woensdag 27 juli 2016

In my Tante Betsy dress on Youtube Monday

Hey Tante Betsy girls vandaag zullen velen van jullie me voor het allereerst horen. Ik heb namelijk eens de stoute schoenen aangetrokken en heb een video gemaakt en op Youtube gepost. Nu ik dit typ staat hij nog niet zichtbaar (als ik de blogpost deel natuurlijk wel ;)) maar ik heb hem wel al laten zien aan Hilde van het Hillybilly Beautyblog die vaker in Tante Betsy jurkjes haar vlogs deelt. 
Ze heeft nu ook een leuke winactie van Douglas, je kunt een kadobon winnen ter ere van 400+ volgers als je haar gaat volgen en de actie gaat delen. 


Een vlog is dus een video blog, nu kun je mijn allereerste filmpje nog geen vlog noemen, alleen een korte kennismaking en natuurlijk is zo'n allereerste keer een video maken nog een beetje stuntelig maar och ook dat hoort erbij vind ik...onder het mom van nobody is perfect.


Ik had vanmorgen al een hele lap tekst geschreven voordat ik besloot die stoute schoenen aan te trekken, in mijn geval Asics sneakers ;). 
Je ziet ze twee keer even in beeld, whahaha jullie gaan vast met me lachen. Ik zeg ook twee keer mijn naam en Tante Betsy blog :). Ik kwebbel over mijn Urban Hippies Hip Pocket, over mijn niet kontenkruipende RJ Bodywear lace short en doe een kleine review over Bandelettes en dat alles in Dress Sophie :). 


Hilde had dress Sophie aan op een van haar Youtube filmpjes en ik dacht laat ik die vandaag ook eens aan doen, voordat ik besloot te gaan vloggen :p. 
Ja ik had zoveel plannen vandaag om in huis te doen, maar als je iets nieuws wilt uitproberen als vloggen dan komt daar heel wat bij kijken. 


Ook heb ik vandaag Google Analytics aan mijn blog toegevoegd, menn je moet er bijna voor gestudeerd hebben. Ja girls ik vogel het allemaal zelf uit met behulp van youtube filmpjes en blogs die uitleg geven. Normaal check ik dat op blogger, waar ik gemiddeld maandelijks zo'n 8000 pageviews heb; 

Net zoals een andere afbeelding gebruiken als miniatuur voor Youtube (die hieronder was het beste van de drie welke Youtube voorstelde), ja dat kan schreef Hilde ook al heb je de video al geüpload. 
Maar ik zag die optie niet op mijn pc, dus maar weer googlen...oh ik moet mijn account even verifiëren, blijkt nu...we komen er wel!


Weet je wat girls ga lekker kijken...wat verder door staat het filmpje, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden om me 'live' te zien en horen met mijn Limburgse tongval. 
Als het nu niet lukt om de video in te sluiten of als je hem niet kunt zien, klik dan hier voor mijn Youtube kanaal. Óf zoek op Youtube op 'Tante Betsy', dan vind je me vanzelf. 


Lots of love from Susan

28 opmerkingen:

  1. Hoi lieverd, ik heb je filmpje bekeken. Knap van je hoor, ik ben een echte digibeet. Totaal geen verstand van computers. Ik vind je filmpje top voor een eerste keertje ��. Liefs Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is lieff! Ja ook al ben ik blond maar alles wat betreft mijn blogs heb ik altijd alleen uitgevogeld. Nu ook de video delen lukte wel, maar niet zoals ik wilde. Opeens viel me iets in over html codes en zo heb ik het toch voor elkaar gekregen om de video in de blogpost te delen.
      En ik vind het wel een grappig filmpje voor een eerste keer, gewoon lekker Me ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Whaaa fantastisch Susan, wat heb je een mooie stem! Leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Betty leuk om van je te horen, nu hoorde je ook van mij whahaha. Dikke knuff!

      Verwijderen
  3. Oh, ik vind het een heel leuk filmpje, ga straks nog een keer kijken. Je stem is leuk om naar te luisteren, leuk de zachte g.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja die zachte G horen jullie natuurlijk sneller als ik dat zelf hoor. Oh te erg manlief keek net voor het eerst mijn filmpje en hier zit ik dan met een rood hoofd mee te kijken...is toch weer heel anders als dat je er zelf nog een keer naar kijkt. Dikke knuffels ennuh thanks :).

      Verwijderen
  4. Hihi, geweldig !! Wat ben je leuk! zo *live*. tis toch anders als op een de foto hoor.
    Super om je nou eens in het *echt* te zien .
    dikke knuffels van mij dit keer.
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja jij 'kent' me natuurlijk al heel wat jaren maar nooit live gezien, nu wel dus :) whahaha. Dikke knuffels terug en ook jij bedankt voor je lieve berichtje

      Verwijderen
  5. Leuk gedaan! Volgens mij was je best een beetje zenuwachtig ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi eigenlijk deed ik maar gewoon wat, had me niet van te voren bedacht wat ik allemaal wilde zeggen. Ik krijg het nu al benauwd voor een volgende keer want jullie willen me vast vaker in mijn jurkjes zien...nou ja niet te vaak want ik wil natuurlijk ook jullie blijven delen en ander leuks. We gaan het zien, jullie gaan het zien. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Susan, ik heb tranen in mijn ogen van het lachen!
    Neeeee, niet omdat ik je uitlachte, maar wat ben je toch een heerlijk mens.
    De humor kwam nu, behalve door woorden en foto's, ook nog eens via de video binnen; geweldig!
    Ik zeg; maak er een wekelijkse rubriek van, want het was ok nog eens super informatief, zeker de Bandalettes komen zo beter uit de verf.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja ik vind hem ook wel lachen hoor met mijn benen die ik de lucht in werp...ja ik heb sneakers aan...oh ik hoor muziek op de achtergrond (achteraf hoorde ik pas die andere geluiden van de werkers hihi), ja ik sta met mijn kont in beeld whahaha. Ja wie weet ik zal mijn best doen, want tsja wat ga je vertellen in zo'n video...ik verzin wel wat.
      Hilde wilde al een kijkje in mijn 'closet' hebben, máár te veel puinzooi in onze slaapkamer en die kast staat krap en om weer met 70 jurken te gaan slepen...Neeee. Wordt vervolgd ;). Dikke dankjewel knuffels!

      Verwijderen
  7. Geweldig! Je doet het toch maar. Je hebt een leuke stem met een charmante limburgse tongval. Ik vind het altijd vreselijk om mijn eigen stem terug te horen maar dat hebben er wel meer.
    Ik denk dat we hier wel aan gewend kunnen raken hoor, elke week een vlog van jou!
    Fijne avond!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi thanks, ja het was wel een stap hoor om zoiets te doen.
      Ja ook ik heb dat hoor dat ik het vreselijk vind om mijn eigen stem terug te horen. Dat had ik in ieder geval bij de proeffilmpjes die ik eerst binnenshuis maakte...bij deze vind ik het zelf wel meevallen. Alhoewel ik gisteren toen manlief het filmpje bekeek ik er wel met een rood hoofd naast zat whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Wat dapper van je om een video te maken. Lijkt me heel spannend. Ik vond het heel leuk om je stem te horen. Is toch weer persoonlijker dan een foto. Heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja eigenlijk moet je daar niet teveel over nadenken, ik kwebbel er ook lustig op los in mijn blogposts dus wie weet een volgende keer een langer filmpje...maar waarover? Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Haha, ik vond het leuk. Vooral die bouwvakkers. Ik hoop niet dat ze in de tuin konden kijken, als jij daar je bandalettes staat te showen. Vooral leuk om je eens live te zien. Heel anders dan een foto.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi thanks! Ja ik zie dat ik die richting op keek in het begin, maar was dat vanwege de muziek of vanwege het feit dat buurtgenoten me in de tuin konden zien staan...ik weet het niet meer hihi. Ik heb gewoon mijn ding staan te doen, alhoewel me niet van te voren bedacht wat ik allemaal ging zeggen en doen. Eigenlijk was het nog een proeffilmpje, maar leuk genoeg om gewoon de lucht in te gooien ;) whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Wat knap Susan en het filmpje is nog goed gelukt ook. Heel spontaan en enthousiast ! Leuk mens ben je!
    Ik zie uit naar je volgende filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi thanks ja daarom heb ik het ook maar zo gelaten, gewoon een spontaan filmpje zoals ik ben. Vind het zelf nog wel steeds lachen. Ja daar moet ik blijkbaar wel aan gaan geloven hè...een nieuw filmpje whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Hoi Susan, de foto stills zien er al fantastisch uit. Ik zal snel het filmpje ook gaan bekijken 😊. Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja die zijn al lachen hè. Ik lach me ook suf over mezelf met mijn benen de lucht in gooien enzo whahaha. Ben benieuwd wat je ervan vind. Dikke knuffels

      Verwijderen
  12. Hoi Susan, de foto stills zien er al fantastisch uit. Ik zal snel het filmpje ook gaan bekijken 😊. Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk om te zien! Heel erg goede voor een 1e keer. Ik kende je mooie accent natuurlijk al van de jurkjesdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja gek is dat...ik hoor die zelf niet...als ik andere Limburgers soms hoor dan denk ik oh wat klinkt dat Limburgs. Zelf doe je je best om zo goed mogelijk Nederlands te spreken hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  14. Super leuk om je live te zien! Knap dat je dit doet! En handig die bandalettes!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Altijd leuk om te horen. Ja die Bandelettes ben ik super blij mee, heerlijk om met mooi weer met blote benen onder mijn Tante Betsy jurk te kunnen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  15. Hihihi, hilarisch filmpje! :D Knap hoe je dat hebt gemaakt en uiteindelijk op YouTube hebt gekregen! Grappig ook die fotostills collage! :)
    Staat je erg leuk dit jurkje van Tante Betsy! Staat ook op mijn wenslijstje!
    Wie weet koop ik hem als ik de kadobon win! Of gewoon in de sale! Wanneer begint 'ie nou?!?!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).