maandag 21 maart 2016

Blue oh no Black Monday

Hey girls vandaag heb ik niet zo heel veel te vertellen. Heb mijn wijze woorden al gedeeld op de jurkjes groep ;). 
Ik mag wel leuke reviews gaan doen waar zeer zeker een heel aantal van jullie wat aan zullen hebben, binnenkort meer daarover. 
Het komt regelmatig voor dat ik op maandag een blauwe Tante Betsy jurk aan heb. Ik noem het dan Blue Monday, terwijl ik me natuurlijk helemaal niet blue voel. 


Vandaag riep mijn Bibi Black harder om me en ik had gewoon zin om hem verder ook met alleen zwart te combineren, zwarte Sendra laarzen en mijn Hoodie Black Fit. 
Weet je nog de vorige keer combineerde ik Bibi Black met knaloranje?!
Soms is het gewoon lekker om in het zwart te lopen, ik heb altijd veel zwart gedragen en vandaag was zo'n dag. Niet omdat ik me zwaarmoedig voel maar gewoon omdat ik er zin in had ;). Zwart vind ik ook wel soms gewoon lekker een veilige kleur, ik voel me er prettig in. 


Esther reageerde nog op de blogpost van gisteren dat ze het knap vind dat ik zo op zo'n thuis blijf dag nog zo 'gekleed' ben. 
Maar ik heb lang geleden (na mijn eerste huwelijk, nu alweer zo'n 19 jaar geleden) besloten dat ik niet meer in joggingbroeken en wijde outfits ga lopen. 
Dat ik mijn nette kleren niet meer bewaar voor feestjes. 
Wij zijn nu eenmaal geen party mensen en hebben nooit feestjes, dus ik maak gewoon van iedere dag een feestje door me leuk aan te kleden en de laatste jaren dus vrolijk aan te kleden en natuurlijk positief in het leven staan. 


Ik heb dus ook geen Tante Betsy jurken die ik bewaar voor speciale gelegenheden. Ik doe iedere dag zo'n mooie jurk aan. Heb er wel een paar die ik aandoe als ik ga tuinieren of als ik ga verven. 
Vandaag was ook een thuisblijfdag, alhoewel ik ook nog even op de fiets ben gesprongen om een Tante Betsy jurk te versturen die ik verkocht heb (de stand staat geloof ik nu op 47 of 48 Tante Betsy jurken, maar binnenkort kom ik hopelijk weer boven de 50 uit ;)). 

Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Pffff wat veel al he, wel heerlijk om te zien zoveel leuks.
    Als ik de deur uit gaat trek ik vaak een rok/jurk aan. Maar zodra ik weer thuis ben dan word het of spijkerbroek of oud jurkje. Dat is gewoon handiger met de honden enzo. Wil ze toch nog netjes houden, behoor tot de onhandige....onuitwasbare vlekken, of ergens aan blijven hangen :-)
    Lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja met de honden is een ander verhaal, hebben hier geen huisdieren en gelukkig gaat het meestal ook goed met eten koken en eten opeten ;). Maar snap dat je jurkjes netjes wilt houden. Wel leuk dat je ze in ieder geval aantrekt als je de deur uit gaat. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Ooooh, wat mooi al die Tante Betsy jurkjes op een rij... Best een beetje jaloers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat hè, geniet ook iedere keer weer van de aanblik van mijn kast. Die andere waar nog al mijn jeansbroeken, rokken en tops hangen trek ik nauwelijks nog open. Of het moet zijn voor een paar laarzen die ik daar heb staan. Wordt tijd dat ik daar toch maar opruiming ga houden ;). Oh nee eerst de rest weg...heb nog een kast met kleding hihi. Ja jouw jurkjes hingen toen wel nog gezellig tussen de mijne :). Knuff!

      Verwijderen
  3. Ik zit ook elke dag gekleed in een jurkje. Nou draag ik sowieso nooit lang in de ochtend mijn "sloeberkleding" zoals ik het noem. Ik kan niet lang in zulke kleren lopen, dan wil ik me gewoon klaarmaken voor de dag. Haren, make-up, tanden poetsen en mijn Tante Betsy aan. Mensen die soms het hele weekend in hun joggingbroek lopen, ik kan het niet. Gelukkig heb ik genoeg keus inmiddels om een mooi jurkje uit te zoeken. Heerlijk!! Morgen weer even mijn pinterest bijwerken...moeten nog 2 jurkjes en een rokje bij mijn 'heb ik-lijst'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow wat een lange heb-ik lijst. Zag hem gisteren, er staan heel wat leukerds bij. Ik moet de mijne ook weer eens nodig aan gaan passen. Net zoals foto's van dit blog, oops. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Zwart staat jou ook prima hoor! Volgens mij bijna elke kleur wel! ;)
    Wat heb jij toch een heerlijk fleurige kledingkast! Die van mij ziet er ongeveer ook zo uit. Mijn broeken hangen nog in dezelfde kast, maar die kunnen er oa ook wel uit, aangezien ik nooit meer een broek draag! Ik ben werkloos en dan is de verleiding groot om lekkere slobber kleren te dragen en niet veel aandacht aan je uiterlijk te besteden, maar ik doe dat juist niet. Ik wil er iedere dag goed en leuk uitzien. Daardoor voel je je veel meer happy. Het is gewoon veel te leuk om vrolijke jurkjes te dragen ipv jogging-of spijkerbroeken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik draag ook alleen nog maar jurkjes, dag in dag uit, zelfs 's nachts zie ik er nog hip uit als het te koud is om in mijn eva kostuum te slapen ;). Ik geniet ervan en voel me op en top vrouwelijk. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Wat grappig dat je er zo anders uitziet in het zwart. En toch met dezelfde jurk. Leuk! Ik bedoel ook niet dat je de hele dag in joggingbroek moet lopen maar ik heb altijd na een hele dag in panty het gevoel dat hij uit moet! Ik krijg er dan kriebels van. Dus bij een thuisblijfdag draag ik meestal een spijkerbroek en s' avonds een joggingbroek. Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ik zie jou ook niet als een joggingbroek type, en als dan zal het vast ook een leuke zijn ;). Ben eigenlijk nooit een panty drager geweest, maar ze zitten heerlijk bij mij en lekker comfortabel ook in mijn Tante Betsy jurkjes. Alles is lekker zacht en rekbaar dus net zo comfortabel als een joggingbroek. In mijn jeansbroeken tijd was dat wel anders, dan wisselde ik ze graag om voor een hippere broek ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).