zondag 10 april 2016

Don't wait to long Sunday


Hey girls hebben jullie het al gezien? Gisteravond laat deelde Tante Betsy een bericht op haar Facebook pagina https://www.facebook.com/tantebetsyfashion dat de eerste lading nieuwe jurkjes in de webshop staan. 
Als je het bericht liked en deelt kun je kans maken op een jurkje naar keuze!


Ze schrijft al 'dit is het topje van de ijsberg' en ja er komen nog heel veel leuke jurkjes aan. Ik zag al bij de vogeltjes jurken Birdie en Tweety dat de grootste maat XXL er al niet meer is. 
Dus girls wacht niet totdat de hele collectie er is als jij een maat hebt die er snel uitvliegt, dat kan denkelijk nog wel enkele weken duren voordat die er in zijn geheel is schat ik zo in.
De linkse jurk hieronder is blijkbaar toch niet in het oranje maar rood, ik blijf het een pracht jurk vinden (ze staan nog niet in de webshop). 


Janine scoorde nog de Pepita Black (de vergeten jurk ;)) en wow hij staat haar prachtig en zo'n jurk met drie kwart mouw kan natuurlijk heel goed in alle seizoenen. Alleen zie ik hem opeens weer niet meer in de webshop zichtbaar staan, dus nog even de link; http://www.tantebetsy.com/nl/dress-pepita-black.html



Lots of love from Susan

7 opmerkingen:

  1. Ik zag dat op sommige andere webwinkels de vogeljurkjes ook hard gaan.
    Dus gister gelijk bij Tante de blauwe besteld,want die is toch wel errug leuk.
    Wat jammer dat het geen oranje is , je had je er juist op verheugd :-) Nouja rood is natuurlijk ook erg leuk
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de vogeltjes jurken gaan hard en ik kan me voorstellen dat die andere winkels misschien ook nog nabestellingen gaan doen dus dan gaat het nog harder.
      Een goede zet van je om de jurk nu te bestellen en hij zal je vast ook weer prachtig staan! Leuk dat je voor de blauwe hebt gekozen, een echt zomers kleurtje. Knuff!

      Verwijderen
    2. Oh ja rood is ook een favoriete kleur van mij hoor dus geen enkel probleem dat het rood is geworden ipv oranje. Ik denk dat het een wijze keuze is geweest van Tante, veel vrouwen hebben moeite met oranje omdat ze dat dan weer associëren met voetbal en Koningsdag en daardoor niet zullen dragen. Ik heb dat gelukkig niet en zo is het toch een leuk Nederlands jurkje en rood wit blauw hihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik heb de tweety inmiddels ook. Ik kon het niet laten. :) De effen jurkjes vind ik qua model ook erg mooi, maar een beetje donker voor van de zomer. Maar wie weet heb ik mazzel in de uitverkoop. Dat jurkje met die bloemetjes is ook ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janine ziet er goed uit in deze Pepita!
    Lieve groetjes,
    Sandra (vandaag in de Birdie rond geparadeerd :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die groene hartjes jurk is ook leuk. Vandaag een theekopjes jurk gekocht via MP! En naast Tweedy ook maar een andere uit de opruiming gekocht. hihi. Wat word je vrolijk van Tante Betsy jurken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. spoonflower is extra in het winkelmandje terecht gekomen.

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).