woensdag 27 januari 2016

Tell me about it Wednesday

Hey girls als het goed is heb ik de Twiggy Green verkocht en kan ik hier heel snel de Tante Betsy kadobon Winactie van start laten gaan. 
Nu ben ik toch wel erg benieuwd of hier dames meelezen die graag ook zo'n kadobon zouden willen winnen, maar het door mijn regels (insturen van een Tante Betsy foto) laten afweten. 


Of zijn er nog andere dingen waardoor je toch besluit niet (meer) mee te doen?
Ik miste namelijk de vorige keer dames die de eerste keer wel mee deden...
Graag hoor ik ook de mening van stille volgers eens en natuurlijk ook van de andere Tante Betsy girls die hier al eens eerder reageerden.
Gooi het maar gewoon in de groep, zou je alleen mee doen als je alleen dit bericht hoeft te liken en vind je het teveel moeite om hier een bericht te komen achterlaten (of lukt het je niet, laat dan op mijn Facebook pagina of Instagram account een reactie achter) en dan ook nog aan de slag moeten met een foto...


Ik had eigenlijk een wijze boodschap willen verkondigen vandaag, maar hou die toch nog maar even achter. Het is namelijk wel belangrijk om te zorgen dat ik dat allemaal goed omschrijf en vandaag lukt dat nog niet zo...
En ik vind het op dit moment net even belangrijker om jullie mening te polsen over de winacties. 


Ik hoop regelmatig leuke winacties te kunnen blijven doen, dus heb je zelf een webshop die aansluit bij mijn Tante Betsy blog, mail me dan eens of we wat voor elkaar kunnen betekenen. 
Heb je een artikel dat perfect bij mijn Tante Betsy jurkjes past waarvan het je leuk lijkt dat ik daar een review over schrijf, mail me dan. 
Ook al zijn de volgers via Bloglovin en Blogger nog niet zo groot, ik heb wel heel wat likers via mijn Facebook pagina (276, iedere week komen er wel een paar bij) en volgers via mijn Instagram account (243). 
En ook nog eens een hele groep jurkjes zusjes (zo'n 300...in de collage maar een hele kleine groep dames die het Tante Betsy virus hebben opgelopen en verspreiden) op een besloten Facebook groep ;). 


Lots of love from Susan

38 opmerkingen:

  1. Ik beloof plechtig deze keer niet mee te doen ☺️ Na 2 keer winnen gun ik iemand anders nu de prijs. Het is helemaal niet zo moeilijk om mee te doen maar misschien wel even lastig te vinden en ja je hebt wel overal een Google + Facebook of instagram account nodig. Dat is misschien het grootse bezwaar voor sommige mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja het moest zo zijn dat je twee keer gewonnen hebt ;). Ik heb eerlijk lootjes getrokken :D.
      Je kunt ook anoniem reageren hoor of alleen met je naam (de uitleg staat sinds gisteren onder het reactie formulier ;)).
      Dankjewel voor je input. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Ha Susan
    Ik vind het juist leuk als je een win aktie doet dat daar iets tegen over staat . Dus zo iets als een foto in tante Betsy outfit vind ik wel het minst wat je kunt doen . Voor mij dus geen struikelblok om niet mee te doen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed om te horen Brigitte. Ja ik heb die regel er bewust in gezet om mensen te vermijden die nooit wat van zich laten horen en alleen maar mee doen om 'iets' te winnen en overal aan winacties mee doen ;).

      Toevallig is zo iemand er wel tussen geglipt bij de sokken-online actie en behoorde tot de winnaressen, maar trek altijd lootjes en ik laat het aan de engelen over welk lootje ik trek :).
      Thanks voor je input. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Ik doe graag weer mee hoor ;) ik zou alleen wel pleiten voor eerlijke kansen voor iedereen. De een is wat actiever in volgen dan de ander. Bovendien heeft de een wel een openbaar profiel en de andere niet wegens diverse redenen. Maar ik word altijd super vrolijk van je berichten en vind het alleen maar leuk dat ik iets meer moeite moet doen dan alleen een like.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed om dat te horen Anne-Roos, maarreh actief is bij mij best een wijd begrip hoor dus als je af en toe een reactie achterlaat, krijg je al een extra kans ;).
      Het is ook zo dat ik het wil belonen als men actief volger is en een reactie achterlaat, dat maakt het bloggen namelijk zo leuk en is ook fijn voor de sponsors om te zien en lezen.
      Heb er wel over nagedacht en al eens aan Tante Betsy voorgelegd om alleen een like actie te doen, met kadobonnen van €20 tegelijkertijd op Facebook, Instagram en hier op mijn blog. We gaan het zien...welke acties er in de toekomst komen.
      Of wie weet mag ik ook eens een jurkje weg geven...
      En hopelijk ook leuke acties van Urban Hippies en Sokken-online en wie weet komen er ook nog andere leuke sponsors op mijn/ons pad.
      Thanks voor je input! Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Je kunt ook alleen de actie openbaar op facebook delen ook al is de rest van je facebook profiel prive. Kwam ik vorige keer ook achter.

      Verwijderen
  4. Als er gewoon weer via de mail ingestuurd kan worden (foto) dan doe ik zeker mee.
    Ik ben nu natuurlijk wel heel benieuwd naar je wijze woorden. Maar dat wordt afwachten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja Petra nog even geduld ;). Ja op zich is het ook een hele leuke voorwaarde. Ik word altijd blij van alle inzendingen en de moeite die ervoor gedaan is en voor jullie is het ook altijd een feestje :).
      Thanks voor je input! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Ik vind de voorwaarden zoals je ze nu stelt prima.Het is wel leuk om er juist wat moeite voor te doen. Ik moet zeggen dat de foto de eerste keer een drempel was, maar als je er echt niet met je gezicht op wil, zijn er ook nog andere manieren om een leuke foto te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen Esther. Ja je hoeft helemaal niet herkenbaar op die foto, mag zelfs een hele creatieve foto zijn met alleen een gedeelte van je Tante Betsy outfit. Ik vind het ook altijd een feestje om te zien wat jullie er allemaal van maken. Dankjewel voor je input, dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Helemaal leuk hoor ! een fotoinzending. Ook omdat ik altijd zo benieuwd ben naar wat de andere voor moois van maken.
    En super toch, dat de jurk nu al { bijna } verkocht is.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa hij is verkocht en al verstuurd! Deze dame was een snelle dame en hopelijk vind zij het ook leuk om nog even een foto van haar in haar Twiggy Green op te sturen :). Leuk om te horen dat je het geen probleem vind die foto inzending ;), maar dat wist ook wel :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Ik heb de eerste keer wel meegedaan, tweede keer niet. Ik vind zo'n foto een leuke voorwaarde maar had de tweede keer even geen tijd voor / zin in dat 'gedoe'. Maar ik vind het alleen maar terecht dat je iets moet doen voor een leuke prijs!

    Anita Groen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja Anita het is ook maar hoeveel 'gedoe' je ervan maakt ;). Je foto wordt niet beoordeeld, dus je kunt alle kanten op met zo'n foto maken ;). Ik zal anders straks weer eens wat voorbeelden delen...om jullie al warm te maken :). Thanks voor je reactie! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Ik vind alle voorwaarden prima! Ik hou wel van iets creatiefs te moeten doen om iets te winnen. Ik pas me aan. ;-)
    Ik vind het al fantastisch dat je zoiets doet! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen Hilde, ik begrijp al dat het grote gros er geen moeite mee heeft. Ja er stond helemaal geen winactie in de planning, maar het kwam toevallig zo uit dat ik er toch weer een leuke winactie van maken kon. Altijd fijn als iemand blij wordt van de jurk en ik een van jullie blij kan maken met een leuke kadobon. Dankjewel voor je reactie, dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Ik vind je voorwaarden voor een winactie helemaal niet zot. Op de foto gaan doe ik niet zo heel vaak, maar ach het is ook geen geheim. Dus gewoon ff doen. En die wijze woorden komen morgen? Ik word er nieuwsgierig van.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee die wijze woorden moeten nog even wachten...mijn hoofd staat er niet naar...ben verkouden en wil zo dadelijk mijn bed induiken. Dus ga wat foto tips geven...nou ja wat ook allemaal mag en kan ;). Ennuh fijn om te horen, thanks! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Je stelt toch geen eisen aan de foto? De kwaliteit van de foto maakt je geen winnaar of verliezer.
    En herkenbaar hoeft ook al niet.
    Ja, het is nét iets meer moeite, maar je geeft ook niet zomaar iets weg en bovendien zijn we zo uiteindelijk allemaal winnaars, want we kunnen genieten én leren van elkaars outfits.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa allemaal waar :). Maar toch leuk om te horen :). Gaan we gewoon lekker op de zelfde voet verder. Nou ja je weet maar nooit welke leuke winacties er nog allemaal komen. Thanks voor je input, dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. hoi suzan,ik hoor bij de stille lezers en ben daarbij ook een tante betsy fan zou graag ook mee willen doen maar ik ben heel slecht in de omgang met computers laat staan dat ik zo,n foto collage moet maken ik lees dan geregeld instagram weet eerlijk gezegd niet eens de bedoeling daarvan of wat je ermee kan jouw blog is leuk te lezen en je geeft leuke tips mijn tip maak je niet druk je doet het prima,en een jurk winnen is zeker leuk maar men moet er wel iets voor doen.ik zelf kan het niet maar gun het wel een ander heel graag conclussie je hebt er fan bij die met alle plezier jouw blog leest groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk om van een stille lezer te horen, zo te zien is het gelukt om een berichtje achter te laten :). Ennuh je hoeft niet aan de slag met collages hoor en met je pc. Nou ja een fotoowtje die moest dan wel effe gemaild worden hihihi. Wie weet stap je deze keer over de drempel, nu je toch er al overheen bent gestapt :D. Thanks voor je input, dikke knuffels!

      Verwijderen
  12. Hai Susan, ik draag (nog) geen tante Betsy dus een foto is altijd ingewikkeld. Kan de jurken wel fotograferen bij de Oude Bieb maar niet goed passen en dan ook nog een leuke foto maken. Daarnaast kies ik er altijd voor om niet herkenbaar in beeld te willen zijn (behalve zakelijk). Vandaar geen reactie van mij op winacties. En eerlijk is eerlijk, de gekleurde leggings en de tasjes vind ik heel leuk maar dan wel bij een ander dus daar doe ik niet aan mee.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja dat is best een drempel, maar Tante Betsy wannabee's mochten ook creatief aan de slag met Tante Betsy afbeeldingen...staan er genoeg op het wereldwijdeweb ;). Wie weet waag je deze keer dan toch een kansje ;). Ennuh Sokken-online heeft ook Apollo panty's in donkerblauw enzo...dus volgende keer gewoon mee doen :p. Thanks voor je input, dikke knuffels!

      Verwijderen
  13. Soms heb ik periodes dat ik winnen en liken een beetje beu ben....
    Je voorwaarden daar is helemaal niets mis mee :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja er komen op Facebook soms ook wel erg veel like en win acties voorbij, snap daar niet altijd wat mee hebt. Maarreh fijn om te horen van je, daar kan ik wel wat mee. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  14. Ik vind het zeker leuk om mee te doen maar heb niet altijd tijd en zin in de foto.
    Je moet net even tijd hebben als je DE jurk aan hebt. En ik vind mezelf nooit zo leuk op de foto. En hem dan het www op te gooien....Maar net wat Esther hierboven zegt, jou voorwaarden daar is niets mis mee. Het zegt meer over mij. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi gekkie dan gaan we straks jullie ens over de streep trekken...je kunt met mij en met die foto alle kanten op en dat hoeft niet herkenbaar hoor ;). Ik zal weer eens wat voorbeelden delen. Dankjewel voor je reactie! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  15. Hoi Susan,

    Ik vind je acties altijd super ook al doe ik niet mee. Ik heb geen overdaad aan jurkjes en ben niet zo fotogeniek. Toch ben ik een trouwe volger, maar dat wist je al. De voorwaarden di je hanteert zijn niet meer dan fair. Knuffels Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey trouwe volger leuk om van je te horen. Ja het moge duidelijk zijn dat het gros van jullie dus geen probleem heeft met foto inzending, maar soms dus daar ook wel tegenop loopt/ziet. Ik hoop jullie twijfels weg te kunnen halen met een leuke blogpost met uitleg. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  16. Ik vind het erg gaaf om iedereen in de TB jurkjes te zien. Vind het leuk om nu ook zelf mee te kunnen doen met mijn twee TB's. Volgens mij kan je ook best mooie (een tikkeltje mysterieuze)foto's maken zonder je gezicht helemaal in beeld, toch? Gewoon lekker creatief zijn. En dat je er nog iets mee kan winnen is een extra'tje. Leuke acties Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat om te zien hoe de andere girls de jurkjes combineren en hoe ze staan. Wij hebben allemaal andere vormen en maten en toch halen de jurkjes bij stuk voor stuk het mooiste van ons naar boven.
      En ja hoor je kunt toch wat van jezelf laten zien zonder duidelijk met je gezicht in beeld te zijn ;). Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoihoi,

    Eigenlijk ben ik ook een stille lezer met een zeer beperkte fb (bewust), zonder instagram en wat er allemaal nog meer mogelijk is. Maar ik vind het wel altijd leuk om je blog te lezen. Winacties vind ik altijd leuk om te zien maar om een of andere duistere reden doe ik eigenlijk nooit mee. Ben al heel gelukkig in de liefde denk ik dan altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Judith je hebt de stap nu al gezet, dus nu is de stap kleiner om mee te doen;). Weet je het is al gewoon een feest om alle inzendingen te zien en te zien hoe ieder zijn eigen ding doet...dus doe lekker mee, je wordt er niet ongelukkiger mee in de liefde :D hihihi. Dikke knuffels ennuh leuk om van je te horen!

      Verwijderen
  19. Hoi Suzan, vindt je acties erg leuk maar al die handelingen op mijn telefoon (plakken, knippen enz) lukt me niet ben echt blond. Voor mij zou het makkelijker zijn via fb omdat ik daar wel gewoon foto's kan plaatsen. Dus voorlopig kan ik nog niet meedoen. Zo jammer heb al 15 tante betsy jurken gespaard. Maar wie weet. Fijn weekend, groetjes an monique uit Dordrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow Monique al 15 Tante Betsy jurken! Oh daar zou ik best eens een foto van willen zien en ook van de Monique achter je reacties ;). Je hoeft niet te knippen en plakken, alleen een foto in te sturen naar mijn emailadres :). Dat moet vast lukken! En oh ja even vermelden dat je mee doet onder de actie ;). Leuk om weer van je te horen. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).