woensdag 6 april 2016

The women behind the scenes Wednesday


Het begint iedereen erg te kriebelen, we zijn er allemaal klaar voor, dé nieuwe collectie van Tante Betsy. 
Ik heb zelf al diverse keren de vraag gekregen waar blijft hij nou...maar zo goed ben ik nu ook weer niet ingelicht...maar lieverds hij komt eraan, hij is er al ;). 


Als allereerste worden alle verkooppunten van Tante Betsy voorzien van de nieuwste jurkjes, rokjes... Ik zag dat 38 dresses, So Much en Mevrouw Janne al gedeeld hebben dat ze er zijn/eraan komen. 
Dus wie weet ook wel de stenen winkel bij jou in de buurt! Kijk even bij de verkooppunten lijst waar er zijn, http://www.tantebetsy.com/nl/verkooppunten, de winkel in Maastricht bleek er geen te hebben na even een telefoontje gepleegd te hebben...


Maar wie zijn nu de dames achter Tante Betsy?
Natuurlijk draait het hele modemerk om Tante Betsy herself, Alisa, zij is de ontwerpster, zij ís Tante Betsy. 
Ik heb haar nog niet persoonlijk ontmoet, inmiddels hebben we elkaar wel al een paar keer gesproken. 
Ik hoop stiekem dat het dit jaar wel eens gaat gebeuren...maar ze heeft het druk druk druk...
Ja wat veel mensen niet weten ze runt Tante Betsy in haar eentje met een lieve achterban natuurlijk. 


Maar sinds enkele maanden heeft ze versterking gekregen van Anita. Anita heeft Alisa al vaker uitgeholpen, maar nu werkt ze er dan ook echt. Vraag me niet hoeveel uren enzo, zo vaak heb ik zelf geen contact met de dames en laat ik ze zoveel mogelijk hun werk doen. 


Maar vandaag vond ik het tijd om een dikke virtuele knuffel naar ze toe te sturen want ik weet dat het achter de schermen razend druk moet zijn. Stapels dozen uit te pakken, orders klaar maken en versturen naar de verkooppunten. Zorgen dat de jurkjes daarna ook in de webshop komen... Het is een hele organisatie. 


Het toeval wilt dat vandaag Anita jarig is, ik trof ze net op het moment dat ze even uit aan het puffen waren en genoten van een lekker stuk taart. Nog van harte gefeliciteerd Anita! 
Bedenk maar dat jullie heel veel dames dolgelukkig maken met al die prachtige jurkjes (en rokjes, vestjes en tops) van de nieuwe collectie. 

Lots of love from Susan