zaterdag 16 april 2016

Four Tante Betsy dresses on one day Saturday


Hey girls vandaag heb ik al vier Tante Betsy jurken aangehad. Eentje waar ik in slaap, normaal slaap ik niet in Tante Betsy jurken ;). 
Daarna deed ik de jeans zippie jurk aan die ik nodig smaller moet maken, hij zit me echt te ruim en valt daardoor niet mooi. Ik had er mee op de foto gewild maar het was te koud buiten en heb toch maar snel voor een andere zippie jurk gekozen. 


Ik had manlief namelijk gecharterd om in de tuin te werken en zou mee helpen. Nog een keer naar boven gesjeesd om toch maar een legging aan te doen (het zag er warmer uit als dat het was ;)) en daarna samen in de tuin gewerkt. Ik maakte foto's nadat ik klaar was en manlief het laatste aan het doen was. 
Ik kocht deze groene zippie jurk eigenlijk om er een vest van te maken. Wil zo graag een knalgroen Tante Betsy vest :).
 

Daarna ivm een verjaardag me omgekleed naar mijn Ollie Blue en van laarzen gewisseld...en nu ook mijn roze hoodie vest erbij aan :).
Oh zo blij om deze leuke jurk weer aan te doen, hij had een coupenaadje los en dat heb ik inmiddels al gerepareerd. 
Bedankt nog voor jullie leuke reacties op de blogpost van gisteren. Dikke knuffels!
De foto van mij in de jeansjurk en de bloemetjes jurk zijn oude foto's :). 

Lots of love from Susan

5 opmerkingen:

  1. Hee? Tinkerbell! :-)))
    En Manlief maar werken :-)))
    Het was vandaag af en toe inderdaad frisser dan gedacht. Gemeen windje.
    Fijn avond!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ik had mijn werk al gedaan. Het gazon moest nodig geverticuteert worden...hij mag blij zijn dat ik heb aangeraden op MP te kijken voor zo'n machine ipv te zeggen dat hij het gerust met de handmatige kon doen die we wel al hadden hihi :D.
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Huh? Ik wist dat je de grootste Tante Betsy fan ever bent maar slapen in een TB?
    Uitleg alstublieft? O en mijn Birdy hangt alweer aan een kapstokje zonder foto's te hebben gemaakt want ik moest aan het werk. Maar je houdt ze tegoed! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja normaal slaap/sliep ik in eva kostuum, maar in koudere tijden in een jurk en dit is een lekker comfortabele jurk. Slaap nu weer in een jurk die ik kreeg van Sandra, een who's that girl jurk. Ja ook slapen doen we in stijl ;) whahaha. En komt goed hoor lieverd met die foto's. Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat voor TB-jurkje jij ook aantrekt, jij ziet er altijd stralend uit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).