zondag 19 juni 2016

Welcome to all the Tante Betsy girls Sunday


Hey girls ik had eerst een andere blogpost in gedachten, maar die doe ik dan wel een andere dag ;). 
Ik wil me even gaan richten tot alle nieuwe Tante Betsy girls die op mijn blog verzeild raken. 
Leuk dat jullie hier een kijkje komen nemen, ik hoop dat jullie nog vaker op bezoek komen en mijn blog actief gaan volgen. 
Ik moet jullie wel een waarschuwing geven het is 'gevaarlijk' voor je portemonnee om mijn Tante Betsy blog te volgen. Het Tante Betsy virus heest hier!
Je zult hier jurkjes zien bij andere Tante Betsy girls en realiseren dat die jurk jou ook wel heel goed zou kunnen staan. 



Zoals Tante Betsy gisteren al aangaf op haar Facebook pagina kun je hier Tante Betsy jurkjes zien bij allerlei soorten typen en modellen vrouwen. 
Ik zal eens wat foto's van de diverse Tante Betsy girls delen die hier regelmatig voorbij komen (er zijn er nog veel meer hoor ;)). Máár nog leuker is het als jij ook jouw Tante Betsy foto's deelt, leuk om jezelf hier terug te zien maar ook help je er andere vrouwen mee om te zien hoe een Tante Betsy jurkje uit ziet. 



Hoe volg je mijn blog? Ik post hier iedere dag een blogpost en via Bloglovin krijg je dagelijks een mail, aanmelden bij Bloglovin kun je ook met je Facebook account. 
Verder deel ik mijn blogpost ook dagelijks op mijn Facebook pagina, je kunt dan doorklikken op de link (bij volgen kun je aangeven 'als eerste weergeven') en dan kom je hier terecht. 
Dit doe ik ook op Instagram, alleen moet je daar dan altijd in mijn profiel op de homepage link klikken ;). 
Alle links zijn ook altijd terug te vinden op de webversie van mijn blog. Als je namelijk op je mobiele kijkt ziet de pagina anders uit als via een tablet of pc. Scroll helemaal door tot onderaan en klik op webversie/internetversie weergeven.  



En heb je al gezien dat ik hier een winactie heb waarbij je een Tante Betsy kadobon kunt winnen ter waarde van €70 ?
Daar moet je wel wat meer voor doen als bij Tante Betsy op Facebook (ja girls daar is nu ook weer een winactie :)). 
De voorwaarde hier is dat je een reactie achterlaat onder de blogpost van de winactie; http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/06/tante-betsy-give-away-wednesday.html?m=0
Én een Tante Betsy foto instuurt naar het vermelde emailadres. 
Actieve volgsters (girls die hier op blogspot regelmatig onder mijn blogposts een reactie achterlaten) krijgen extra kansen.
Delen van de winactie op Facebook (openbaar!), Instagram of op je blog telt ook als extra kans. 
Er doen nu 32 Tante Betsy girls mee, dus heel wat weiniger als bij Tante zelf dussss meer kans! Klik op de link en doe mee, ook voor Tante Betsy wannabees die moeten alleen wat creatiever zijn ;). 


Lots of love from Susan