zaterdag 21 mei 2016

Choices choices Saturday


Hey girls jullie kennen vast het probleem dat je keuzes moet maken...helemaal als het Tante Betsy jurkjes betreft (natuurlijk ook op andere vlakken, maar dit is nu eenmaal een Tante Betsy blog ;)). 
Ik ben zo verliefd op de te gekke jurken van Tante dat ik nog steeds geen keuze heb kunnen maken. Dit zomer seizoen is zo'n gave collectie <3, I love it!!


Onlangs werd ik verrast met de prachtige Shirt Dress Red, zo'n gave jurk en wow het lijkt alsof hij voor mij is gemaakt. Hij zit prachtig, maar ik merk dat ik niet de enige ben die helemaal gek is van deze jurk. 


Jurkjeszusjes Esther...ja het zijn er twee...vinden het ook al zo'n gave jurk en ze maken het me niet makkelijker ;) hihi. 
Esther deelde vandaag haar foto van Shirt Dress Petrol en nu begin ik nog meer te twijfelen (ik heb hem even gecombineerd met de foto van Hilde haar jurk ;)). Ik wil namelijk heel graag Shirt Dress Black, zo'n gave print, nu dus ook Petrol erbij op de verlanglijst ;). 

Weer een andere Esther (ook jurkjeszusje) had me namelijk verleid met haar foto van Dress Collar Black. Dat is de reden dat ik hem ook dolgraag in zwart wil :D. Als je de webshop van Tante Betsy op een tablet bekijkt ipv een mobiele kun je ook inzoomen op een jurk (rok, shirt of vest) door erop te klikken. 

Máár ook doorknoopjurk Gigi Blue staat op mijn verlanglijst en vanmorgen was het weer Hilde die me opnieuw verleidde. Ik zag op haar beauty blog close up foto's van de jurk http://www.hillybillybeauty.nl/wordpress/miss-sporty-clubbing-color-quick-dry-nagellak/


Ik weet ik heb jullie ook al vaker verleid, op dagelijkse basis worden jullie door me verleid en aangestoken met het Tante Betsy virus...
Over virussen gesproken, ik ben nog steeds niet opgeknapt, wist gisteren niet waar ik het moest zoeken van de pijn in mijn keel. Maar ben aan de beterende hand (bedankt voor jullie beterschapswensen:)), met behulp van thee met honing, perenijsjes, kippesoep, een eigen gemaakt hoestdrankje van bruine basterdsuiker met anijstabletten en veel rust kom ik er wel weer (en gorgelen met zout water en een flinke slok Ouzo). 
Nu ook in Tante Betsy, nee Esther (wat zijn er veel Esther's onder de Tante Betsy girls ;)) ze heeft geen nachtjaponnen, maar bepaalde jurken uit oudere collecties worden hier als nachtjapon gedragen, als klusjurk...ja zo verslaafd ben ik ;). 
Ik ga weer relaxen...hebben jullie ook zo'n lijstje van jurken waar je tussen moet kiezen en eigenlijk niet uit wilt kiezen, maar ze gewoon allemaal wilt? Hihi

Lots of love from Susan