woensdag 18 mei 2016

One Lucky Tante Betsy girl Wednesday

Hey girls vandaag is het dan zover, vandaag maak ik bekend wie de winnares is van de Tante Betsy Give Away Wednesday en die een kadobon wint ter waarde van €70. 


Ik weet al een paar uurtjes wie het is geworden, ik heb alle namen op een blaadje geschreven, met extra kansen erbij (gedeeld op Facebook/Instagram of blog) en natuurlijk ook extra kansen voor actieve volgsters die regelmatig een berichtje achterlaten. Sommigen die echt heel regelmatig reageren hebben zelfs nog een extra kans gekregen, het doet me namelijk veel plezier om jullie reacties op mijn blogposts te lezen, dat maakt het bloggen zo leuk. 


Deze Tante Betsy girl is een actief volgster en met dat lootje heeft ze ook gewonnen. 
Deze Tante Betsy girl is zelfs net zo verslaafd als ik, als het niet stiekem erger is want sinds ze Tante Betsy kent is ze helemaal los gegaan. 
Wie mij regelmatig volgt en jurkjeszusje is zal wellicht al weten over wie ik het heb...en je zult je vast zelf al herkennen in mijn beschrijving ;). 
Ja girls de winnares is Hilde! Gefeliciteerd! Jij mag je nog een jurkje uitzoeken bij Tante รณf een rokje, shirt of vest (hoodie)...je hebt met deze kadobon voor €70 te besteden, dat gaat vast lukken jou kennende. 


Dankjewel voor alle Tante Betsy girls die hebben mee gedaan en al die leuke Tante Betsy foto's hebben ingestuurd. Beate, Maud en Anita stuurden ook nog op tijd hun foto inzending in. 

Beate haar inzending en zo te zien wishlist. 

Maud stuurde deze leuke collage in. 

Anita stuurde me deze gepimpte foto inzending.

Heel snel komt er weer een leuke winactie, deze keer van Urban Hippies, ik mag twee armbandjes weg geven. Binnenkort meer erover!

Lots of love from Susan

21 opmerkingen:

  1. Van harte Hilde met je kadobon, benieuwd natuurlijk wat je er voor gaat kopen.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Hilde ik ben benieuwd naar je OOTD als je gekozen hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hilde van harte gefeliciteerd! ! We want OOTD in je uitgezochte kleedje ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€. Veel groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd. Laat je ons meegenieten wat je uitzoekt?
    Ik ga als troost een hoodie bestellen ;-) hihi

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wendy Holwerda18 mei 2016 om 19:38

    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeeeeej!! Gefeliciteerd Hilde!!
    Hilde kennende krijgen we hier binnenkort een fantastische foto te zien mรฉt nieuwe Tante Betsy! :-))
    Wederom bedankt voor de leuke actie Susan!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Hilde met deze fantastische prijs! Susan jij bedankt voor deze kans! Zo nu ga ik even een kwartiertje balen๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whhhaaaaa serieus??!!! Ik krijg het meteen helemaal warm!!! Dank je wel!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Hilde!! Wat ontzettend gaaf voor je!! Ik ben zo benieuwd wat je gaat kopen bij Tante Betsy. Maar dat zullen we allemaal wel te zien krijgen!
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Hilde, erg leuk! En natuurlijk zie ook ik graag een foto van de gekozen outfit ;-)

    Susan bedankt weer voor de leuke actie, op naar de volgende, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hilde, gefeliciteerd!!! en heel veel plezier met je kadobon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, gefeliciteerd Hilde! Bedankt voor deze gave actie Susan. Erg leuk weer om alle inzendingen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk en gefeliciteerd Hilde heb je al een dansje gedaan? Kan je voortaan in je mooie nieuwe jurk je blog filmen ๐Ÿ˜œ Het is je gegund meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Hilde! Ach, nou heb je net wat besteld bij TB! :D Wat vervelend dat je nou weer een nieuwe bestelling moet doen! ;)
    Dat worden weer veel OOTD's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Hilde! Ik ben heel benieuwd welk jurkje het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Hilde, wat leuk dat jij gewonnen hebt. Ben benieuwd wat je gaat uitzoeken want er is zoveel leuks. Susan, wat heb je er weer een leuke give away van gemaakt dank je wel lieverd.. En bij de volgende give away doe ik ook weer mee.. Heb je mijn mailjte al gekregen??

    Lieve groetjes, dinah

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hilde, gefeliciteerd en veel plezier met nog een nieuwe Tante! Thanks voor weer zo'n leuke actie Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Hilde, dank voor de leuke actie.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).