn :). Op de foto lijkt het opgeruimd maar dat is maar een illusie whahaha. 

Lots of love from Susan


Ps de foto's in de collage komen niet altijd overeen met de gedeelde foto's, het was een kunst om de foto's nogmaals tegen te komen. Maar wel dus dezelfde dames in de collage gezet met soms een andere foto ;). 

9 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, het zijn er inderdaad ook zoveel en het verveeld nooit he.
    Ik zie dat je een jurkje aan heb die nog staat om mijn *diewiliknoggraaghebben* lijstje :-)
    Wie weet komt je wens ooit uit, meer ruimte voor al je leuke dingetjes en dromen moet je nooit opgeven :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die Betsy black blijft gaaf hè?! Vandaar dat ik gisteren mijn blogpost ook schreef...zou zonde zijn als er favorieten van dit seizoen langs 'je' neus gaan...
      Dit was en is een heel populaire jurk :). Zal aan je denken, als ik hem weer eens tegenkom! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Hi Susan, wat een leuke foto's weer, verveeld nooit die TB dresses and girls ;-) ik ben via een eerder blog van je bij Saskia laan en koffie & wol terechtgekomen , nu bijna het rode vest van Saskia af, staat ook heel leuk bij de TB dresses, lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat bijzonder Nicky en wow wat knap van je. Leuk om te horen, je rode vest zal vast prachtig staan bij je Tante Betsy jurkjes.
      En nee hè veel te leuk hè om al die vrolijke jurkjes te zien, dat verveelt niet. Laten we samen maar veel kleur en vrolijkheid delen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Blijft leuk om al die jurken bij verschillende dames te zien. Wat zijn het er veel! Ik word vrolijk van al die kleurtjes en mooie printjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja er zijn heel veel leuke vrolijke Tante Betsy jurkjes en er komen er nog steeds meer bij hihi. Lets spread the Tante Betsy virus! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Wat een leuke blog weer met al die leuke foto's van onze Tante Betsy zusjes! Leuk dat je mijn collage er ook bij hebt gezet!😊 Voel me vereerd! 😊😆 Geeft niet dat je mijn inzending was vergeten te plaatsen. Heel begrijpelijk met zoveel inzendingen! 😉
    Die zwarte jurk staat je erg mooi. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik was echt vast overtuigd dat ik hem gedeeld had maar toch maar eens terug gaan scrollen en hij stond er warempel niet tussen. Er was deze keer maar één dame die zich had aangemeld en geen foto had ingestuurd, en die dus niet mee deed. En Dinah had een foto ingestuurd, maar geen aanmelding...maar die mocht ook officieel niet mee doen hihi. Deze keer de winnaressen van de vorige kadobonnen uitgesloten van deelname...oops wat ben ik streng hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).