zaterdag 13 februari 2016

Happy Saturday

Hey girls vandaag ben ik weer lekker aan het knallen in mijn zwarte Tante Betsy polkadotjurk gecombineerd met knaloranje top, legging en vestje. 
Oranje is naast rood en roze mijn lievelingskleur. Er komt in de lente/zomercollectie ook een jurkje met oranje, die is voor mij :D hihihi. 


Ik heb me deze winter zitten te bedenken of ik deze jurk toch niet zou verkopen, want ik heb hem al die tijd niet gedragen...heb ook zoveel leuke vrolijke jurkjes...maar met oranje gecombineerd word ik toch wel heel blij van deze jurk.
 

Vriendin Pascalle nam mijn XL van me over, zij is er ook helemaal happy mee. Ze heeft graag de jurkjes over de knie...
Ik had de L van Patricia kunnen overnemen :). Dus zo zijn we allemaal blij. 


Woensdag heette mijn blogpost; 'I'm gonna kiss you all over Wednesday' en ik heb me de afgelopen dagen helemaal suf gezoend en geschreven, wel 50 kaartjes verstuurde ik met de 'niet plakken, maar smakken' actie. 
Vandaag kreeg ik ook valentijnkaartjes :). 
Helmi, Es (en Oscar), Dinah, Tinie, Christel, Esther en Pippa, Lien, Nana en Joke bedankt voor jullie lieve en leuke valentijnskaartjes. Het is bijna alsof je jarig bent :D. Wat een feestje!


Ik heb vandaag nog een sneakpeak van inzendingen, vandaag is de laatste dag dat je een Tante Betsy foto kunt insturen om een kans te maken op de Tante Betsy kadobon twv €50. 

Lots of love from Susan

8 opmerkingen:

  1. Super lief je kaartje, ben helemaal blij er mee!! En je outfit is weer super. Heb ik trouwens de oranje jurk nog niet gespot denk ik....shit, wordt mijn lijst nog langer! Hihi. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan lieverd! Jij ook bedankt voor je schattige kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan lieverd! Jij ook bedankt voor je schattige kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zeg je??? Oeranjuh jurkies??? Oehhhhhh YEAH!
    En jij ook thnxx voor je geweldige kaart idd een echte Essie
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn kaarten nog steeds klaar liggen. Lig ziek op bed met fikse keelontsteking. Antibiotica en pijnstiller maakt me ook nog suf. Kaarten gaan van de week wel met postzegels. Anders schiet het niet op. Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhhh ik zie net onder de krant een heel lief kaartje van jou! Thanxx wat ongelofelijk aardig ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas helaas, de foto...Daar waar ik bang voor was is uitgekomen.
    Ik ben er gewoon niet goed in. Ik ben nu ook aan het werk dus het gaat hem niet worden.
    (Als het al nog kon!) Extra kansen voor de rest. :-(( XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben benieuwd naar je uitslag!! Hoe lang houd je ons nog in spanning?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).