maandag 2 mei 2016

Testing Bandelettes Monday


Vandaag was het weer eens een dag waarop ik de rode kanten Bandelettes kon uittesten. Ik koos vandaag voor Dress Peacock Blue, wat een super jurk, ik hou van die heldere knalkleuren en je hoeft er geen top onder aan. 


Eerst heerlijk in het zonnetje gezeten te bellen met een vriendin, vanmorgen wel al mijn benen ingesmeerd met bruin zonder zon. 
Eigenlijk mag je geen crème op je benen doen als je Bandelettes draagt, dit kan van invloed zijn op de grip van de siliconen rubber strips die op de Bandelettes zitten. 


Ik ben heel tevreden over de rode kanten Bandelettes, je voelt je er ook nog eens sexy bij wat natuurlijk niet het geval is als je een wielrennersbroekje onder je mooie jurkje aan hebt ;). 


Ik deed zelfs een test op de fiets en fietste naar het nabij gelegen Landgraaf om dress Birdie Black op de post te doen. Jaaa hij is verkocht voor €70 aan een bekende Tante Betsy girl (via Instagram) die op MP €70 bood, dus dat betekent dat de winactie een dezer dagen van start kan gaan.
De Bandelettes bleven heel goed zitten tijdens en na de fietstocht...nou ja gewoon de hele dag :).  


Er komen nieuwe 'problemen' om de hoek kijken als je oplossingen vind tegen het schurende bovenbenen probleem. 
Bruin zonder zon van Dove kocht ik bij de DM in Duitsland zodat mijn benen toch sneller aantoonbaar waren. 


Daarna komt het probleem omhoog waaiende jurkjes om de hoek kijken, als je zoals ik regelmatig op de fiets zit. 
Ik schreef een eventueel toekomstige sponsor aan maar die reageerde niet, een gemiste kans. Maar vond er een oplossing voor, een grote haarclip van de Action zodat er wat gewicht was aan de onderkant in het midden van mijn jurk. 
Vandaag probeerde ik die voor het eerst uit en ja mijn jurk vloog niet omhoog. Het is natuurlijk wel vrij windstil dus hoe dat gaat met een stevig briesje weet ik niet ;).
 

Ik kan de kanten Bandelettes van harte aanbevelen. 
Ze zijn mooi, ze blijven goed op hun plek zitten, hebt geen last van schurende bovenbenen én je voelt je er sexy mee. Een super produkt!
Te koop op de website in Amerika, koop er maar eentje zodat je geen problemen hebt met invoerrechten! Omgerekend kom ik op €18 uit.
In Nederland bij http://www.enchantedlovesbandelettes.nl/  zijn ze te koop voor €19,95 excl verzendkosten. 



Lots of love from Susan

15 opmerkingen:

  1. Toch maar eens proberen die bandelettes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je gaat er geen spijt van krijgen! Ik raad dus wel de kanten versie aan en een maatje kleiner als je gemeten maat. Ik gebruikte het meetlint van de Ikea die heeft meteen ook Inch maten erop staan, reuze handig. Maar de cm maten staan ook op de site ;). Ben benieuwd naar je ervaringen! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Leuke jurk !!! Fleurig en kleurig daar houden we van ;-)
    En je tas staat er ook perfect bij.
    Toch maar aan de badelettes, die vind ik vast prettiger zitten als de legging.
    Die haarclip is een goed idee en goedkoper als een dressclip die ik had { verloren onderweg}

    Lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijke jurk is het, als je afmetingen qua lengte wilt weten hoor ik het wel hè. Ja mijn De Kunstboer tas staat er weer perfect bij :), zo blij mee, lekker handzaam ook.
      Ja ik draag normaal het hele jaar door leggings en oh wat is het fijn om eens met blote benen onder een jurk te kunnen zonder dat je last hebt van aan elkaar plakkende bovenbenen, die pijn gaan doen als je loopt.
      De Vevina crème ga ik ook nog testen hoor, dochterlief zou die testen op vakantie in Mexico, eens even checken of ze er ook aan gedacht heeft.
      Ja die dress clip is zeker een mooie oplossing, maar zo'n grote kleurige haarclip doet ook zijn werk. Alhoewel zo'n dress clip wellicht meer gewicht heeft. Wordt vervolgd door de zomer heen hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Die schoentjes staan je trouwens ook erg goed en fleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja leuk zijn ze hè, maar eigenlijk een maatje te groot. Maar wil wennen aan lopen met klompen en ze stonden perfect bij mijn jurk dus hupsakee aan gedaan. Hopelijk snel een passend paar klompjes waar ik de zomer mee door kan. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Wat n heerlijke blog weer! Jij denkt zo lekker mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi leuk om te horen Caro en leuk om van je te horen :). Ja ik ben natuurlijk niet de enige met het tegen elkaar schurende dijen bovenbenen probleem en dit is een mooie en sexy oplossing. Is toch zoveel malen vrouwelijker als een wielrennersbroekje onder je jurk?!
      Ik kreeg op Instagram een wielrennersbroekje aangeraden, maar waarom zou ik dat doen terwijl er andere oplossingen zijn. Niks sexy aan en hebben natuurlijk alle vrouwen met dit probleem al geprobeerd die wielrennersbroekjes ;). Hopelijk komen er meer verkooppunten in Nederland als er meer aandacht komt voor dit artikel. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Het staat inderdaad ook sexy. En als je je mooi voelt straal je nog meer... win win dus! Fijn dat het eindelijk weer mooi genoeg was om te testen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad een win win situatie. Ik heb al vaker commentaar gekregen waarom ik met zo'n prachtig warm weer in een legging liep...nou ja nooit van schurende bovenbenen gehoord...wrijf je handen maar eens flink tegen elkaar en stel je voor dat dit bij je bovenbenen gebeurd en hoe warm dit wordt...
      Nu kan ik ook eens of altijd met blote benen lopen. Zal natuurlijk toch nog vaak genoeg een legging aandoen, is toch nog even wennen hoor als je jarennn met leggings (of wielrenbroekjes ;)) onder je jurkjes hebt gelopen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Schitterende jurk!!
    Mooie schoentjes!!
    Met Hemelvaart ga ik ook maar weer eens scrubben en smeren :-))
    En weet je dat... ik ooit serieus overwogen heb om van die verzwarende tafelkleedgevalletjes aan mijn rok te hangen??
    Zo'n leuke aardbei ofzo... Schoonmoeders heeft er vast nog wel eentje, joehoeoe!!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja ik heb er zelfs pas gekocht bij de Action! Maar bedacht me dat ik wellicht mijn Tante Betsy jurk stuk maakte met zo'n zwaar gewicht en vooral die haakjes aan die klemmetjes. En omdat ik over die dress clips had gelezen bedacht ik me dat die grote haarclips wellicht ook hun werk doen ;).
      Ja super jurk hè en ook blij met de klompjes, er zijn drie paar onderweg pssstt niet tegen manlief zeggen...oops ik voel een nieuwe verslaving opkomen :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Oh ja niet wachten tot hemelvaart ;). Ik ben al eerder begonnen toen het helemaal nog geen mooi weer was...gewoon even onder de douche scrubben (heb ik de afgelopen dagen niet gedaan, maar zal ik straks wel weer doen) en hupsakee die Dove crème erop...minste kans met strepen met dit produkt omdat het zo geleidelijk aan gaat. Succes! Knuff!

      Verwijderen
  7. De dressclip heb ik ook gehad, maar vooral bij de fladderjurkjes haalt dat nog niet zoveel uit. Met een hand fietsen of de knieën bij elkaar werkt het beste. ;)

    Leuk die bandelettes, ik heb zelf het probleem niet, maar ik kan me voorstellen dat je je daar sexier mee voelt dan een wielrenbroekje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja bij fladderjurkjes werkt dat niet genoeg, dan heb je zwaarder werk nodig. Een tafelkleed gewichtje zou dan wel helpen ;).
      Ja en niet alleen sexier maar ook luchtiger :) hihihi. Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).