donderdag 7 april 2016

Bringing healing love Thursday


Hey girls vandaag wilde ik eigenlijk een blogpost doen over de birdie jurken die nu binnenstromen bij de diverse verkooppunten, waar ze ook weer keihard uit gaan. Diverse jurkjeszusjes hebben hun slag al geslagen...
Maar Tante Betsy heeft ze als het goed is morgenavond in haar webshop staan. 


Mijn dag/onze vrije dag draaide om mijn moeder die vandaag een operatie had in het ziekenhuis in Maastricht. Ik heb slecht geslapen vannacht, ik weet niet of het daar stiekem toch wat mee te maken had. Maar alles is goed gegaan met de operatie en nu is het tijd om te gaan helen, dit zal nog wel enige weken gaan duren dus ik zal de komende tijd vaker naar Maastricht gaan. 
Vandaag hebben wij dus enkele uren in het ziekenhuis doorgebracht, gelukkig zijn we niet mee gegaan toen ze vanmorgen heel vroeg daar moest zijn anders hadden we bijna een complete werkdag moeten wachten. Nee zolang heeft de operatie niet geduurd...


Ik ging vandaag heel bewust in een fleurige outfit, in mijn Betsy Red, lekker in het rood roze twee van mijn favoriete kleuren <3 en stiekem is de jurk ook oranje, nog een favoriet van me :D. 
Ik wist niet of je bloemen mocht meenemen en zocht ook een fleurige kaart uit. En er wilden ook nog engeltjes mee, het grijze engeltje heb ik zelf gemaakt van hars gevuld met aluminium snippers en een bergkristal (die combinatie van materialen heet Orgonite), het zet negatieve energie om in positieve energie. En een leuk rood vilten engeltje om op te hangen dat een kaarsje vasthoudt :). Mijn moeder was blij met ons bezoek :D. 



Lots of love from Susan

20 opmerkingen:

  1. Vrolijke foto, je staat er leuk op.
    Heb net de naaimachine en die jurk gepakt om de kiertjes dicht te maken.
    Gelukkig is het goed gegaan met je moeder, leuke kaart trouwens.
    Mooi zo'n engeltje, dat zal d'r best helpen met het opknappen.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jaaa jij hebt de Betsy Red ook, ja is wel nodig om die dicht te naaien. Maar de doorknoopjurken zijn gelukkig vanaf de winter weer gewoon dichtgenaaid ;) dus geen gekier meer :D. Dikke knuff!

      Verwijderen
  2. Wat een mooie foto's weer! En take care For mum xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hilde Janbroers7 april 2016 om 19:49

    Wat een mooie engel heb je gegeven! Bijzonder! En positieve energie straal jij ook wel uit, dus dat komt goed. ;-) Beterschap voor je moeder. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat straal ik ook wel uit, maar ben natuurlijk niet de hele tijd daar. Vandaag ga ik samen met dochterlief een paar uurtjes of zo op bezoek. Dus dat engeltje kan goed zijn werk doen en goede energie brengen :). Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie engel heb je gemaakt, die zal je moeder vast goed helpen. Spoedig herstel gewenst voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ja mooi is die hè, het is alweer enige tijd geleden dat ik die engel gemaakt heb, enkele jaren zelfs denk ik. Heb er zelf een mal van gemaakt, de origineel is van rookkwarts ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Wat een mooie engel heb je gemaakt, die zal je moeder vast goed helpen. Spoedig herstel gewenst voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent zelf al een fleurige engel sterkte voor je mams
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het goed gaat! Beterschap voor he moeder. Je straalt positiviteit uit. Dat moet helpen. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ja deze ochtend ga ik ook weer wat positieve energie brengen samen met dochterlief dus maar weer een vrolijke jurk uitzoeken. Knuff!

      Verwijderen
  8. Beterschap voor je moeder en met alle liefde die jij haar geeft komt dat vast goed 💕

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dankjewel :). Ja ze had gisteren een terugval hoorde ik van haar, maar hoop dat het vannacht en vandaag weer goed is. Knuff!

      Verwijderen
  9. Wat fijn dat het goed gaat. Die foto van jou en je mannetje! Zo grappig en jij spat van het scherm af! (en jou man iets minder...hihi) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja manlief was op zijn telefoon aan het internetten, die wist dus niet dat hij op de foto kwam whahaha en ik zat daar gekke smoelen te trekken in het restaurant ;) hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  10. Oooh... Die had ik dus gemist... Arme mams in het ziekenhuis... Fijn dat het goed is gegaan en dat jij haar zo verwent. Je licht vast het hele ziekenhuis op, geweldig!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik was natuurlijk de enige kleurrijke verschijning in het ziekenhuis, vandaag ook maar weer een vrolijke jurk uitzoeken...altijd leuk voor mam om naar te kijken als we dadelijk op bezoek gaan. Knuff!

      Verwijderen
  11. Sterkte met jouw moeder! Fijn dat het alweer wat beter met haar gaat!
    Wat zie je er weer vrolijk uit op de foto's, ondanks alles!
    Jij bent zelf een stralende engel! Jouw bezoekje was vast al genoeg om je moeder op te vrolijken! Maar, die kadootjes zijn altijd leuk, zeker nu en fijn om bij je te hebben als ze weer alleen is. Dan ben je toch nog een beetje bij haar! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).