zondag 17 april 2016

Colourful Sunday OOTD


Vandaag ging ik weer lekker voor kleur, ik trok mijn rood roze Tante Betsy jurk van het kleding rek en combineerde hem met een roze top van Zeeman en een rode Apollo panty (nu legging) van Sokken-online. Ik wilde eerst mijn roze cowboylaarzen erbij aan doen maar besloot toch voor mijn rode Sendra cowboy laarzen. 
En als jas nam ik mijn roze Tante Betsy hoodievest en nam ik ook mijn omslagdoek mee gehaakt door Ambela, en natuurlijk met mijn De Kunstboer tas 'Parrots'. 


We gingen in onze Mini naar Maastricht, even op bezoek bij mijn moeder en ik genoot weer van plekjes waar ik als kind ook gelopen heb, eendjes gevoerd heb. Ik verheug me op Koningsdag want dan is er weer vrijmarkt in het park :). 


Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Hoe reageren jouw familieleden op jouw fleurige & kleurige outfits ? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh die zijn het inmiddels gewend hoor en ik ben niet iemand die goedkeuring vraagt, dus eerlijk gezegd kan het me niet zo veel schelen wat ze ervan vinden. Maar omdat ik gewoon lekker mezelf ben neem ik aan dat ze het leuk vinden hihihi. Ik kreeg wel complimenten van een vriendin van mijn moeder dat ze het mooi vond.
      Manlief heeft zoiets van 'jij moet erin rondlopen en jij moet er blij van worden' ;). En dat doe ik ook dus hij heeft altijd een happy vrouw naast zich lopen, wat meer kan een man nog wensen?! Hihihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Leuke foto's met natuurlijk een vrolijk en fleurig outfit.
    Wat is die omslagdoek toch prachtig he , staat er goed bij.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd. Ja die omslagdoek gemaakt door Ambela is een plaatje hè. Ben er nog steeds superblij mee. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit, die foto's in Maastricht. Het lijkt wel buitenland 😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het voelt ook soms buitenland hier in het zuiden van het land. Ik hou van de heuvels (bergen wilde ik zeggen ;)), hou van die oude gebouwen. Het is een feestje om daar te mogen wonen (alhoewel ik al zo'n tien jaar niet meer in Maastricht woon, maar Heerlen heeft ook zo zijn charmes hoor waar ik van geniet). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit, die foto's in Maastricht. Het lijkt wel buitenland 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zag er fantastisch uit! En zelfs Manlief had zijn kleding gematcht! :-))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja manlief zijn favoriete vest/jas, daaronder had hij nog een antraciet vest aan, maar daaronder weer een knalblauw Mini tshirt ;). Ja dat is nu eenmaal zijn favoriete kleur :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Jeetje spat jij even van het scherm af! Wat een vrolijkheid! Super. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk kleurrijke outfit! :) Wat een prachtig omslagdoek!
    Ja, ik kijk ook weer ontzettend uit naar de kleedjesmarkt! Heerlijk rondsnuffelen tussen al die troep van anderen! :D Love it! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).