zondag 3 april 2016

'Castle of love' Sunday Photoshoot


Hey girls vandaag zijn we op een sweet sixteen verjaardag en onderweg ernaartoe kwamen we langs Kasteel Hoensbroek en vroeg ik aan manlief om even te stoppen en even Tante Betsy foto's te maken. 


Normaal zou ik de foto's die niet mijn goedkeuring kunnen dragen niet delen op mijn blog.
Maar ik vond het wel grappig om een foto collage van alle foto's die manlief van me maakte, en een paar selfie's te delen. 


Natuurlijk maakte ik ook nog wat mooie foto's van het kasteel dus die deel ik ook. 
We wonen helemaal niet ver weg van dit kasteel, maar zijn er maar een keer geweest tijdens een open momumentendag. 
Deze hele blogpost heeft natuurlijk helemaal niks met 'Castle of love' te maken, maar ik vond het wel een grappige titel ;). 


Vandaag draag ik dus dress Pepita Green met een blauwe legging, mijn groene cowboylaarzen en wederom mijn blauwe Tante Betsy hoodievest waar ik dolgelukkig mee ben. En mijn De Kunstboer tas met draak Daantje eraan bungelend gaat ook dagelijks mee op stap ;). 

Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke zonnige fotoreportage! Mooi blauw vandaag bij jou! Ik sta warempel op mijn blog met twee x een tante Betsie! Als je wil mag je de foto's eraf plukken als je ze hier kunt gebruiken. Maar ik kan ze natuurlijk ook de volgende keer inzenden als jij weer eens iets leuks hebt te geven! ;-)) XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik heb genoten van een bezoekje aan je gezellige blog en ik denk dat ik er binnenkort eens gezellig over ga bloggen. Een Tante Betsy kadobon actie zie ik eigenlijk nog niet zo snel ervan komen, maar als mag je natuurlijk toch altijd gebruiken en wie weet een gezellige collage maken van al je Tante Betsy foto's ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Kasteel Hoensbroek is ook een leuk uitje met kids. De jongens vinden het geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kan me voorstellen dat de jongens daar enorm van genieten. Het brengt je fantasie tot leven zo'n kasteel! Oh nog een paar weken en dan zijn we weer bij Kasteel Haarzuilens ook al zo'n prachtig kasteel. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Mooi kasteel. Wat hebben we toch een prachtige schatten in Nederland hè.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja geweldig eigenlijk hè, ik ga manlief toch eens vaker manen om te stoppen als we door het Limburgse landschap rijden...en zorgen dat hij zijn camera bij zich heeft ;) hihihi en natuurlijk krijgt hij dan ook mijn mobiele in zijn handen geduwd :D whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Je hebt zo te zien een mooi dagje gehad ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was zekers een mooi dagje, maar dit bezoekje aan kasteel Hoensbroek heeft volgens mij maar een half uurtje geduurd. Daarna zijn we wel heel wat uurtjes op verjaardagsbezoek geweest ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Ja hè ik heb er ook van genoten zo'n prachtig plekje zo vlakbij eigenlijk. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).