maandag 27 juni 2016

Tante Betsy and Art Company shoes Monday

Oh lieve Tante Betsy girls ik zit hier te stuiteren op de bank, ik ben helemaal happy met mijn nieuwe Art, 'the art company', schoenen/klompjes die ik gisteren kocht bij Pantalone te Eindhoven. 
Ik paste er mijn Tante Betsy jurk vandaag op aan, een rode jurk met driekwart mouwtje uit een oudere collectie. Ik vind het nog steeds een hele mooie jurk, alhoewel de stof vroeger pilde, gelukkig is dat tegenwoordig niet meer het geval, maar toch stoort het me niet bij de jurken uit oudere collecties. Ze zijn te gaaf om me daar druk over te maken ;). 


Ik ben trouwens zo blij dat ik voor een maat groter ben gegaan bij deze Art klompjes. 
Nou ja ik zit tussen maat 38 en 39 in...maat 38 zat goed, maar deed wat pijn aan de zijkant van mijn voet, ik heb een wat bredere voet. 
Nu zijn het leren schoenen dus die rekken wel door de tijd, maar met mijn tig schoenen, sneakers en laarzen kan dat nog wel eens lang duren. 
Ook kwam ik even in gesprek met Mariken zelf en die zei ook al 'misschien zwellen je voeten 's avonds wat op'...ja daar heb ik tegenwoordig ook wat last van...dus zo blij met mijn maat 39. 
Zag nu ook dat de hak best hoog is 8 cm, maar de zool is 2,5 cm dus valt nog mee hihi. 


Deze rode Art klompjes passen natuurlijk bij nog meer Tante Betsy jurken hoor, maar ik was nu even op zoek naar een jurkje met driekwart mouw, daar heb ik nog niet zo heel veel kleurige modelletjes van. Maar er is een gave jurk(en) onderweg yihaaa! Ook al een reden om te stuiteren, jullie zullen snel zien welke ;). 


Wat ook leuk is Pantalone én Art Den Bosch hebben allebei mijn blogpost over mijn bezoekje gedeeld op Facebook, zo leuk!
Ja ik bezocht zomaar twee Tante Betsy verkooppunten in een week tijd!
Dinah is ook al zo enthousiast over een Tante Betsy verkooppunt in Enschede, Art Enschede, zo'n vrolijke winkel schrijft ze. 
In Enschede hebben ze zelfs twee Tante Betsy verkooppunten, oh zo gevaarlijk leuk..., Mevrouw Janne is het ander Tante Betsy verkooppunt waar Petra altijd lyrisch over is. 
Dinah schrijft 'Janne is gewoon een heel leuk mens dat wil ook wat zeggen'. Even een zijnotitie, de links in dit stukje zijn allemaal naar de Facebook pagina van het desbetreffende Tante Betsy verkooppunt. 


Ja weet je ik kom natuurlijk niet meer aan mijn trekken in een gewone winkel met gewone mode, allemaal eenheidsworst...dat is mijn mening dan hè ;). 
Van de Tante Betsy verkooppunten krijg ik energie ipv dat het energie kost om daar rond te kijken. Hebben jullie ook zo'n leuk Tante Betsy verkooppunt in de buurt?
Nou ja ik heb er geen in de buurt hoor...mijne zit minstens op een uur rijden afstand ;). 
Oh ja ik ben wel bekend met diverse verkooppunten die ook online zijn, zoals SoMuch te Heerenveen, 38dresses te Leeuwarden, Holy Cow te Deventer (alhoewel ik daar geen Tante Betsy jurken meer online zie), De Roode Haen te Culemborg, fijn dat die online zijn want ze zijn voor mij allemaal ver weg ;). 
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen... 

Lots of love from Susan