vrijdag 27 mei 2016

Black Tante Betsy Friday


Hey girls het is alweer even geleden dat ik een Black Friday blogpost maakte, maar vandaag is een hele goede reden...ik heb nu dé geweldige Shirt Dress Black!


Wow wat een jurk, een beauty, ook al is het een zwarte jurk ik word er instant vrolijk van met die mooie rood roze bloemetjes op dit mooie getailleerde doorknoop model. 


Een Tante Betsy girl schreef al dat veel dames blij met deze jurk zullen zijn als ze vorige zomer Betsy Black hebben misgelopen. Anita vertelde me dat ook al dat ze enorm blij is met deze jurk (ze heeft ook de Betsy Black niet), zeker weten dat dit ook een favoriet van me gaat worden. 


Ik hou van deze zwarte jurken met een heerlijke fleurige print (vlnr Shirt Dress Black - Dress Betsy Black - Dress Birdie Black) en merk ook dat ik deze sneller grijp als mijn andere zwarte jurken met alleen een polkadot. 
Door de tijd heen herken je waar je voor valt en wat je staat en blij maakt en deze jurk maakt me blij en staat me fantastisch :D. 


Nu nog op de foto met duffe kop, vandaag toch maar even naar de huisarts geweest omdat ik de afgelopen dagen meer keelpijn had gekregen. Maar heb geen virus volgens de huisarts en het is op z'n retour, zal nog zo'n 5-7 dagen duren...
Ik ben gisteren ook even met dochterlief op bezoek geweest bij mijn vader en eergisteren heel even met manlief, ik kon en wilde niet eerder gaan omdat ik hem niet wil aansteken. Hopelijk volgende week weer helemaal okay, dus doe nog even rustig aan. 


Eigenlijk had ik een blogpost willen maken met meerdere Tante Betsy girls in zwarte jurkjes (hierboven een collage van eerdere black friday blogposts), maar lijkt me wel leuk om dit volgende week te doen dus kom maar op met jullie foto's. Heb je een zwarte Tante Betsy jurk óf rok óf...stuur hem naar mijn emailadres welke vermeld staat op deze pagina. Andere Tante Betsy foto's zijn ook altijd welkom!


Yihaaa Adriette heeft hem ook binnen en is er zooo blij mee! Ja daar weet ik alles van. Geniet lieverd van je pracht jurk en dankjewel dat ik hem hier mag delen, hij staat je prachtig! Dikke knuffels!
Deze foto kwam binnen nadat ik de blogpost al gemaakt heb, maar kon het niet laten om hem toch even met jullie te delen. Have a great weekend!
 


Lots of love from Susan