zaterdag 4 juni 2016

Where's the sunshine Saturday


Hey girls normaal hebben we hier in het zuiden van het land altijd het mooiste weer, maar dat valt nu vies tegen. Terwijl ik jurkjeszusjes zie die zomerse jurkjes aan hebben met blote benen, zoek ik in mijn kast naar een leuke Tante Betsy jurk met driekwart mouwen en is het te frisjes voor blote benen (kan ook dat ik nog even op veilig ga, heb nog steeds last van de naweëen van de griep). 


Vandaag besloot ik voor Dress Holiday te gaan, de aardbeien jurk van vorige zomer waar je instant happy van wordt. Gecombineerd met een rode legging en een paar rode Sendra (Paul Warmer by Sendra) laarzen, smachtend naar lekker droog weer met een aangenaam temperatuurtje. 


Een aantal dames hebben zich al aangemeld voor de Bandelettes Give Away Friday die gisteren van start ging, waarbij je een setje Bandelettes kunt winnen. Zodat ook jij met blote benen onder een Tante Betsy jurkje of rokje kan. Het zijn dus kanten banden zonder een kous eraan en het is speciaal voor dames die last hebben van dijen die tegen elkaar aanschuren (okay ook voor heren, daar is de Unisex versie voor die ik zelf ook heel fijn vind). https://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/06/bandelettes-give-away-friday.html klik om een reactie achter te laten!


Om toch weer eens foto's te delen van jullie girls deel ik hier een foto van jurkjeszusje Bilitis ook in Dress Holiday. Ziet ze er niet prachtig uit?! Leuk gecombineerd met een gele panty en mooie rode hakjes en een leuk rood lint. 


En ook nog een foto van Nienke, ook een jurkjeszusje. Beide foto's zijn half april gemaakt en Nienke combineerde haar dress Holiday met een mooi wit gehaakt vest en een paar stoere Tony Mora boots en volgens mij met een huidkleurige panty. Ik vind het een geweldige look zo en wow die stoere cowboylaarzen <3. 


Oh ja ik krijg regelmatig de vraag waar ik mijn mooie laarzen vandaan haal...veelal van Marktplaats :)...maar heb jij tips waar je heerlijke fel gekleurde laarzen vandaan haalt horen we het graag. 
Heb jij zo'n winkel? Ik wil dolgraag een paar gesponsorde laarzen dragen, testen, showen, delen op mijn Tante Betsy blog...ik ben er gek op en ze staan prachtig bij de vrolijke Tante Betsy jurkjes! Boeties.nl heeft zie ik prachtige vrolijke Sendra en Tony Mora laarzen te koop!


Dé Tante Betsy laarzen waar ik een paar van heb zijn uit 2012, heb deze afbeelding van haar Facebook pagina gehaald zodat jullie snappen dat die niet zomaar ergens nog te krijgen zijn (op=op staat er op 17 dec 2012). Ze zijn nog een tijd op MP te koop geweest (nieuw!) maar ook die zie ik niet meer. 

Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Ja, ja, het is me ondertussen duidelijk wat bandelettes zijn haha.
    Wat geweldig die kleurige laarzen. Tweedehands is voor mij geen optie want ik moet ze echt passen. Ik heb vaak last van knellende schoenen waardoor ik blaren krijg en heb best dikke kuiten dat niet elk laats mij past, alhoewel dat met cowboy laarzen geen probleem is.
    Groetjes weer van mij😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja dan is het wel heel fijn om ze te passen. Ik heb gelukkig een vrij makkelijke voet, wel een flinkere kuit dus vraag altijd naar de schachtwijdte van een laars. Heb ook al heel wat miskopen achter de rug maar ook heel veel plezier van een hele verzameling stoere en mooie cowboy laarzen. Knuff!

      Verwijderen
  2. Het is hier zomers weer,wat is dat toch plaatselijk de laaste tijd want wij hebben al die dagen nog geen druppel gehad.
    Heb de mouwen van de aardbeienjurk juist korter laten maken en draag hem nu graag :-)
    Lfs Patrica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk dat je ze korter hebt laten maken, ben benieuwd naar een aan foto ;). Bij deze print kan ik me dat ook wel voorstellen dat je dat wel fijn vind omdat hij zo zomers is, maar toch vind ik het ook wel fijn om een drie kwart mouwtje te hebben. Knuff!

      Verwijderen
  3. Ik heb hier net de tuin gesproeid. Zo warm en droog! Ongelooflijk wat een verschillen in ons kikkerlandje. Maar met of zonder legging het jurkje is zo vrolijk! Als je hem aan hebt lijkt het of de zon schijnt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat lief, ja het is echt een heerlijke print en op en top zomers. Ja ik word er ook instant vrolijk van. Knuff!

      Verwijderen
  4. Hier schijnt het zonnetje nu, hoop dat jij ook weer zonder legging kunt genieten :-))
    Ik ga dadelijk maar weer eens mijn 'bruin-zonder-zon' klusje oppakken, het is nodig, anders jaag ik de zon weg :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja die bruin zonder zon van Dove heeft goed werk voor me verricht. Top spul vind ik het en was blij dat ik toch al met blote benen onder mijn jurkjes kon zonder dat ik heb moeten liggen bakken. Ik heb natuurlijk wel af en toe wat zon kunnen meepikken zo en zijn ze vanzelf wat meegebruind. Succes met je beentjes! Knuff!

      Verwijderen
  5. Dank voor je uitgebreide antwoord over de laarzen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Leek me het handigste om het zo te doen. Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).