maandag 4 januari 2016

Happy Family Time Monday

Hey girls vandaag reisde ik weer eens af naar Maastricht. Het klinkt alsof het ver reizen is maar dat valt wel mee ;). 
Ik woon sinds negen jaar in Heerlen, voorheen altijd in Maastricht gewoond (Jao ich bin un echte Mestreechse ;)). 


Mijn vader was gisteren jarig en hij wilde het vandaag vieren, gewoon samen een stuk vlaai en koffie (ik thee ;)) in een café drinken. Op de foto ons familietje...mijn ouders (zijn al weer heel wat jaren gescheiden, maar er is nog normaal contact) en mijn broer John (1,5 jaar ouder dan mij) en een kleurrijke Susan :). 
Het was fijn om elkaar weer eens samen te zien en te spreken. 


Nadat mijn vader weer naar huis is gegaan zijn we nog met ons drietjes de stad in gelopen door Wijck (daar ben ik geboren en getogen). 
Op de terugweg nog even met mijn moeder op de foto geweest, zien jullie meteen de rest van mijn verschijning hihihi. 


Weet je wat leuk is ook al ben ik opgegroeid met Maastrichts dialect, ik kreeg gisteren aan de telefoon (van een vrouw uit Deventer) een mooi compliment dat ik goed te verstaan ben. Ja wij Limburgers spreken natuurlijk Nederlands met een flink accent ;). 
Maar bij mij valt dat blijkbaar toch wel mee, nou ja men begrijpt mij hihihi. 


Thuis ben ik nog even in mijn hele outfit op de foto gegaan, dress Love the Forest Black, dit jurkje kocht ik van verjaardagsgeld dat ik kreeg van mijn vader en moeder, dus vandaag was een mooie gelegenheid om de jurk aan te doen en te showen aan hun. 

Lots of love from Susan

12 opmerkingen:

  1. Echt super toevallig hè; onze papa's op dezelfde dag jarig :-))
    Jij ook gefeliciteerd!
    Je zag er prachtig uit. Super gecombineerd en zoals altijd helemaal áf door een prachtige ketting.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een geweldig dagje! Gefeliciteerd met je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Feest in Maastricht - daar hebben ze het feesten uitgevonden :) gefeliciteerd & je zag er weer op z'n paasbest uit . En Deventer : daar was ik zaterdag - maar dat wist je al! Ik ben ook benieuwd naar je stem de 27e februari ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er inderdaad weer super uit ,zie zelfs een broche ?
    Gezellig zo'n daagje en nog gefeliciteerd met je vader.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is vast een leuk dagje uit geweest. Heerlijk om het gezin zo compleet te hebben lijkt me.
    De jurk staat je enig. Zeker met het vest en laarzen in stijl ;-)

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn paps morgen.......mooie overeenkomst met d Betsy-girls hihi
    Van harte nog!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd nog met je vader. Wat leuk dat dat toch kan, gezellig met het hele gezin bij elkaar terwijl ze gescheiden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, ik heb in Maastricht gestudeerd! En ik woonde in de Wijckerbrugstraat. :) Mooie herinneringen... Leuk om daar zo spontaan aan herinnerd te worden. Van harte nog met de paps!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd nog met je vader! Wat heb je leuke ouders! !! Gezellig zeg zo! En ook een leuke jurk van tb deze! !! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat dat nog zo kan, je ouders samen. Enne mooie boompjesjurk!!! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd metje vasers verjaardag. Ik heb ook familie in oa Heerlen wonen en ja die hebben z'n lief accent. Dat klinkt toch heel anders dan dat friese accent van mij maar is ook leuk.... Je bomen jurk is leuk en tof dat je hem draagt om te laten zien wat je met het verjaardags geld gedaan hebt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh lieverds wat is het toch altijd een genot om jullie reacties te lezen. Sorry dat het er echt inschiet om voor iedereen een persoonlijke reactie achter te laten, wat ik normaal wel altijd deed. Dikke dankjewel knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).