donderdag 21 juli 2016

Denim dresses love Thursday


Hey girls ik heb nu al een paar keer een jeansjurk uit de nieuwe collectie of een jeansvest op Marktplaats zien verschijnen omdat ze te klein vallen, ook net eentje gezien die bij iemand te groot is ;). 


Bij Tante Betsy zelf staat duidelijk op de website/webshop vermeld als ze kleiner vallen (Selma, Nova vallen op maat). 



Nu moet ik eerlijk vertellen dat de Summer Zippie Jeans me gewoon in L pastte toen ik hem aan heb gehad bij Art Den Bosch
Ik wist er al vanaf dat hij kleiner zou vallen maar wilde toch eerst de L uitproberen en hij paste. Als je nu twijfelt welke maat te nemen kun je hem ook in twee maten bestellen en de andere retourneren óf kijken of er nog eentje bij een Tante Betsy verkooppunt te koop is. 



Ik heb de Jacket Dress Denim wel in XL, omdat je hem ook als jas kan gebruiken wordt ook geadviseerd om hem in een grotere maat te bestellen. Ik heb hem ook al eens als jurk aangehad en dan is de XL ook goed. 



Dus het is niet altijd makkelijk om in te schatten welke maat je zou nodig hebben. Ik hou zelf van een strakke jurk, als een jurk te los zit lijk ik veel dikker en in sommige jurken gewoon zwanger whahaha. Ik heb al een paar keer het verschil gedeeld ;). Hierboven nog even het verschil bij mij tussen een L en een XL. 


Maar toch is het bij iedereen verschillend, Sandra heeft net als ik L en heeft toch een hele andere bouw en is ook nog eens een heel stuk langer als ik. Hier dragen we allebei exact dezelfde jurk, Sophie Dark Blue


Ik kan me trouwens herinneren dat Esther ook gewoon haar eigen maat had bij Tante Betsy Dress Selma...zie net dat die wel op maat valt ;). 
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de jeansjurkjes, denim vestjes...


Ik weet dat Heidi ook een jeans jurkje heeft...je ziet wel het verschil met mij...zij draagt haar jurk een stuk losser als dat ik hem aan heb bij Art Den Bosch...maar zeer zekers niet minder mooi. Bij mij staan de jurken vaak op springen bij L :p er moet dan ook wel een cup F in en een buik en billen whahaha :D. 

 
Ik zag by the way ook een stoer kort denim vestje, Sweat Jacket Vera Blue Jeans, te koop...die zou ik op mijn beurt lekker open dragen op een stoere jurk. Maar natuurlijk ook heel leuk bij de Tante Betsy rokjes en shirts. Even geen doorklik links eronder...ik typ dit later ;). 

Lots of love from Susan