dinsdag 12 januari 2016

Urban Hippies Hip Pocket Tuesday

Hey girls vandaag wil ik weer eens even mijn sponsor Urban Hippies onder de aandacht brengen. 
Ik maakte er al eens eerder een blogpost over, maar nu heb ik toch wel een hele bijzondere gelegenheid. 
Femke van Urban Hippies blogde namelijk over mij. Ik had het eerst helemaal niet in de gaten, ze had me al getagd op Facebook http://www.facebook.com/urbanhippies, maar ik zag niet wat ze bedoelde. 


Vandaag ging ik kijken, ik zat voor de verandering eens aan mijn pc en ik klikte op de link http://blog.urbanhippies.nl/, die ze me per mail had gestuurd en hupsakee daar zie ik opeens mezelf staan whahaha :). 
Als je op deze link klikt kun je het artikel gaan lezen http://www.urbanhippies.nl/blog/socialmedia/blogs/


Zo grappig om opeens jezelf tegen te komen op een blog, nu weet ik hoe jullie je voelen ;) hihihi. 
Op Facebook vroeg ik van de week aan de jurkjes zusjes of er 'zusjes' waren die een hip pocket hebben van Urban Hippies en er samen met hun Tante Betsy jurkje een foto zouden willen maken. Sylvia gaf meteen gehoor aan de oproep en ging voor me op de foto (ik maakte er net een collage van). 
Zoals je ziet heeft ze er zelfs drie! Een groene bij haar dress Ollie Blue, een rode bij haar dress Love the Forrest Black en een gele op een zwarte zippie jurk (als ik dat goed zie...correct me if I'm wrong Sylvia ;)). 


Ik maakte net ook eenzelfde collage van mezelf, zodat ik er een leuke totaal collage van kon maken, bovenaan in deze blogpost te zien. 
Mijn Pepita Green jurk met mijn blauwe Hip Pocket, Tika Black had ik aan met mijn rode hip pocket om toen ik een kijkje ging nemen bij Serious Request en weer de blauwe hip pocket om bij mijn Ollie Blue jurk terwijl ik trots naast het door mij genaaide corset sta op mijn werk. 
De hip pocket dient voor mij zoals een broekzak dient, mijn mobiele zit er in en wat zakdoekjes, meer niet. Mijn tas kan ik namelijk niet bij de hand hebben en op deze manier is het wel handig om tijdens werktijd vrij te bewegen en toch m'n mobiele bij de hand te hebben. Thuis eigenlijk net zo, nu hoef ik niet meer constant mijn mobiele overal mee naar toe te nemen waar ik loop, hij zit in het tasje om mijn middel! En door de makkelijke sluiting is hij ook snel genoeg open als de telefoon gaat ;). 


Gaan jullie eens een kijkje nemen bij Urban Hippies, ze verkoopt natuurlijk niet alleen Hip Pockets, ze verkoopt ook die leuke vilten roosjes die je ook vaak bij leuke jurkjes winkels tegen komt, leren roosjes armbandjes en andere leuke sieraden en tassen http://www.urbanhippies.nl/ 
Oh wat ziet mijn oog nu ik de collage hieronder maak van foto's op haar Facebook pagina...er is Sale! Als je het Facebookbericht deelt en dit aangeeft bij je bestelling krijg je €5 terug gestort! http://www.facebook.com/urbanhippies



In de webversie van mijn blog kun je ook altijd doorklikken als je op de banner klikt. Lees je mijn blog altijd via je mobiele, kijk dan helemaal onderaan in de blogpost en klik op  'internetversie weergeven' vlak boven mijn 'About Me' foto. Ik zie dat het tijd wordt om mijn blogprofiel foto te gaan veranderen naar een Tante Betsy foto ;). 


Lots of love from Susan

8 opmerkingen:

  1. Ja, dat tasje gaat er zeker komen! Vandaag kreeg ik een bloemenarmbandje binnen, ook super gaaf! Nu nog kiezen welke kleur hippocket...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi dit kwam ik tegen op mijn facebook pagina ;). Een half uur later...schrijft Hilde...
      'yay, de rode met vogeltjes besteld!'

      Zo leuk Hilde! Ga je vast heel veel plezier van hebben! Dikke knuffels van Susan

      Verwijderen
  2. Inderdaad; de hooooooogste tijd om je profielfoto aan te passen hihihi!
    Ik vind de hip pockets super gaaf, maar mijn portemonnee en telefoon moeten er wel in kunnen...
    Denk op zich wel dat het past, maar dan wordt het een obesitas hip pocket, vrees ik...
    Ik heb zo'n Hermelien Harry Potter handtas nodig.... Ik sleep altijd heul veul mee... :-)))) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ik zie het al helemaal voor me! Ik heb net de tekst aangepast (nou ja uitgebreid...alsof hij niet al lang genoeg was ;).
      Ik heb de hip pocket op mijn werk om met alleen mijn mobiele erin en wat zakdoekjes. Mijn tas met beurs heb ik ook bij me, maar staat ergens in een hoek op de afdeling. Zo heb ik toch altijd mijn mobiele bij de hand alsook thuis als ik door het huis sjees :).
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Wat leuk om jezelf zo terug te zien ! Je word al een bekendheid in het universum !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja leuk is dat hè?! Het is een leuke blogpost geworden...niet zo lang en uitgebreid als de mijne whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik vind de sieraden en roosjes van Urbanhippies helemaal geweldig. Ik heb al een hele verzameling :). Over de hippocket ben ik wat minder enthousiast. Ze zien er leuk uit en met een pinpas en wat kleingeld prima, maar met telefoon erin vind ik ze niet zo fijn hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de spulletjes van Urban Hippies. Ik ken alleen de hip pockets en ben er wel heel enthousiast over. Doe er eigenlijk ook niet meer in als mijn mobiele omdat ik het heuptasje in feite als 'broekzak' gebruik ;). Een schoudertas heb ik ook bij me met al mijn andere spulletjes. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).