zaterdag 6 februari 2016

Testing Selfiecam Saturday

Hey girls ik wilde gisteren wat outfits aan jullie showen, maar de fotokwaliteit was niet om over naar huis te schrijven. Ik heb sinds enkele weken mijn nieuwe iPhone in gebruik en de camera zou beter zijn, maar de selfies met de 'Selfie Cam' app waren toch niet mooi. 
Manlief had al zoiets dat het aan de beschermende 'glasplaat' die voor mijn camera zit ligt, maar ik wilde dit toch eens even uittesten door selfie's te maken met de timerfunctie van mijn camera. 


Hier zie je het verschil, de timerfunctie neemt de foto niet in spiegelbeeld zoals de Selfie cam app en neemt een groter beeld. 


Bij de shots van dichtbij, zie je dat het een hele andere lichtkwaliteit is, best wel vreemd terwijl ik op precies dezelfde plek sta en ook mijn telefoon op precies dezelfde hoogte staat op het statief. 
Ja tegenwoordig geniet ik van de luxe dat ik mijn mobiele op een statief vast klem, wel zo handig als je vaak op de foto gaat ;). 


Allright girls vandaag een vroege blogpost, dadelijk boodschappen doen in Duitsland, eerst even de was ophangen en omdat we ook wat gaan eten in Duitsland weet ik niet hoe laat we terug zijn, ligt eraan hoe gezellig het daar is. 
Ik heb vandaag toch een beetje carnavalskleuren aan in mijn ketting; roed, geel en greun oftewel rood, geel en en groen :). Verder ga ik niet verkleed...heb al best een kleurige outfit aan met mijn knalrode legging en groene cowboylaarzen. 


Eigenlijk zou ik normaal mijn rode Sendra laarzen aandoen, maar deze groene moeten nog uitgelopen worden, dus probeer ze maar zo vaak mogelijk aan te doen. 


De zwarte Sendra's zijn ook binnen, eigenlijk te groot, maar met een zooltje en dikke sokken zal het wel gaan. Het kan zijn dat ik dadelijk toch nog even verander ;). 

Lots of love from Susan