zaterdag 7 mei 2016

So Much Happy Tante Betsy Dresses Saturday


Hey girls Binnie van SoMuch.nl tagde mij bij Instagram @365happytantebetsydresses want er zijn weer nieuwe jurkjes binnen, yihaaa...
Voordat je nu naar Tante Betsy haar webshop snelt daar zijn ze nog niet, maar dus wel al bij de diverse verkooppunten waaronder die van Binnie bij SoMuch!
Tante Betsy zorgt altijd eerst dat alle verkooppunten zijn voorzien van alle nieuwe items voordat ze in de webshop geplaatst worden. 


Binnie gaat altijd graag even op de foto om te laten zien hoe de jurken vallen, dus kijken jullie mee...
Eerst een overzichtsfoto, waaronder als je goed oplet zie je ook de jurk die ik onlangs showde, die leuke doorknoopjurk, Tante Betsy Shirt Dress. 


En zie je Dress Colar Grey, Esther showde die ook pas. 


Dan een jurk die ik ook al heb, Dress Sakura Red, dus hupsakee daar komt ook een foto van mij bij. Volgens mij is dit de allereerste mouwloze jurk van Tante Betsy. Ik weet eigenlijk helemaal niet welke maat Binnie heeft maar dat lijkt me een klein maatje. Ik draag maat L. 


En last but not least, de laatste foto van Binnie in Dress Sophie, met ook weer zo'n leuke print, dezelfde als Dress Lilly Light. 


Ik heb ook nog even een foto van een andere Esther in de aanbieding in Dress Belle Blue. Waar ik de Peacock Blue van heb. Oh Esther van hierboven heeft deze ook Dress Belle Green ;). 



Allright girls kunnen jullie alvast smullen en wie weet nog even naar de webshop van SoMuch http://www.somuch.nl/c-3095973/tante-betsy/ vliegen. 

Lots of love from Susan