zaterdag 23 juli 2016

Fly Away Wednesday


Hey girls vandaag heb ik mijn Dress Tweety Green aan, vanmorgen was het nog frisjes en dus snel een Tante Betsy hoodievest erbij gepakt.
Nu net in de trein terug naar huis kwam ik op het idee om over de vogeltjes jurken van Tante Betsy te bloggen. Ik zag mijn De Kunstboer Parrots tas op mijn schoot liggen :p hihi, heb er zoveel plezier van!


Deze blogpost ga ik halsoverkop maken want we gaan zo naar Duitsland, dus ik pleur wat foto's van Tante Betsy girls in vogeltjes jurken hierbij. 

Birdie meets Pussycat een foto van Margreet. 

Ik weet namelijk niet hoe laat het gaat worden dus moeten jullie het hiermee doen voor vandaag, geen diepzinnige blogpost zoals maandag of foto inzendingen dinsdag...maar wel met Tante Betsy girls woensdag ;). 

Birdie Blue

Nicolette met een vogeltjes jurk van een oude collectie 

Mary Elle en Petra in hun Birdie dress, black en blue. 

Hilde in haar Dress Tweety Black 


Een foto van Patricia in een Tante Betsy rokje van vorig jaar๐Ÿ˜‰


Ik weet niet of er nog birdie jurken/rokjes en tweety jurken te krijgen zijn bij Tante Betsy, zal vast wel...dus plak nu ik nog kan er wat links onder. 

En hier mag je je alvast op verheugen ;). 


Lots of love from Susan

13 opmerkingen:

  1. Enig dit vogeltjes blog weer, birdie dresses op allerlei manieren! Trouwens ook prachtige kleuren waar wij ons op mogen verheugen, dat wordt alvast sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ik hoop dat mn bestelde jurken morgen binnen komen dan kan ik ze insturen voor de winactie :) love de nieuwe vogeltjes xxx Sas kia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ik hoop dat mn bestelde jurken morgen binnen komen dan kan ik ze insturen voor de winactie :) love de nieuwe vogeltjes xxx Sas kia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze toch leuk die vogeltjes jurken en met al die fluitende vogeltjes buiten, perfect voor dit seizoen. Wie weet worden de vogeltjes ook wel heel vrolijk van al die leuke Tweety en birdie jurkjes๐Ÿ˜‰
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die blauwe vogeltjes. Komen die er aan? He, jij weet het al dus. Ik zou ook weleens in de ontwerp/teken/bedenk ruimte van tante willen kijken๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De blauwe vogels zijn erg mooi zeg. Leuk om te zien ook hoe de jurken bij iedereen weer anders en erg leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De blauwe vogels zijn erg mooi zeg. Leuk om te zien ook hoe de jurken bij iedereen weer anders en erg leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hรฉ leuk dat je ook mijn fotocollage hebt gedeeld! ๐Ÿ˜‰ Ik hou ook zo van vogeltjes!๐Ÿฆ๐Ÿค
    Die andere foto's zijn ook leuk!
    Wat staat die birdie dress jou leuk! Die tas is ook zo leuk!
    Wat leuk dat nieuwe stofje van Tante Betsy! ๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hรฉ leuk dat je ook mijn fotocollage hebt gedeeld! ๐Ÿ˜‰ Ik hou ook zo van vogeltjes!๐Ÿฆ๐Ÿค
    Die andere foto's zijn ook leuk!
    Wat staat die birdie dress jou leuk! Die tas is ook zo leuk!
    Wat leuk dat nieuwe stofje van Tante Betsy! ๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hรฉ leuk dat je ook mijn fotocollage hebt gedeeld! ๐Ÿ˜‰ Ik hou ook zo van vogeltjes!๐Ÿฆ๐Ÿค
    Die andere foto's zijn ook leuk!
    Wat staat die birdie dress jou leuk! Die tas is ook zo leuk!
    Wat leuk dat nieuwe stofje van Tante Betsy! ๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh leuk al die birdies, wanneer komen die nieuwe blauwe, zomer 2017? Lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).