donderdag 5 mei 2016

Testing Vevina and shaping boxer Thursday



Hey girls vandaag heb ik eerst mijn tijgerjurkje aan gedaan, want we gingen in de tuin werken en dan wil ik gewoon mijn ding kunnen doen en niet hoeven op te letten of ik er wel netjes bij gebukt sta. 


Ik ben namelijk de Vevina crème aan het testen...vandaag de tweede testdag. Gisteren heb ik de hele dag nergens last van gehad. Vandaag heb ik erna ook nog eens bruin zonder zon van Dove opgesmeerd dus was wel heel benieuwd of ik dan ook geen last zou hebben. Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik niet veel gelopen heb, maar merk er niks van...van die schurende bovenbenen dus ;). Dus nu al heel tevreden, maar ben nog niet uitgetest. 


Toevallig deelde een jurkjeszusje iets dat te zien was bij LINDAnieuws op Facebook, Amy Schumer die een of andere deo tussen haar dijen smeerde. Dat was natuurlijk geen deo, maar ook iets tegen schurende bovenbenen. 
Ik reageerde dat ik de Vevina crème aan het gebruiken en aan het testen was voor mijn Tante Betsy blog en een andere dame reageerde dat ze er heel tevreden over is. Leuk toch?!


Later op de middag toen we klaar waren met in de tuin te werken verruilde ik mijn Tante Betsy panter jurk voor mijn hartjes jurk, Dress Lola Hearts Red. 
Ben er stiekem toch wel heel blij mee. 


Nu las ik dat een jurkjeszusje vroeg wat wij onder onze jurkjes dragen om ons figuur beter te laten uitkomen...
Uhm niets was mijn antwoord, ik heb mijn buik geaccepteerd, die is er nu eenmaal en ik ben een vrouw met rondingen en heb naast die buik, ook flinke billen en borsten dus ben in evenwicht :p. 


Maar ik nam de proef eens op de som, ik heb nog zo'n oerlelijk (vind ik dan hè) vleeskleurig broekje liggen dat ik ooit kocht vanwege de schurende bovenbenen. Heb het maar twee keer aangehad, jarennn geleden voordat ik mijn man leerde kennen. En zeg gewoon zoals het is (voor mij dan) daar wil ik niet dood in gevonden worden hihihi. 


Ook kocht ik vorige zomer een figuur corrigerende boxer bij de Action. Nadat ik me erin had gewurgd weet ik nog dat een rol er boven uit piepte. Dat is gewoonweg verplaatsen van het probleem ;). Vandaag deed ik hem nog eens aan...ruilen kon niet meer...mennn wat een hel om zoiets aan te hebben...ik trok hem deze keer tot onder mijn buste. Ik keek in de spiegel en ik leek wel zoveel maanden zwanger...een grote massa. 
Maar okay ik ging speciaal voor jullie en de jurkjeszusjes op de foto om te laten zien of er verschil is. En oh ja toen ik ging zitten op de bank na de foto sessie begon dat ding naar beneden te rollen, mennn wat deed dat pijn in mijn buik. Geef mij maar puur natuur, ik ben mooi zoals ik ben!


Ik heb alledrie de foto's naast elkaar gezet, ik zie niet echt verschil, die buik is er nog steeds :D. Dus waarom dat soort a-seksuele broekjes aan doen?! Voor mijn schurende bovenbenen hoeft het niet meer...daar heb ik oplossingen voor in de vorm van Bandelettes of Vevina crème :). 
Geen keurslijf voor mij, begrijp me niet verkeerd als jij dat prefereert en je er prettig bij voelt moet je dat vooral doen. Maar mijn ding is het niet. 

Lots of love from Susan

26 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven weer Susan, precies wat ik zei, we verplaatsen het probleem met die corrigerende dingen letterlijk en figuurlijk. Als iedere vrouw haar lijf accepteert, hoeven we ons niet in die dingen te wurmen.
    Groetjes Dorthy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yihaaa inderdaad Dorthy gewoon lekker onszelf zijn!
      En weet je doordat 'wij' als vrouwen worstelen met 'onze' problemen geven we meteen een slecht voorbeeld aan onze dochters.
      Dat je niet mag zijn wie je bent...dat het een probleem is om een buikje te hebben...en jezelf je lijf niet accepteert. Dus schijt eraan en trots op ons Goddelijke lijf zijn! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Ik draag niet van die broekjes maar vind het wel fijn om een hemdje aan te hebben anders flubbert mijn buik zo en dat voelt gewoon niet prettig. Ook cool dat jij in een jurk de tuin doet. Dan vind ik een broek altijd wel prettiger. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik draag alleen nog maar jurken! Vroeger (tot zo'n anderhalf-twee jaar geleden) zou ik met dit weer een sportieve driekwart broek aan trekken, nu doe ik allesss in een fleurige en leuke Tante Betsy jurk.
      Dikke knuffels miss flubberbuik hihihi die van mij bestaat uit twee flinke rollen :p. Knuff!

      Verwijderen
  3. Ik snap het goed hoor Susan. Ik ben er tot nu toe ook niet aan begonnen, aan het speciale ondergoed. Je ziet er prachtig uit in je Lola hartjes jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook maar niet doen Petra ;), nergens voor nodig, straal jij maar lekker in je fleurige jurkjes! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk beschreven! En wat fijn dat je eerlijke testresultaten geeft! Ik ben trouwens ook benieuwd wat je van de bruin zonder zon vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan hoor! En die bruin zonder zon doet goed zijn werk, maar smeer die niet dagelijks maar zag op een foto van een paar weken geleden dat mijn benen idd iets bruiner zijn. Heb ook een paar keer even in de zon gezeten. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. * proest * die dingen die jij allemaal uitprobeert, vind dat zo leuk :-) en bovendien nog handig ook.
    Heb uiteraard ook vanalles aan gehad om de buik te verbergen maar net wat je zegt , de vetrollen komen er of onder of boven uit. Dus voor mij ook niks corrigerend. Helaas ben ik nog geen vrienden met mijn buik, maar ach ben {redelijk} gezond en dat is het belangrijkst toch :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja de echte foto's zijn echt te erg zonder die smilie. Mocht ook van manlief zo niet op mijn blog hihi, die is trots op zijn vrouwtje en je gaat toch niet zo op internet. Dus die smilies zijn een goede oplossing. Niet dat hij heeft gezegd dat het niet mag hoor ;).
      Ja en wilde met die slurp broekjes even een punt maken, mezelf in een keurslijf hijsen is niet dé oplossing. Jezelf accepteren zoals je bent is de enige oplossing en daardoor straal je dat ook uit en ben je mooi zoals je bent. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Er zit wel veel verschil tussen het ene en het andere corrigerende broekje is mijn ervaring. Maar te strak verplaatst inderdaad alleen maar het probleem en voel ik me zo onbeweeglijk en net een blok beton. Brr! De beste voor mij tot nu toe is te koop bij Kruidvat. Te korte pijpjes is namelijk ook niks want dat kruipt dan weer op 😕. Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi had dat inderdaad ook na het broekje van de Action al maar even aangehad te hebben dat de pijpjes al omhoog gekropen waren. Maar kan me ook wel indenken dat er zeker best nog veel verschil tussen de broekjes zal zijn. Maar ik ga voor me vrouwelijk en sexy voelen onder een jurkje en dat is bij mij gewoon zoals ik ben :). Leuk dat je komt mee reageren! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Hihi, moest echt zo lachen om deze grappige informatieve blog!
    Ik zag inderdaad geen verschil met die figuurcorrigerende broekjes
    Bij mijzelf zie ik dat ook niet, dus draag het daarom ook nooit.
    Die Lola hearts staat je echt zo leuk! Nog 3 nachtjes slapen vóórdat ik hem aan kan trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja de echte foto's waren te erg dus dikke vette toepasselijke smilie eroverheen. En idd het geeft geen verschil, voor mij dan hè, mijn buik is er niet opeens magisch mee weg getoverd dus ga ik gewoon zoals ik altijd ga. Moest nog aan je denken toen ik 's middags mijn hartjesjurk aan deed en of ik hem zou bewaren tot moederdag, niet gedaan zoals je kunt zien hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig blogje weer, ben trots op je! Je helpt zo veel meiden! xxx
    Hier een onderjurkjes drager. Meestal heb ik voor de hals net iets nodig voor de inkijk en dan is zo'n jurkje ideaal.
    Het camoufleert niet veel, maar maakt overgangen (slipje, bh) net iets gelijkmatiger. En handig op de fiets.
    Heb ooit de fout gemaakt een fuguurcorrigerend onderjurkje bij de Hema te kopen. Man-o-man; ik kwam er bijna niet in, mijn borsten werden geplet, toen kreeg ik het héél benauwd en ging dat kreng bijna niet uit #%$!!$#
    Ik heb gekronkeld als een vis op het droge; nóóit meer!!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ik zie het al helemaal voor me hoe je je uit dat ding aan het kronkelen bent. Ja zo'n broekje kun je ook niet echt elegant uit trekken hihi daar moet je je ook uitwurmen ;).
      Heb op de jurkjesgroep wel over zo'n hema jurkje gelezend die de buste vrij liet want meestal willen we daar toch niet ingedeukt worden...
      Maar ook al gelezen dat een dame zich door manlief uit zo'n jurkje moet laten helpen...tis me toch allemaal wat...wat we ons toch zelf allemaal aandoen om er mooi uit te zien.
      Maar snap wel dat je kiest voor zo'n onderjurkje, want soms tekent het zich allemaal af. Ben van die invisible hipsters aan het gebruiken, draag normaal altijd een string...maar opeens met blote benen en ook blote billen is toch heel wat...maar die krengen kruipen op en heb ik alsnog een string whahaha. Heb ze nu van de Action en ook Sloggie en allebei hetzelfde probleem...tsja daarom ben ik ook dus een string drager want heb dit altijd al gehad dat mijn onderbroek tussen mijn billen in kruipt hihihi. En ik snap dat er best onderbroeken zijn waar dat niet bij gebeurd maar dan heb ik het gevoel dat ik zo'n Bridget Jones onderbroek aan heb whahaha. Och het is toch altijd wat. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Hihihi, ik draag geen strings, want daar loop ik dan alleen maar aan te trekken whahahaaa!
      Mijn gevoel maakt geen onderscheid tussen legale en illegale 'opkruipers' :-)))) Heb slipjes bij de Hema gevonden (soms wel moeilijk te krijgen) die fijn zijn. Géén Bridget Jones, wat lager op de heupen, 100% katoen, zwart en overal afgezet met kant, zodat overgangen minder zichtbaar zijn. Super!

      Verwijderen
  11. Grappig dat je op foto 1 zelfs het slankst bent. Of het komt dat je daarop gewoon het happiest kijkt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha dat vind ik nu zelf ook! En ja dat zou ook zomaar kunnen en zo maakte Edith ook haar punt op de jurkjesgroep gewoon accepteren wie je bent én met een lach op je gezicht zie je er altijd mooier uit. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  12. Ik zie het verschil ook niet! Lekker laten dus, die ondingen. Idd, waar zijn we toch mee bezig met z'n allen.. Fijn weekend meis, geniete van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd! Ook ik zie er geen noemenswaardig verschil in, behalve dat ik me in het kreng hoogzwanger voelde en daarna enorme buikpijn kreeg toen het onding begon te rollen. Dus nee ik wurg me niet meer in een keurslijf behalve twee keer per jaar in een corset op de Elfia hihihi die duwen gewoon alles naar boven en krijg ik nog meer buste! Whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  13. Oh, heerlijk om te lezen! Ik ben ook nog niet helemaal happy met de aftekeningen en rolletjes, maar ach. Bij deze jurken krijg je een ontzettend grote glimlach en dat maakt het helemaal goed. Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och lieverd dat komt vanzelf... Maar het is zo belangrijk om jezelf te accepteren zoals je bent en lief voor jezelf zijn, dit geef je dan ook weer door aan je kinderen. En ja bij de Tante Betsy jurken voel je je gewoon extra happy en ze benadrukken ook nog eens onze mooie vormen op de juiste plekken. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  14. Op de eerste zie ik t minste buik. Leuke blog weer! Ik haat corrigerend want strak. En daar krijg ik hyperventilatie van. Draag wel graag n glad hemdje om de boel n beetje te verdoezelen 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).