zaterdag 28 mei 2016

Pink Tante Betsy Saturday

Hey girls vandaag koos ik voor een Tante Betsy doorknoop jurkje van een oudere collectie. Ik heb deze al een hele tijd niet aangehad, nou ja zoals zoveel van de zomerjurkjes die ik heb van Tante Betsy. 


Ik merk dat ik wel veel sneller grijp naar de jurkjes van de nieuwe collectie die ik heb, maar toch is het ook leuk zo'n ouder jurkje. 
Ik ben gek op roze en verheug me er dan ook op dat volgende zomer wel weer roze jurkjes komen, tenminste als ik dat goed had begrepen van Anita. 
Rood, roze en oranje zijn mijn favoriete kleuren, maar ik heb ook heel wat blauwe jurkjes van Tante Betsy vroeger was dat een favoriete kleur van me en stiekem heb ik er toch heel wat. Ik zie dat mijn foto van mijn kast nodig geüpdate moet worden ;). Binnenkort een nieuwe maken :). 


Groen is ook een kleur wat ik graag draag, vroeger heb ik echt een enorme hekel aan groen gehad dankzij mijn vader. Ik moest namelijk in schutkleuren mee het bos in en ik droeg zo graag mijn kleurige jurkjes. Het heeft me heel wat jaren gekost om groen weer te appreciëren en Tante Betsy heeft diverse jurkjes die ik heel leuk vind. 


Lots of love from Susan

13 opmerkingen:

  1. Leuke jurk! Is dat nou zo'n apollo panty waar je de teennaad van hebt open geknipt of is dit echt een legging?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toevallig is dit geen Apollo panty, maar was wel een panty waar ik de teennaad vanaf geknipt heb ;). Rolt zich vanzelf op dus zie je niks van :). Knuff!

      Verwijderen
  2. Jammer dat je als kind de groene Betsy nog niet ontdekt had 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha die waren er toen nog niet, och zeker weten dat deze kleur groen ook niet goed was. Gelukkig heb ik me eroverheen kunnen zetten. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Jammer dat je als kind de groene Betsy nog niet ontdekt had 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kast heb je toch :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja wacht maar af tot je de vernieuwde versie ziet ;). Maar het is een feestje om die kast te openen en kiezen is niet altijd even makkelijk hihi, maar zoveel makkelijker als vóór mijn Tante Betsy tijd. Dan had ik wel eens drie tot vier verschillende outfits aan gehad...om dan uiteindelijk maar voor safe te gaan en een zwarte top op een blauwe jeans te dragen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Je kan alle kleuren prima hebben. Die roze met Hartjes is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja eigenlijk wel, maar wel alleen knalkleurtjess. Ik kan niks met pasteltinten enzo dan verbleek ik. Dus Susan moet knallen hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Geweldig die jurk met dezelfde kleur gympjes. Oh wat een hoop jurken heb je in de kast hangen. Jaloersmakend!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi de stand staat nu op 55 als ik het goed heb, maar ga wel eens kijken welke er weg mogen ;). Alhoewel ik nog een hele kast heb met kleding die ik niet meer draag dus misschien die eerst op MP zetten hihi. Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).