zaterdag 18 juni 2016

Oh happy Tante Betsy Saturday


Hey girls hebben jullie al gezien dat Tante Betsy op Facebook mijn blog deelde?
Wow ik zie dat de pagina weergaven de pan uitrijzen, ik zag net dat er zo'n 6000 pagina weergaven vandaag zijn (op dit moment), normaal heb ik 8000 op maandelijkse basis ;) hihi. 
Welkom voor alle Tante Betsy girls én wannabees! Welcome, Wilkommen, Velkommen , Bienvenue!
Our foreign guests can use the google translate button on the webversion of my blog. 


Zoals Tante Betsy al schrijft 'wil jij een Tante Betsy jurkje zien op allerlei soorten typen en modellen vrouwen...' dan ben je hier op het goede adres. 
Ik, Susan, ben dit blog begonnen omdat ik vaker te horen kreeg dat andere Tante Betsy girls het fijn vonden om te zien hoe een jurk mij stond. Ik deelde ze namelijk al eerder op mijn creatief blog, voordat ik besloot dit Tante Betsy blog te starten. 
Vandaag schreef Tante Betsy girl Adriëtte, die vrijwel hetzelfde figuur als mij heeft, me in een mail dit; 'Soms zie je later pas welke toch heel leuk zijn. Heb dat al meerdere malen gehad. Meestal zie ik dat dan als jij ze aan hebt. Je combineert ze altijd zo leuk (precies mijn smaak) en bent ook wat voller waardoor ik me beter kan voorstellen hoe het mij staat. De modellen zijn toch altijd maat s dus en eerlijk gezegd vind ik dat vaak niet de jurk er mooier op maken. Maar dat is puur smaak.'
'Vind trouwens de kwaliteit van de jurken echt verbeterd!!! Zo mooi en ik krijg ook veel complimenten als ik ze draag. Heel leuk! Ik wil er veel meer...'.
Even een foto van Adriëtte in haar Shirt Dress Black en ik in mijn Shirt Dress Red. 


Hier word ik dus vrolijk van, dit is waarom ik graag laat zien hoe de jurken staan. Ik heb soms het gevoel alsof de jurken speciaal voor mij gemaakt zijn. Ze staan me gewoon super en ik voel me op en top vrouw. Vorig jaar droeg ik nog XL en tegenwoordig draag ik L in de jurken, ik hou ervan als ze strakker aan mijn lijf zijn, ik heb gemerkt dat dat mij het mooiste staat.
Dus met liefde show ik hier mijn Tante Betsy jurkjes, maar ik vind het ook heel leuk dat er zoveel enthousiaste en actieve volgsters/Tante Betsy girls zijn die ook hun foto's delen. Zo kunnen we samen elkaar helpen, ik heb zelf ook regelmatig dat ik denk 'oh die staat wel heel leuk!'. Hieronder Hilde in een M en Dinah in een XL in Dress Sophie. Ik dacht dat deze jurk te licht voor mij zou zijn, ik hou namelijk van knalkleuren, maar hij is mooii.



Zoals deze jurkjes die ik in deze blogpost deel, Dress Sophie (en Sophie Dark Blue) en Dress Folky Aqua. Ik heb vorig jaar eens een jurkje gehad Summer Green heette die als ik me goed herinner en die stond me helemaal niet mooi. Dus durfde ik het dit jaar niet aan om zo'n jurkje op mijn wishlist te zetten. 


Maar oh wat zitten ze en zijn ze mooii en die lieve Tante én nichtje wisten dat :). Die kennen me inmiddels wel en weten wat mij mooi staat, tsja je zou bijna kunnen zeggen welke Tante Betsy jurk staat me niet mooi whahaha. 
Nu ik de collage maakte, zie ik dat de jurk me gewoon te groot was, maar ik heb ook het idee dat van de jurkjes van deze collectie de hals wijder valt. 


Zo girls ik ga er weer vandoor, een heel fijn weekend gewenst en voor de nieuwe Tante Betsy girls, raad ik aan om terug te bladeren en eens rond de neuzen op mijn blog. 
Ik ben nu bijna negen maanden hier dagelijks aan het bloggen dus have fun met kijken en lezen. Ik zou het natuurlijk ook heel leuk vinden om van jullie te horen. 

Lots of love from Susan

15 opmerkingen:

  1. Jaaaa ik wil ze ook!! Ze staan je echt heel leuk!! Mijn wensenlijst groeit zo wel drastisch!!
    Hahahaha knuffels jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja ik ben zo blij met deze geweldige jurkjes en ja de hals is wijder als die summer green en daar hou ik van en staatme gewoon beter dus jou ook whahaha. Knuff!

      Verwijderen
  2. Leuk hoor! Super om te zien in verschillende maten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en in de volgende blogpost ben ook jij te zien :). Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat staan die laatste je ook geweldig! Ik heb summer green ook en die zit heerlijk... en kan maar niet beslissen welke kleur ik ga bestellen. Die donkere vind ik toch ook wel erg gaaf. Bedankt weer voor je inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die Summer green staat jou wel heel mooi. Ik heb gemerkt dat als ik twijfel over een jurk dat hij me vaak te groot is. Zag vandaag ook weer de foto van de theekopjes jurk en hij staat me nu zo mooii, zo happy ermee! Knuff!

      Verwijderen
  4. Ik heb die lichtblauwe print ook maar in een ander model. Ik zal je snel een foto sturen! Leuk om de verschillende modellen en kleuren zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk ja stuur maar op die foto! Verheug me er al op! Knuff!

      Verwijderen
  5. Folky Aqua is ook gaaf joh! Kleur staat je bijzonder goed!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik nu ook whahaha en folky black is ook al zo mooii! Oops die had ik nog niet op mijn wishlist in mijn hoofd gezet maar iedere keer opnieuw bedacht ik me dat het zo'n gave print is. Knuff!

      Verwijderen
  6. Inderdaad, jij staat echt met alle modelletjes en kleuren. Ik ben het er ook mee eens dat je voor sommige modelletjes beter een maatje meer kan hebben of in ieder geval wat meer rondingen dan komt het jurkje vaker beter tot zijn recht.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad soms heeft een jurk wat meer vrouw nodig en gelukkig hebben wij die hier volop. Tante Betsy showt de jurk met professionele modellen en wij showen de jurken als echte modellen whahaha. Leuk toch om te zien hoe het iedereen kan staan...daarom ook zo leuk dat ze nu de link naar mijn Tante Betsy blog gedeeld heeft. Knuff!

      Verwijderen
  7. Die blauwe kleur staat jou ook erg mooi. Het viel mij op de westerse van tante betsy wel op dat de kleur veel mooier in het echt is dan op de foto in de winkel. Ik ben ook nog steeds erg blij met mijn sophie jurk. Gaaf datje zoveel bezoekers op je blog hebt, nu allemaal volgers worden.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja zou wel leuk zijn als ze regelmatig terug komen om lekker bij te lezen en te kijken en wie weet blijven ze wel hangen en laten ze een gezellig bericht achter. Knuff!

      Verwijderen
  8. Hoi susan

    Wat staan de jurkjes je super mooi
    Door jou foto van de peacock jurkje van tante betsy zag ik een aan foto en toen dacht ik die jurk moet ik hebben.

    Vervolgens heb ik nog veel meer tante betsy jurkjes die ik geweldig vind. De hartjes jurk en de zip jurkjes en de blauwe die je hier aan hebt. Dat wordt weer geld uitgeven haha, zoveel leuks allemaal.

    Groetjes lydia van der vleut

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).