donderdag 18 februari 2016

I'm so excited Thursday

Oh girls ik zit helemaal te stuiteren hier op de bank, ik heb vandaag contact gehad met sponsor Sokken-Online en die gaat me leuks sturen voor de jurkjesdag...
Jaaaa al die vrolijke panty's die ik draag kun je kopen bij Sokken-online.nl, de Apollo panty is echt een super mooie panty in lekkere knalkleurtjes maar is er ook in rustigere kleuren hoor. Op de webversie van mijn blog kun je altijd de link terug vinden. 

En Brigitte die ik op de chat heb zit me gek te maken, want er is contact geweest met Tante Betsy en ze verklapt natuurlijk niks, maar laat wel wat doorschemeren...ik krijg het er helemaal warm van. 
Oh wat gaat die jurkjesdag een feestje worden...oh I'm so excited and I just can't hide it. Zit hier namelijk met een knalrood hoofd van opwinding te typen met de jurkjes dames, en nee het is geen opvlieger ;). 


Dochterlief komt zo dus ga zo koken...valt jullie by the way wat op aan mijn OOTD? Hieronder niet de meest charmante foto. Ik ben inmiddels anderhalve kilo aangekomen en op deze foto tekent mijn buik flink af...maar ik ben ermee aan het werk ;). 


Kijk eens goed...ja naar beneden...
Jaaa ik heb nog een paar knalgroene cowboylaarzen weten te scoren, deze zijn dan wel weer te groot...maar met zooltje erin en dikke sokken aan zitten ze prima. 
Eigenlijk zijn dit de Tante Betsy laarzen die Tante Betsy zelf te koop heeft gehad. 


Bij de Oude Bieb zijn ze nog te vinden, te zien aan de foto inzending van Christel en ook op Marktplaats is een dame die ze verkoopt van een webshop die niet meer bestaat. 


Allright girls ik ga deze blogpost klaarmaken en posten (toch eerst koken en eten ;)). Ik heb by the way op de lijst een heleboel Tante Betsy jurkjeszusjes gezien die ook naar de jurkjesdag komen...jippie! Zou toch super zijn om hier een groepsfoto te plaatsen met allemaal een Tante Betsy aan (dus als je er eentje heb, doe hem aan of neem hem mee voor een OOTM).

Lots of love from Susan

21 opmerkingen:

  1. Naast tante Betsy ben ik ook helemaal in loooove met Pink Labelle ken je die ook??
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben eens even gaan spieken Essebes maar so not me, is me te retro ;). Maar ik kan me jou wel voorstellen in zo'n bijzonder rokje :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Hihihi, ik dacht al 'wat zie ik toch aan die laarzen? Die ken ik, maar toch weer niet?'
    Supergefeliciteerd met je Sokken-Online verrassing, gaat vast helemaal SokBetsyTas-tisch worden! Doet Hip pockets ook mee? Ben benieuwd trouwens naar de uitslag van de ontwerpwedstrijd... Zal wel niet gewonnen hebben, maar toch :-))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa ik kon het niet laten, echt voor een heel mooi klein prijsje kon ik die scoren :D. Heb ze al eens eerder gehad in een maatje te klein, te smal...nu wel te groot...twee maten verschil ;) maar met zooltje en dikke sokken gaat het en straks in de zomer met wat dikkere voeten wel zo fijn!

      Jaaaa ook wel heel benieuwd, maar denk dat het even duurt voordat die bekend gemaakt wordt want die moet natuurlijk eerst in produktie genomen worden ;) of in ieder geval een proefmodel gemaakt worden. Gun het je van harte dat je wint! Gun mezelf dan weer van harte een knalroze hippocket! Yeahhh! Dikke knuffels!

      En oh ja echt super sponsor hoor die sokken-online, zo'n leuk gesprek ook aan de telefoon. De jurkjeszusjes zullen happy met me zijn hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  3. & my lips are sealed .... Je ziet er weer geweldig uit & ik neem een TB jurk mee - doe een oproep aan de Jurkenzusjes ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeaahhh verheug me er op, nu nog een weekje te gaan...gaat vast een feestje worden! Leuke stands, een leuke vlaggenlijn met ruiljurkjes, veel lekkers, nog meer leuke vrolijke jurkjes dames én...én.... Yeahhh! Super hoor lieverd(s) dat jullie zoiets leuks voor ons organiseren. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Nou die buik was me niet opgevallen hoor! Dat is namelijk ook het enige probleem bij mij.....mijn buik! Verschrikkelijk vind ik het....Maar idd, gewoon weer even aan werken. Zo jammer dat ik niet naar de jurkjesdag kan, maar ik ga genieten van alle foto's en verhalen achteraf. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha jij en een buik?! Hihi ja wij vrouwen ook, waar maken we ons toch druk over... Ja zo jammer dat je er niet bij kan zijn...Patricia ook niet, Esther niet, Melanie niet, Adriette niet...maar wie weet hoogzwangere Petra wel en ik heb wel al veel namen gezien van jurkjes zusjes die wel komen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Spannend allemaal, ben ook wel een beetje nieuwsgierig ook. He moe twel speciaal zijn anders zou je er gen opvlieger van krijgent och.. hihihihihi.. Leuk hoor. Wel veel foto's maken voor de achterblijvers he. Dan is het net of we erbij zijn geweest...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ga ik vast doen! Zullen wel genoeg vrouwen zijn die foto's gaan maken ;). Zal een knotsgekke happening gaan zijn! Over een weekje is het zover yeahhh! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Je maakt me wel nieuwsgierig! Wat zijn die laarzen gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij ben jij er wel bij hè, leukk! Ja ik heb wat leuke weten te regelen en de dames hebben volgens mij ook veel leuks weten te regelen, jippie! See you next week! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Ik ben heel benieuwd naar de foto's van al die vrouwen in de tante betsy's! Volgens mij gaat dat een hele gezellige dag worden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jammer dat je er niet bij kunt zijn...lees ik zo aan je reactie. Ja zou leuk zijn om een Tante Betsy groepsfoto te kunnen maken, nu bedenken welke Tante Betsy ik ga aandoen! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Ook supernieuwsgierig natuurlijk :-) kijk al uit naar de verslagen en foto's van de jurkjesdag !
    leuke laarzen ;-)!
    Lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd hoopte heel hard dat je er bij kon zijn, leek me super om jou eens in het echt te ontmoeten! Wie weet een volgende keer :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Superlaarzen!
    Prachtige kousen ook.
    Dat zal wel dat je daarvan begint te stuiteren.

    Op naar de jurkjesdag , zou ik zo zeggen.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahhaa ja die jurkjesdag is net zoals een blogmeeting een waar vrouwenfestijn met allemaal knotsgekke enthousiaste vrouwen die zich niet kennen, maar ook weer wel. Verheug me erop! Jippie! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Oh wat maak je het weer spannend!!! I'm also excited!!!
    Heb ook zo'n zin in de jurkjesdag!!!
    Bedankt weer voor je gezellige post! :)

    Tot de volgende keer en volgende week zaterdag! Fijn weekend!

    Toedeloetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik voorspel een knotsgek festijn waar allemaal stuiterende jurkjesdames rondlopen, zullen we eerst naar een stand sjeezen of zullen we onze ruiljurkjes gaan ophangen...afgeleid door veel lekkers en veel leuke vrouwen met veel leuke jurkjes die we herkennen van hun OOTD's. Die paar uurtjes zullen omvliegen! See you next week! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. pff, zie al dat ik niet de enige ben die niet weet wat ik zaterdag aan moet trekken. Misschien tijd voor een nieuw jurkje��? Wordt vast een kleurige foto! Leuk om jullie daar te zien, tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).