woensdag 6 januari 2016

Dress Tika Mist Petrol Blue Wednesday

Hey girls vandaag ben ik een beetje leeg, weet helemaal niet wat te delen en wat te schrijven. 
Ik heb weer wat korte nachten achter de rug, dus doe dadelijk helemaal niks meer. 
Ik heb me vanmiddag bezig gehouden met de lijst bij te werken van de dames die mee doen met de kadobon winactie en te checken of iedereen ook foto's heeft ingestuurd. 


Dinah stuurde wel een foto in, maar heeft nog geen reactie achter gelaten...
Maar er zijn nog een aantal dames die geen foto instuurden...Linda en Nicolette zijn het wellicht vergeten, jullie lieten wel een reactie achter dat jullie mee doen. 
Esther Horst zal er mee bezig zijn, maar kids gaan voor ;). 
De winactie loopt tot 23.59uur vanavond!
Morgen zal ik na mijn werk lootjes gaan schrijven en ga dan de winnares trekken, een aantal dames krijgt een extra kans omdat ze regelmatig hier een berichtje achterlaten en extra kans omdat ze de actie gedeeld hebben. 


Vandaag deed ik weer eens mijn Tika Mist Petrol aan, lekker gecombineerd met mijn roze hoodie vest van Tante Betsy (oudere collectie). Zo haal ik de kleur wat naar boven en heb ik het lekker warm. Oh hoop zo dat dit soort hoodievesten weer gaan komen. Love them!

Lots of love from Susan

9 opmerkingen:

  1. Rust lekker uit vanavond!
    Ga ik ook doen :-)))
    Ik ga het ook even herhalen, misschien helpt het; ook ik zou heeeel blij zijn als dit soort hoodies weer in de collectie komen!
    Fijne avond!
    Knuf,
    Sanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker relaxen en wat een heerlijk vest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die hoodie is idd super! Ook leuk omdat ie wat langer is. Duik lekker op tijd je bedje in, morgen weer een nieuwe dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Wat een rare spellingscontrole ik bedoel dus hoody

      Verwijderen
  5. Ik las op de Facebook dat een paar dames nog snel foto's gingen maken! Hoeveel heb je nu ontvangen ?
    Wat vervelend dat je niet lekker slaapt - dan breektt je op he ! Take care & we wachten vol spanning op de uitslag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh poeh...slopend dat slaapgebrek. ( zo herkenbaar) Gelukkig hebben we onze jurkjes om ons toch te laten stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is ook wel weer om lekker in een hoodie op de bank te ploffen hoor! Ik kom de dag op het werk maar moeilijk door.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was het helemaal vergeten om een berichtje achter te laten maar als het goed is staat het er bij... Toch maar ff een pas op de plaats Susan en dan doe ik met je mee ben toch al 3 weken zo verkouden... Ja dat vest vind ik ook wel erg mooi, Ik ben sowieso heel erg van de vesten die kun je uit doen als je het warm hebt en weer aan als... nou ja je begrijpt het wel.. Truien vind ik niet zo dus dan is z'n vest ideaal.. ben benieuwd wie de gelukkige winnaar wordt....

    Lieve groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).