zondag 29 mei 2016

Choices of Hearts Sunday


Dag lieverds jullie herkennen het vast wel dat je soms ergens over zit na te denken en dat je op allerlei manieren bevestigd wordt. 
Overal kom je het tegen, nou gisteren was dat bij mij het geval. 
Ik was op Instagram aan het snuffelen met tag #tantebetsy en kwam meerdere malen de groene hartjes jurk tegen.


Dress Akke kwam ik tegen bij Suzanne, ik deelde hem al eens hier en Patricia gaf aan dat ze hem Suzanne veel leuker vond staan als het Tante Betsy model en ik moet je groot gelijk geven Patricia. 
Zo'n foto van Suzanne doet mij twijfelen bij een jurk die ik al bij voorbaat had afgeschreven voor mezelf. 


Ik had eens Dress Tree (Mint), de zwarte versie vond ik wel mooi, maar ik had de Love the Forrest Black versie al en dat model staat me zovele malen mooier. Ik was al aan het twijfelen geweest over Dress Akke maar vanwege die eerste ervaring dus van de baan geschoven, tot gisteren. 


En toen kwam ik de jurk in een ander model ook nog tegen bij twee andere instagrammers en bij Love, Peace and Joy shop en 's avonds kom ik hem nog eens tegen op de jurkjesgroep bij jurkjeszusje Margreet. En zie ik ook dat ik met mijn behoorlijke voorgevel gerust zo'n jurk kan nemen, misschien wel in een maatje groter (ik draag tegenwoordig L omdat ik wat afgevallen ben, maar mijn zomer 2015 jurkjes zijn allemaal in XL en zitten ook goed, alleen nu bewust voor L gegaan omdat die me soms net wat beter staan), dat is het enige twijfelpuntje op dit moment. 


Dress Zippie Hearts Green is ook een hele leuke, maar lijkt me dus door mijn enorme voorgevel geen goede keuze (maar dan kan ik dus ook verkeerd mee zitten whahaha). 
Dress Lola Hearts Green is misschien toch ook nog steeds een optie, vind dat zo'n leuk modelletje en heb hem al in de rood, roze versie :). Oh komen we weer op choices choices...mmm als ik nu de foto's van Dress Tree toevoeg begin ik te twijfelen of dit wel een mooie jurk/model voor me is...Hellup! Een groene hartjes jurk gaat er komen, maar welke...

Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hihi manlief koos Lola Hearts uit als model en denk toch stiekem dat ik voor die ga ;). Maar passen zou wel heel fijn zijn maar dat gaat de eerste tijd niet lukken om lekker naar Pantalone te gaan om te gaan shoppen en allerlei Tante Betsy jurkjes/modellen te gaan passen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. het is soms zo moeilijk om te kiezen, ook vooral omdat bv bij mij er geen verkoop punten in de buurt zijn en je dus alleen internet foto's hebt om op af te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Corine dat heb ik ook. Pantalone te Einhoven is de dichtsbijzijnde (1 uur met de trein en dan nog met de bus), maar door familie omstandigheden komt het er maar niet van, om daar eens lekker uitgebreid te gaan shoppen.
      Maar heb inmiddels wel een goede kijk wat me wel en niet staat en daarom vind ik het ook zo fijn als ik foto's van jullie girls mag delen, dat maakt het voor jullie ook makkelijker kiezen (of soms maken we het moeilijker door zoveel leuke keuzes ;)).
      Dus hoop dat we een beetje tot hulp kunnen zijn. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Soms kan de twijfel ineena toeslaan :-) Ik struin dan ook internet af hoe de jurkjes bij de andere dames staan.Bij de shirtdress grey had ik dat, besteld maar het deed niks voor me , dus maar weer terug gestuurd.
    Ben benieuwd welk modelletje je gaat kiezen
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de shirt dress is een topper maar wat ik van je begreep is de grey, jeans blauw...ik ben enorm blij met de rode én de zwarte die toch weer heel anders zijn als Betsy Red en Betsy Black van vorig jaar. Ik blijf nog even twijfelen en afwachten tot ik het zeker weet. Knuff!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Whahaha ja gisteren zei dat Dress Akke, vandaag Lola Hearts Green oh nee manlief zei dat tót ik me realiseerde dat ik al eenzelfde jurk heb... Komt goed! Knuff!

      Verwijderen
  5. Keuzes! Lastig hoor. Ik ben benieuwd waar je uiteindelijk op uitkomt.
    Maar hartjes worden het sowieso! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is niet altijd makkelijk om te kiezen uit zoveel leuke jurken. Zag vandaag een foto van de blauwe en wow die is ook mooii! Knuff!

      Verwijderen
  6. Ik zeg Lola!
    Maarre... Waarom bestel je niet online?
    Bij TB geen verzendkosten. Wel bij retourenboek maar t klinkt alsof je die anders aan reiskosten ook kwijt bent.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Carola ja hoor bestel altijd online hoor. Bedacht me opeens dat ik al eenzelfde jurk heb als Lola hearts green, namelijk Tolle Lola Green dus die ga ik dan toch maar niet kiezen ;). Knuff!

      Verwijderen
  7. Hihihi, ben je er al uit?
    Zippie kan juist wel fijn zijn bij een groot balkonnetje :-))))
    Succes!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi nee ik ben er nog niet over uit, alhoewelll denk dat het toch dress Akke gaat worden want het is toch wel fijn om nog een groen driekwart mouw jurkje te hebben... Heb drie of vier groene zomerjurkjes van Tante dusss :). Maar heb gisteren een leuke doorknoopjurk van Tante bij een verkooppunt kunnen kopen...dus eerst budget creëeren ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).