vrijdag 22 juli 2016

Creative Tante Betsy girl Friday

Hey girls het is alweer enige tijd geleden dat ik hier schreef af en toe een creatieve Tante Betsy girl in the picture te willen zetten en een oproepje deed en nu wordt het tijd om dat ook eens te doen. 
Als allereerste kom ik de mail van Hetty tegen en die heeft er ook al gezelligs bij geschreven...dat bespaart mij een hoop typewerk ;). 


Hetty Happinez heet Hetty by the way op Instagram, als het je leuk lijkt om haar te gaan volgen. 
Wat een kleurrijke vrouw is Hetty, ze houdt van haken, borduren, schilderen en natuurlijk van de kleurrijke Tante Betsy jurkjes. Ik volg haar nog niet zo lang, maar zij mij wel hihihi. 
Dus girls volg ik jullie nog niet op Instagram, vermeld in een reactie je Instagram naam, altijd leuk om jullie te volgen. Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat de tijd me soms gewoon ontbreekt om iedere dat uitgebreid te kijken op Instagram, ik ben snel zo'n twee uur per dag bezig met een blogpost. Maar je mag me altijd taggen op Instagram als je het leuk vind als ik een Tante Betsy foto van je deel. 


Maar okay terug naar Hetty, dit is wat ze schrijft bij deze foto; Tijdens de schildercursus draag ik natuurlijk ook graag mijn leuke Tante Betsy jurkjes. Gezellig schortje er over heen. Dit is nog een oud exemplaar en niet zo mooi meer. De vis is van mij. Kado voor mijn allerliefste ( ik maak altijd gekke dingen, dit keer iets speciaals voor hem, hij is gek op vissen!)



Maar oh ik zie net ook op Instagram borduurwerkjes, wow die stoel zo mooi. Maar natuurlijk ook de foto's met Tante Betsy jurkje Dress Peacock Blue en die geweldig leuke geborduurde armband en gehaakte sjaal. 



En kijk hier eens...ook deze foto deelde ik al eens...ze stuurde hem in voor een winactie...er komt er by the way snel weer eentje...dankzij een Tante Betsy girl (wordt vervolgd ;)). Dress Lola Hearts Green met een paar prachtige Lien en Giel laarzen met haar kleurrijke sjaal.


En deze leuke Tante Betsy girls foto deelde ik al eens eerder. Dit is wat Hetty destijds schreef;
Hallo  365 dagen tante Betsy,
Vandaag een Aquarel workshop bij Loes Botsman. Komt Nelleke binnen, in hetzelfde jurkje😄😄😄 ! Onze laarzen staan er helaas niet op; hetzelfde jurkje, maar het totaalplaatje toch net weer even anders. (Ja, tijdens zo'n workshop doe je ook niet je allernieuwste jurkje aan). Soms kan zo'n situatie vervelend zijn, maar in ons geval werden we er alleen maar blij van😍
Super leuk contact en natuurlijk gelijk even onze 'kledingkast' doorgenomen. ......haha, zo grappig. Dus wie weet ... Wat denk je van een Meet& Greet Tante Betsy fans? 
Ps. We zouden zelf nooit een foto naar jou doorsturen. Vinden onszelf nu niet echt fotogeniek.
Maar , ok , deze 'surprise' wilden we wel even delen.
🌺🌸🌺 groetjes,
Hetty Bakhuis
Weet je wat nu grappig is, Hetty heeft inmiddels al heel wat foto's ingestuurd hihi. En ik vind jullie wel fotogeniek, maar dat schreef ik hier al
Ook dat ik geen organisatie talent heb en helemaal in het zuiden van het land woon in verband met een Tante Betsy dag. Daarnaast moet ik altijd heel goed mijn energieniveau in de gaten houden, maar wie weet ooit...


Lieverds willen jullie ook eens in de picture staan met jouw hobby, hobbies. Stuur me dan een gezellige mail erover met foto's (vertel wat over jezelf en je foto's, graag natuurlijk ook Tante Betsy foto's erbij, dit is nu eenmaal een Tante Betsy blog ;)) en bijvoorbeeld met een link naar je Instagram account, blog, website... 
Verwacht niet meteen dat hij al snel gedeeld wordt, heb vooral geduld met mij. Ik deel gewoon op gevoel...

Lots of love from Susan