woensdag 29 juni 2016

Happy Tante Betsy News Wednesday


Hey girls hebben jullie het al gezien?! Tante Betsy heeft een nieuwe winactie op Facebook, je kunt een Shirt Dress winnen in de kleuren Black, Red, Grey (die eigenlijk blauw is) of Petrol en er worden volgende week zelfs vier winnaressen bekend gemaakt! Super lieve actie vind ik het. 


Ik zal hier nog eens even laten zien hoe de jurk uit ziet bij de diverse Tante Betsy girls. Voor mij is dit een topper van deze collectie en dit is echt een model dat van mij mag blijven terugkomen in komende collecties! Vinden jullie het ook zo'n gave jurk en heb je hem zelf al? Ik zou dolgraag nog de Petrol willen, ook een pracht kleur. 





En ik heb ook nieuws...ook hier komt weer een winactie! Er is namelijk een jurk die niet helemaal mijn ding is. Hij is wel mooi en staat mij ook mooi, maar ik heb de jurk al in dezelfde print maar dan anders. 
Ik heb het over Dress Sophie Dark Blue die ik als Dress Lilly heb en waar ik mega blij mee ben.
Je kunt weer op marktplaats een goed bod gaan uitbrengen, hij is ongedragen...ik heb hem alleen twee keer even gepast en is in maat L. 


Jullie moeten wel nog even geduld hebben, ik start de winactie pas als Dress Sophie Dark Blue verkocht is. Maar ondertussen kunnen jullie wel alvast gaan kijken of jullie een leuke foto kunnen maken...nog niet opsturen als hij voor de winactie is ;). 


Girls er moet me even wat van mijn hart, ik moet wat bekennen, ik ben niet helemaal eerlijk geweest...so not me...in mijn blogpost afgelopen zaterdag waar ik winnares Esther bekend maakte, deed ik alsof ik die dag die jurk aan had. 
Die had ik dus wel 's morgens aan gedaan (met kaartje er nog aan), maar twijfelde of die jurk wel wat voor mij is. 
Ik besloot hem te verwisselen voor een doorknoop jurk van de zomercollectie van vorig jaar. 


En bedacht me ook meteen dat ik dress Sophie dark blue dan zou verkopen zodat ik weer een winactie kan doen voor jullie. Met een rood Tante Betsy vestje erbij vind ik hem wel weer heel mooi, daarom natuurlijk dat ik zo blij word van dress Lilly. 
Ik word regelmatig verwend door Tante en vind het dan ook leuk om op mijn beurt jullie weer te verwennen. En volgens mij vinden jullie dat ook. Dus vergeven jullie me?


Oh girls er is nog meer nieuws, misschien is het jullie al opgevallen...ik zag het nu net terwijl ik de links aan het zoeken ben op de jurkjespagina in Tante Betsy haar webshop...dat er weer jurkjes zijn aangevuld die er eerst niet meer waren. Dus had je nog eentje die je heel graag wilde, maar die er niet meer was...ga dan als de wiedeweerga kijken. Er is ook een tweede pagina, dus scroll door naar beneden zodat je kunt doorklikken...

Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. Het is je bij deze vergeven.... leuk weer een win actie... En met de winactie van tante B op facebook doe ik ook mee en wat denk je ik ging ook voor de petrol, hahahaha, mooie kleur is dat he.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik had al gespot dat diverse dames ook weer gezellig mee doen bij Tante, alhoewel je daar iets minder kans maakt is het natuurlijk altijd de moeite waard om een kansje te wagen ;). Wie niet waagt die niet wint hè?
      Ja het is gewoon een top jurk en ik kan er dan niets aan doen als ik ze allemaal wil whahaha, de rode is supermooi en de zwarte is ook supergaaf.
      Oops ik ben gisterenavond mijn blauwe Tante Betsy jurken eens gaan tellen en ik kom op 19 stuks uit...oefff dat is een derde van mijn jurken whahaha. En dat terwijl blauw niet mijn lievelingskleur is hihihi.
      Sinds Tante draag ik veel meer blauw :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Natuurlijk vergeven we je!

    Ik heb gisteren Gigi red binnen gekregen, wat een topjurk en eindelijk rood! in mijn kast. OOTD volgt nog wel een keer. Ik ga snel kijken op de site van tante want heb nog een jurkje op de wishlist die uitverkocht was, bedankt voor de tip

    Groetjes Esther Horst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja die is leuk hè, ik heb Sakura Red en het is zo'n gave print! Dus ga je dan bij de winactie ook voor Shirt Dress Red? Hihi
      Ja die Anita heeft gisteren heel hard gewerkt en alle voorraden geteld zodat de webshop weer helemaal up to date is. Ja het viel me heel snel op dat er jurkjes voorbij kwamen waarvan ik wist dat ze er eerst niet meer waren. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. oh ik vind de shirt dress nu ook geweldig!!, voor mijn bankrekening dramatisch. Heerlijk zo je blog Susan, vooral om alle jurken zien op allemaal verschillende dames.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja erg hè dat die shirt dresses zo geweldig zijn?! Maar ze staan ons zo verdomd goed, dat is de hele verslavende factor vind ik aan de Tante Betsy jurkjes. Als ik terug ga denken aan alle andere jurkjes die ik ooit heb gehad zijn er niet veel waar ik zo happy van werd als van de Tante Betsy jurkjes.
      Bij mij is het voordeel dat ik niks anders meer draag en een hele kast vol jeans en tops enzo op MP kan zetten én natuurlijk dat ik een lieve tante heb :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Jaaaaaa! Vergeven! (gekkie :-)))
    En... geboden!!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk! Ik ben natuurlijk meteen even gaan spieken :). Dikke dankjewel knuffels! En wie weet wordt ie zo maar de jouwe!

      Verwijderen
  5. Zoals altijd staat je weer kleurrijk op de foto's, ondanks het herfstweer. Hmm,misschien zou Tante ook bijpassende parapluu's kunnen ontwerpen.
    De jurk voor de winaktie staat je wel goed hoor, al snap ik wel waarom je hem wegdoet, enne wij zijn er blij hoor ! weer een kans om wat te winnen.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja echt te erg hoor, gisteren kon ik bijna mijn winterjas aan doen op de fiets...ik moest 's morgens even naar de huisarts, praktijkondersteuner, voor mijn halfjaarlijkse controle...ik ben zelfs 1 cm gegroeid! Whahaha
      Ja hij staat me ook wel goed de donkere sophie jurk, maar ik heb zoveel jurken waar ik echt meteen blij van wordt en dan is de keuze makkelijk gemaakt om jullie op mijn beurt weer blij te maken :).
      Hihi jij zou het liefst een hele collectie van allerlei items van Tante willen hebben hè?! Ja een vrolijke trenchcoat zou natuurlijk ook stoer zijn, maar aan de andere kant denk ik dat haar jurkjes gewoon het allerbeste lopen...och wie weet...maar een paraplu hihi...ik ben heel blij met mijn hertjesparaplu :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Ach er valt je toch niks te vergeven gekkie😉
    Ja die give away van TB op FB had ik al gezien en ik ga ook voor de petrol.
    Ik begrijp wel dat je dress Sophie weg doet, alhoewel met dat rode vestje staat ie heel leuk maar ik vind het model van de doorknoop jurk je pittiger staan. Ik hoop dat je er een mooi bod voor krijgt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi lieff. Ja zou super zijn hè, ik zag in ieder geval dat de biedingen op de goede weg zijn, leuk! Hoe meer ik voor de jurk krijg hoe hoger het bedrag van de kadobon :). Zo nu ga ik me eens klaar maken voor een dag met een lach en een traan...afscheid van onze twee werkcoaches pff daar komt al een traan... Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. petrol is wel heel gaaf en wildr nog zeggen je schoentjes van Art zijn ook heel gaaf 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het je gewoon een gave jurk en van mij mag die volgend jaar terug komen in andere prints en andere kleuren...roze zou super zijn, knalgroen ook, ik heb nog geen oranje Tante Betsy jurk dussss.
      Het is ook omdat ik van knalkleuren houdt...vandaar dat ik de petrol ook heel mooi vind ;). En ja die Art schoentjes zijn mooi hè. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. petrol is wel heel gaaf en wildr nog zeggen je schoentjes van Art zijn ook heel gaaf 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Susan, zag dat het bieden de goede kant op gaat. Ook veel dank voor je tip van de aanvulling van de voorraad bij onze tante, heb alsnog jacket Vera blue kunnen kopen, ben daar erg blij mee. Lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even voor Sandra en Susan, ik ben niet die Corine jammer genoeg op marktplaats, als ik er wel op sta, staat er de Cocksdorp bij. Aan de andere kant van het land, Texel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, vergeven. En wat een leuke winactie. Ik ken niemand die ik blij maak met een elletje, dus bieden ga ik me niet aan wagen. Facebook wordt het ook niet. Dus ik zal vast nadenken over de foto (haha). En dress red staat nog op mijn verlanglijstje. Van manlief moet ik gewoon een maatje groter bestellen en stralen met een zwangere buik. Maar ja, ik blijf het ook zonde vinden, als ik hem daarna niet meer aankan. Wat een dilemma's (hihi).

    Het is overigens heerlijk om de jurken op wat minder slanke dames te zien (sorry modellen). Dat geeft toch een veel realistischer en ook beter beeld van de jurk vind ik. En volgens mij, vinden veel dames de foto's hier heerlijk om te zien. Kun je beter inschatten of hij ook leuk zal staan met je eigen figuur. Dus nogmaals hulde voor iedereen die een foto deelt! En voor jou Susan dat je deze leuke blog bijhoudt.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).