dinsdag 3 mei 2016

Tante Betsy girls Tuesday


Hi girls ik weet echt even niet waar over te bloggen, dus ga vandaag wat foto's delen van diverse Tante Betsy girls met jurken uit de nieuwe lente/zomer collectie, maar ook van andere collecties. 
Kijken jullie mee?

Esther deelde deze leuke foto van een super jurk van de nieuwe collectie (nee deze Collar dress) staat nog niet in de webshop ;). Kijk haar eens staan, wow hij zit/staat prachtig. 


Deze super leuke print is dus dezelfde print als mijn rode doorknoop jurk die ik eergisteren deelde. Oh dit is dus wat ik bedoel met zwart met kleurtjes, daar word ik toch blij van. 

Esther (ja er zijn meerdere Esther's die Tante Betsy girls zijn ;)) draagt hier Dress Trixie van de wintercollectie 2015-2016. Dit is dus dezelfde jurk als Dress Belle die nu te koop is. 


Ik kwam door een tip van een jurkjeszusje deze foto's (video's) tegen van Saskia Laan van Wolplein.nl (Koffie & Wol). Leuk om diverse Tante Betsy jurkjes van de wintercollectie terug te zien. 

Kijk eens nog een creatief jurkjeszusje Jorina en Instagrammer 'Crochetrainbowtales' met een heleboel wol...katoen voor een nieuw project en dat heerlijke aardbeienjurkje van vorige zomer (2015) en die geweldige omslagdoek die ze haakte bij Adinda Zoutman. 

En last but not least Petra met haar Betsy Black van de zomer 2015 collectie. Ze heeft deze jurk eindelijk dankzij mijn hulp kunnen scoren. Hij staat haar super!


Oh ja mijn vader is vandaag eindelijk terug naar de verpleegafdeling verhuisd. Vond het nu toch echt wel tijd worden zodat hij weer wat levenslustiger kan worden en aan zijn herstel kan gaan werken. Zo zat ik erbij in de trein ;). 

Lots of love from Susan

8 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je vader weer terug is op de verpleeg afdeling. Het gaat de goede kant op dus?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar ben ik ook heel blij mee. Hij krijgt wel nog extra zuurstof toegediend dus dat is nog een aandachtspunt. Maar voor hem is het veel beter om op de verpleegafdeling te zijn onder de mensen en niet op een intensive care...had lang genoeg geduurd. Heb het idee dat hij zo weer meer levenslust krijgt. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig gaat het weer beter met jouw vader . Mooi weer om alle mooie jurken weer te zien xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar ben ik ook wel heel blij mee. Was echt een opluchting om te horen dat hij gisterenmiddag naar de afdeling terug verhuisde. Ja leuk hè al die mooie jurken en al die dames die ze zo prachtig staan. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Fijn om te horen vn je paps!!
    Leuke print had je vandaag aan!
    Liefs,
    Sandra (1xbzz achter de rug, cq op de benen hihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ben benieuwd! Ik zag toevallig op een foto die ik het Bandelettes team stuurde het verschil in kleur op mijn benen :). Ik krijg een nieuwe set Unisex Bandelettes toegestuurd, ik had een te kleine maat besteld gehad dus mag binnenkort opnieuw testen, fijn! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Fijn dat het weer wat beter gaat met je vader en dat hij is overgeplaatst! ☺
    Wat een leuke jurk die Collar Dress! 😉
    Die jurken van vorig jaar zomer zijn ook zo leuk! Zo lief van je dat je die jurk voor Petra had gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).