donderdag 14 april 2016

Tika Black Thursday


Hey girls weten jullie dat ik gisteren blogde dat ik een King Louie vestje aan heb gehad bij mijn Birdie Black. De verkoopster vertelde dat het bijzondere aan dat vestje is dat hij zo'n brede band heeft en mooi in de rug valt. Mijn groene vestje doet dat niet. 
Máár ik zag dat het rode ajour vestje (vestje rood) van Tante Betsy precies zo'n mooie brede band heeft...yeahhh! En de prijs is ook leuk € 39,95 :). 


Ze zijn pas in vier kleuren, maar als wij Tante Betsy eens los maken moet ze wel nieuwe gaan bestellen :p. 
Ik wil wel een knalroze en een appeltjesgroene, een kobaltblauwe en oranje is ook leuk :D. Ze zijn nu in rood, in zwart, blauw en petrol; http://www.tantebetsy.com/nl/vestjes.html 
Zo tot zover het reclameblok whahaha. 


Vandaag heb ik dress Tika Black aan en ook dat is een jurk waar ik altijd blij van wordt. Ik heb bewust een driekwart mouw jurk aan gedaan omdat het op onze werkplaats me wel eens warm wordt. Alleen een korte mouw is me wat te frisjes ;). 
En ook vandaag weer gecombineerd met een knalroze legging en mijn knalgroene cowboylaarzen. 


En girls hebben jullie nog een nieuwe jurk gekocht buiten de birdie/tweety jurken van de nieuwe collectie bij Tante Betsy? Daar ben ik toch wel heel benieuwd naar ;). Of wachten jullie op kleur?
Alle jurken die over zijn van de herfst/wintercollectie staan nu in de outlet http://www.tantebetsy.com/nl/outlet.html, veel eSjes en nog meer iXeSjes...maar de Pepita Black is er wel nog in alle maten!

Lots of love from Susan