zaterdag 30 januari 2016

Tante Betsy Saturday Give Away

Jaaaa daar is ie dan, dé Tante Betsy Saturday Give Away met weer een hele mooie prijs waar je kans op maakt. 
Een Tante Betsy kadobon ter waarde van €50 yeahhh!


Tante Betsy dress Twiggy Green is verkocht en dit was de opbrengst (nou ja €49, maar daar maken we natuurlijk een rond bedrag van ;)). Ik hoop dat Angela de nieuwe eigenaresse er heel veel plezier van gaat hebben. 
Ik vond het zelf ook een pracht jurk, maar heb deze al in Pepita Green waar ik heel happy mee ben. 


Oh ja girls dit weekend de laatste kans om bij Tante Betsy in de webshop nog een jurkje voor een lage prijs te scoren, ik zag toch echt nog diverse jurkjes in meerdere maten...zoals de Pepita Green, Ollie Green, Spoonflower Black, Love The Forrest Mint...


Okay daar gaan we dan, hoe doe je mee?
*Laat als allereerste hier onder deze blogpost een reactie achter dat je graag mee doet en hoe je me volgt.
*Ga dan lekker aan de slag met een foto van je Tante Betsy outfit, een gewone foto is goed (je mag er helemaal op staan, maar een gedeelte is ook goed), maar je mag je ook creatief uitleven. Stuur deze naar mijn emailadres 365happytantebetsydresses(apestaartje)gmail.com
*Je kunt tót valentijnsdag mee doen, de uitslag maak ik bekend op 14 februari in de namiddag/avond. 


Dat was het!
Máár je kunt nog extra kansen krijgen, door actief volger te zijn...dus regelmatig hier een reactie achterlaten op mijn blog. 
Én door deze winactie te delen, op Facebook (deel het bericht dat ik op mijn Facebook pagina plaats openbaar op je profiel), op Instagram (zet de tag #tantebetsysaturdaygiveaway en @365happytantebetsydresses) deel je de afbeelding van de actie (niet van je foto waar je mee deelneemt ;)). 

Let op! Een like of reactie achterlaten op Facebook of Instagram geldt niet als deelname. 
Succes girls!

Lots of love from Susan

81 opmerkingen:

  1. Leuk ! nu 's verzinnen hoe ik TB leuk op de foto krijgt :-)
    Fijn weekend !
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk lieverd dat je weer mee doet. Je maakt er altijd wat leuks van, kan ik me daar weer op verheugen. Och het is zowiezo al een feestje om te zien hoe leuk de dames uitzien in een Tante Betsy!
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat volgen de win-acties zich toch snel op bij je, hihi. Ik doe mee hoor. Mijn nieuwe laarzen zijn binnen gekomen en passen helemaal bij de groene Tante Betsy jurkjes. Ik zal van de week eens een foto (laten) maken en stuur je die op. Een cadeaubon zou helemaal top zijn. Dan kan ik die gaan verzilveren bij de nieuwe collectie. De voorproefjes waren al erg veelbelovend.

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Neeltje leuk dat je weer enthousiast mee doet. Ja toevallig kwam het weer zo uit dus hupsakee weer een winactie. Verheug me erop wat je er weer van maakt ennuh delen op je blog mag ook hè (telt ook mee ;)).
      En oh groene laarzen...ben benieuwd! Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Natuurlijk ga ik het delen op mijn blog ;-)

      Verwijderen
  3. Kind mijn creatieve brein is weer op volle toeren ! I'll be there! Ik volg je de hele dag - maar dan via de Facebook groep " Fleurig & Kleurig " xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè en ik heb jullie twee weken de tijd gegeven hihihi, viel me opeens in dat ik nog een einddatum moest bedenken en een kadobon weggeven met valentijn is toch helemaal superr! Have fun lieverd en oh ja die roze jurk mag je gerust in een tasje steken na je fotosessie en aan mij overhandigen op de Dress Royal Day! Whahaha...just kidding! Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Ik neem het mee in een tasje om hem jou te laten zien :) Handle with care & wie weet als ik hem ooit weg doe....

      Verwijderen
  4. Leuk leuk leuk! Hopelijk komen mijn blauwe marktplaats laarsjes maandag of dinsdag binnen voor bij mijn nieuwe tante betsy jurkje en rokje en dan eens gaan kijken hoe ik de boel op de foto ga zetten :) Zo'n cadeau bon zou super zijn voor de nieuwe komende collectie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, hoe volg ik je. Via Facebook hou ik je blogs in de gaten, ik volg je op instagram en lees je berichten op de groep vrolijk en fleurig ;)

      Verwijderen
    2. Oh wat leuk, weet je wat ook zo leuk is dat jullie zo lekker aan de slag gaan met je Tante Betsy jurken en rokjes en vestjes...aan te trekken voor deze winactie...en lekker een leuke fotoshoot ervan maken! Ik verheug me erop!
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Super leuk weer Susan! Ook ik doe weer mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahh goed van je want ik weet wel welke jurk jij van de lente/zomercollectie wilt scoren! En dat gaat vast niet de enige zijn ;). Have fun ermee! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Natuurlijk doe ik mee!! Wat gaaf!! Ik ga delen etc etc...x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa je inzending is al binnen...check! Gedeeld op Instagram check! Openbaar gedeeld op Facebook...check! Oh girl jij bent echt totally hooked en nog erger verslaafd als mij hihihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Jaaaaaa leuk! Weer een leuke collage maken, hopelijk loop ik snel tegen een leuk roze vest aan en kan ik ook echt een nieuwe combi showen! Ik kan niet wachten op de nieuwe collectie, nog nooit zo uitgekeken naar een specifieke jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je weer mee doet en zo happy bent met de jurkjes. Ze staan je stuk voor stuk prachtig! Gaat vast weer een leuke inzending worden. Have fun ermee! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Gossie, daar issie al! Natúúrlijk doe ik weer mee :-))
    Volger via Blogger en FB en op FB ga ik dadelijk meteen delen.
    Dankjewel!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik had ook niks anders verwacht dat jij mee doet! Heb al gezien dat je de actie op Facebook openbaar gedeeld hebt ;). Thanks girl! Ennuh je hebt twee weken de tijd om niet met een rode neus op de foto te gaan whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Wat een gezellige actie weer. Count me in! Ik voog je hier en via de fleurige jurken club.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je weer meedoet Edith! Have fun met de foto, kan ik er weer van genieten :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Ik doe ook graag weer mee! Superleuk. Ik volg je hier, via Facebook en sinds kort ook (actief) via instagram. Ik ga de actie via facebook in ieder geval delen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja jij bent een actieveling. Zag al dat je de actie op Facebook gedeeld had! En leuk dat je ook op Instagram volgt. Ik herken niet altijd alle namen of het Tante Betsy girls zijn, maar de jouwe wel :). Have fun ernee! Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Halloooo hier ben ik op de valreep weliswaar.. Ik ben een van de jurkenzusters die regelmatig een blik werpt op je blogspot en daarnaast regelmatig in beeld ziet binnen de groep. Ik ga gauw aan de slag. Groetjes Mirjam

      Verwijderen
  11. Ja leuk! Ik doe mee. Ik weet nog maar net van je blog af maar ik heb al met foto op je blog gestaan. En lees hiet nu elke dag. En via Facebook volg ik je ook. En nu ik weet dat je ook via Instagram te volgen ben ga ik je anel even opzoeken.
    Foto komt eraan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat leuk om te horen Manja! Wel grappig dat je al op mijn blog hebt gestaan en nu mijn blog ontdekt hebt. Mijn Facebook pagina inmiddels ook ;), zag dat je de actie gedeeld had...yeah. Have fun met de inzending! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  12. Alweer een leuke winactie.. hoe gaaf is dat... Zal kijken of ik weer een leuke foto kan maken... Tuurlijk doe ik ook weer mee.. yeah!!!1
    ff delen via Fb hoor...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah oh ik weet nog als de dag van gisteren dat je dat Tante Betsy jurkje bij me won. Super dat je weer meedoet en je gaat er vast wel wat leuks van maken. Had gezien dat je de actie op Facebook gedeeld hebt ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Ik heb toch zoiets grappigs gemaakt zal het je snel sturen.. Lig zelf in een deuk als ik het zie... Hoop dat je het ook erg grappig vind...

      Lieve groetjes. dinah

      Verwijderen
  13. Ik doe graag mee, ik volg je hier en op instagram. En laat vaak een reactie achter.
    Maar dit weet je natuurlijk allemaal al. ;-)) Ik ga heel erg mijn best doen op de foto en die krijg je dan nog wel. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat weet ik idd allemaal :D. Ben benieuwd wat je ervan maken gaat, je weet vast wel wat leuks creatiefs te bedenken als ik zie welke prachtige foto's je maakt. Have fun ermee! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  14. Zo ik ben weer lekker crea aan de slag gegaan na de mooie tip die je mij vanmorgen stuurde. Nu ga ik heel hard duimen dat ik straks iets moois uit de nieuwe collectie mag kiezen als echte Tante Betsy fan. Ook zal ik je actie nog eventjes delen op facebook ;)

    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahh ik had het ook al gezien! Nog niet in de gelegenheid geweest om te antwoorden ;). Leuk dat je toch mee doet! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  15. Ik ga zo meteen mijn foto ook maar eens delen. Leuke actie !!! Leuke blog ook zeker !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sandra van den bogaard stokman31 januari 2016 om 21:48

      Sandra van den bogaard stokman moest t zijn :-)

      Verwijderen
    2. Oh yeahh leuk dat je komt meedoen Sandra. Zo happy voor je dat gisteren een geslaagde dag voor je was en dat je je toch heel happy in je Mimi Red voelt en schijt hebt wat anderen van je denken en gewoon lekker je eigen gevoel durft te volgen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    3. sandra van den bogaard stokman11 februari 2016 om 22:18

      :-)

      Verwijderen
  16. Susan! ik heb nog niet verteld hoe ik je volg , nou weetje dat misschien wel onderhand, maar zal het toch nog even vertellen.....op FB, hier en op je andere blog {maar die telt dan eigenlijk niet mee :-) }
    ik zal het delen op mijn FB en mijn blogje .
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaaa, ik ook. Ik doe ook weer mee. Ben nog aan het broeden op een leuke TB foto entry. Maar dat komt vast goed. Ben blij dat ik TB ontdekt heb. Ze vallen mooier bij me dan KL eerlijk gezegd. U leest nog van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk dat je weer mee doet en wat fijn om te lezen dat ze je zo goed bevallen. Ben heel benieuwd naar je foto inzending. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  18. Wat leuk...ik doe weer mee!!😆
    vroeger droeg ik alleen maar zwart en broeken, nu bijna alleen nog jurkjes, mijn eerste twee jurkjes waren van Tante Betsy gekregen van mijn man, dus is zijn schuld dat ik zoveel jurkjes heb😜
    Ik volg je op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha heerlijk! Ja en ze staan je prachtig en ik kreeg al een leuke inzending van je ;). Gezellig dat je weer mee doet! Dikke knuffels ennuh op naar de lente/zomercollectie :D.

      Verwijderen
  19. Oh wat leuk dat je deze actie hebt opgezet!! Ik ben fan van TB! Nu eindelijk weer een tb in de kast en stiekem wel heel erg toe aan nog een tb erbij.... Ik had er meerderen, maar door te veel afvallen verkocht. Kom maar op met deze actie! Groetjes Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja dan kan ik me voorstellen dat je behoefte hebt aan meer Tante Betsy jurkjes als je de jouwe verkocht hebt. Dan zul jij net als ons reikhalzend uitkijken naar de nieuwe collectie :). Je foto inzending is al binnen, oh zucht die jurk is echt zo'n mooitje. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  20. Natuurlijk wil ik mee doen! Ik heb nl. een heel mooi jurkje op het oog ;-)
    Ik volg je op FB en onze gezellige jurkjesgroep. Ik ben onze tante Betsy helemaal aan het ontdekken en ben enthousiast! Groetjes aan jou van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mee doet Thea, gezellig en ook zo leuk om te lezen en zien hoe happy je er mee bent. Je inzending is ook al binnen :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  21. Ohhhh, daar gaat ze weer! Wat een leuke actie toch....ik doe weer mee en misschien....
    Oh ja, je kent me via de vrolijke en fleurige jurkjes groep. Inmiddels heb ik daar mijn meisjesnaam weer verwirven maar hier is me dat nog niet gelukt. Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahh leuk dat je ook weer mee doet! Ja wie weet...nog een weekje en dan komt de uitslag met valentijn :). Ben benieuwd wat je er deze keer van maakt. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  22. Dank voor je herinnering. Ik ga ook een poging wagen met m'n strawberryfields4ever-jurkje. Ik volg je blog en tref je bij de jurkenzusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martine wat gezellig dat je mee doet! Ben heel benieuwd naar je inzending en zo te lezen met het aardbeien jurkje hihi. Zo'n heerlijke jurk! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  23. Ik hou van vrolijke, kleurige jurkjes! Tante Betsy is nu heel alleen in mijn kast tussen twee andere merken en ze wil heeeeeel graag een collectie gaan vormen ��
    Ik heb haar verteld dat we kans maken dat dit gaat lukken ����
    Heel veel groetjes van je jurkenzusje Astrid Houtman ����

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk dat je mee doet Astrid en dat het je gelukt is om een reactie achter te laten. Ook je enthousiaste foto inzending is binnen, leuk! Ja ik kan me voorstellen dat die jurk zich daar maar wat alleen voelt...hij staat je in ieder geval prachtig! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  24. Maite wil het maar niet lukken, terwijl het haar gisteren wel lukte...alleen bij de verkeerde blogpost ;). Dus bij deze;
    Maite3 februari 2016 20:57
    Ja hoor, ik doe mee! Ik ga me steeds lekkerder voelen in m'n jurkjes, nu nog wat meer afwisseling!
    Groetjes Maite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Maite leuk dat je mee doet, ook al is het voor nu met een omweg hihi. Ja soms kan het heel frustrerend zijn om een reactie achter te laten als je pas op zo'n blog komt. Maar je naam invullen bij naam/url zou moeten lukken ;). Nu je foto nog... Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Ja we doen weer mee. Toch maar een gokje wagen! Xx

      Verwijderen
    3. Hihihi Adriette ik had je reactie in mijn mail gezien maar kon hem hier maar niet vinden ;). Leuk dat je een gokje komt wagen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  25. Reacties
    1. Yeahhhh je doet mee! En wat een leuke inzending stuurde je in. Nu nog je eerste Tante Betsy! Knuff!

      Verwijderen
  26. Zo vandaag mijn eerste Betsy ontvangen, en gelijk een mooie collage er van gemaakt, nu hopen dat er meer mooie betsy's volgen. Oja ik ga je nog ff delen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk dat je mee doet Maaike en ik zag al een leuke collage in mijn mail! Er gaan er vast nog meer volgen... Dikke knuffels!

      Verwijderen
  27. Oh leuk!! Ik doe weer mee hoor! Ik ga je nog mailen voor een foto Susan! Hopelijk kan ik er wat creatiefs van maken met mijn 2 jurken ❤️

    Fijn weekend en succes weer iedereen!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah heeft mijn mailactie toch nog wat mededingers opgeleverd hihi. Leuk dat je mee doet en je weet er vast wat leuks van te maken! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  28. Hoi Susan, ik doe als fan heel graag mee! Gr.dorette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Susan deze keer doe ik niet mee voor mezelf maar gun ik iemand anders deze geweldige prijs. Wie ik het heel erg gun is mijn lieve mama Yvonne hesseling. Zij verdiend haar eerste Betsy!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oeh leuk een winactie! Graag doe ik mee! Het lijkt mij leuk als Tante Betsy een waardige concurrent van KL kan worden in mijn kledingkast. Een extra jurkje helpt daar erg aan mee!
    Groetjes, Susan van de FB-groep

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Lieverd, ik doe graag mee met je actie. Ik heb geprobeerd een mooie collage te maken en ga voor een kleurrijk jurkje. Ik ga de stoute schoenen aan trekken en ga voor kleur. Niet gelijk uitbundig maar je moet ergens beginnen. Ik heb helaas geen Facebook dus hoop dat ik op deze manier ook mee mag doen. Ik zal de foto naar je mailen.
    Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee Susan! Ik heb je via Instagram al een foto gestuurd! Superleuk!

    Groetjes,
    Belinda (IG: @colorhappinezz)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik ben ook een grote fan van tante Betsy dus ik waag graag een gokje!!!❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Susan, wat leuk weer! Ik doe natuurlijk graag weer mee en wat doen er veel jurkenzusjes mee, gezxellig! Heeeel veel succes allemaal! Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe ook graag mee, zodat ik na mijn bevalling een leuk jurkje kan shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe natuurlijk mee Susan! De foto zend ik je vrijdag of zaterdag. Ik volg/ ken je via de zusjes, instagram en natuurlijk je blog.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe natuurlijk mee Susan! De foto zend ik je vrijdag of zaterdag. Ik volg/ ken je via de zusjes, instagram en natuurlijk je blog.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jaaaa hier ben ik ik doe toch gezellig mee lieve Susan :)
    En leuk,,,gisteren op de boekdate had ik ook DIE outfit aan,,,,alleen dan met spijkerjasje erop.
    Lucky outfit, YEZ
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Even snel een reactie achterlaten voor Sabina, ze heeft het al diverse keren geprobeerd en heeft de moed opgegeven.

    Ik weet niet wat ik fout doe, want als ik reageer op je blog, krijg ik mijn reactie niet te zien...? En het Facebookbericht is uiteraard al gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo lieve Susan, ik ga toch ook maar een keertje meedoen aan de leuke win-actie met een leuke collage! Liefs �� Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik doe ook mee!! Lest best, zullen we maar zeggen. ;) Heel fijn weekend meis, geniet van het zonnetje! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Susan, op de valreep doe ik weer mee met je winactie. Zonnig weekend! Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nou na lang tegenaan hikken is het toch nog gelukt een collage te knutselen.
    Volgen doen we elkaar overal. Facebook. Instagram. Blog...

    En nu maar duimen!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja natuurlijk nog gedeeld op facebook en instagram!

      Verwijderen
  44. Hoi Susan, nog nieuw voor mij dat bloggen, maar ik leer snel.😉 Heel erg leuk jouw winactie!
    Fingers crossed!🍀 Lieve groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  45. lieve Susan, in je mail vind mijn inzending. bedankt voor je inspiratie en leuke winactie!
    "life is too short to wear boring clothes..." tante Betsy, you make my day. Love You!!!
    xxx Lizette

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).