dinsdag 29 december 2015

Tolle Lola Tuesday

Hey girls vandaag is mijn Tolle Lola Green binnen gekomen en oh wat is ie mooiii!
Ik scoorde hem eergisteren laat in de avond bij webwinkel, ook stenen winkel te Heerenveen, So Much. https://www.somuch.nl


Ik heb al eens eerder via Instagram contact gehad met Binnie, ze deelt ook wel eens foto's van zichzelf in Tante Betsy jurkjes op Facebook en Intagram, zo leuk als shops dat ook doen. 
Binnie reageert snel op mails, hoorde het ook van Brigitte en Adriette, die nav mijn 'reclame' op de jurkjes Facebook groep ook jurkjes bestelden, fijn zo'n service :). 


En weet je wat grappig is, ik heb vandaag Dress Ollie Blue aan (van de huidige collectie) en wat blijkt het is dezelfde print als Dress Tolle Lola Green/Blue en Dress Summer Green/Blue van de zomercollectie. 
Ook daar ben ik zo blij mee, zoals jullie weten hou ik van knalkleurtjes. 


De Tolle Lola Green ga ik natuurlijk combineren met Apollo panty Jolly Green en mijn groene Sendra laarzen. Thanks Binnie :D. 


Hilde die pas nieuw is op de jurkjes Facebookgroep heeft ook de Tolle Lola gescoord maar dan in blauw, volgens mij ook nadat ik vertelde over de sale hihi. Ze is ook pas aan de Tante Betsy jurkjes, ze staan haar prachtig, binnenkort meer foto's. 


Eigenlijk had ik vandaag ook de Tante Betsy kadobon Winactie willen starten, maar och dat kan nog wel een dagje wachten. Kreeg voor kerst ook twee Tante Betsy kadobonnen van dochterlief, zo lieff van haar :). Ze maakte deze kerskaart.


Brigitte (beneden in de collage) en Adriette scoorden allebei Mathilde Blue, Mathilde Green staat wel al in de webshop, maar Binnie tipte me dat ze ook Mathilde blue had en dat heb ik de dames weer laten weten ;). Als het goed is komt er binnenkort nog meer sale op de website te staan. 
Oh ik zie nu ook dat Tante Betsy herself heel veel jurkjes afgeprijsd heeft :). Op m'n mobiele zelfs een 3de pagina dus klik door of zoek op je maat


Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. Ja wat heerlijk als je zo'n netwerk hebt & door Susan in aanraking komt met Tante Betsy & nog eens een hele leuke webwinkel Somuch( met een geweldige service ) dit hierboven is mijn 2e tante jurk & oh er komen vast nog meer.
    En Susan jij ziet er ook weer top uit in de Dior jou geshowde jurken & ik kan niet wachten voor de volgende winaktie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk is dat hè. Ik vond de zomercollectie ook zo gaaf! Heb Tante Betsy pas in de winter leren kennen en waren toen veel donkere jurkjes. En werd zo blij toen de zomercollectie er was, alhoewel ik ook helemaal happy ben met mijn jurkjes van deze wintercollectie. I love colours! En ja ik voorspel dat je nog meer Tante Betsy jurkjes gaat kopen hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke post waar je vrolijk van wordt. En tja, als de groene versie zo goedkoop op de site van tante betsy staat, kon ik die niet voorbij laten gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en ik word zo vrolijk van die happy foto's van jou. De Tante Betsy jurkjes staan je helemaal superr! Wat dat betreft is het zo'n heerlijk jurkjes merk (ze heeft ook rokjes en vestjes hoor) die het beste in ons naar boven halen of je nu zoals jou een S'je hebt of een L (wat ik nu heb) of zelfs dames in XXL :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Dank je wel Susan voor je tip want ik heb inderdaad vandaag mijn mathilde blue binnen. Heb hem nog niet gepast want waren druk aan het schilderen en klussen op de kamer van mijn zoon. Echt een supersnelle reactie en superservice van so much! !
    En jij ook weer leuke jurken gescoord!!! Supertof! Ook ik wacht met spanning de winactie af. Jou tante betsy verslaving is dan ook erg besmettelijk...����

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het Tante Betsy virus weelt tierig door mijn aanstekelijk enthousiasme :D. Ik ben heel benieuwd hoe de jurk aan jouw lijf staat, maar zal je vast ook weer prachtig staan. Ik zag net dat Tante Betsy ook veel sale heeft, dus maar even de blogpost aangepast hihi. In onze maten natuurlijk wat minder maar als je toch een S of XS hebt kun je je slag slaan in zomerjurkjes. Zelfs ook zippie jurken afgeprijsd wel nog enkele in XL en L... Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Whoop whoop! Tolle Susan? Sexy Susan!! Looking good!!
    Ook de andere meiden in je post zien er top uit in hun TB's!
    Kei lief van je dochter, kun je weer lekker los gaan hihihi, vinden wij niet erg :-))
    Liefs,
    Sandra
    P.S. Zo raar; deze post zie ik nu pas; ik zag hem niet opkomen in mijn Blogger overzicht. Nu nog steeds niet. Irritant. Gebeurt wel vaker :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd! Ja daar zeg je me wat...moet dochterlief nog de mail laten doorsturen met de codes :). Ik denk dat ik me ga inhouden tot de nieuwe collectie komt, maar je weet het maar nooit en ga ik weer voor de bijl whahaha.
      Ik moest net meteen aan jou denken toen ik zag dat er zippie jurken zijn afgeprijsd ook in L (maar volgens mij heb je die al ;)).
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Ja, die heb ik inderdaad al drie :-O
      Heb nog even getwijfeld over een rode (weet niet meer hoe hij heet), maar ik wacht op de nieuwe collectie :-)) xxx

      Verwijderen
    3. Correctie...... Zojuist toch voor de bijl gegaan. Stoute Tante met haar sale ook...
      I am weak.... Tika is on her way... :-))))

      Verwijderen
    4. Oh ja.... Rood, zei ik? Klopt ook al niet, whahahaaa!
      Verkoopt Tante ook jurkjes met héle lange mouwen? Worden die met een busje gebracht?
      Ik ben nl. rijp voor de funny farm denk ik...
      Het is weer Marktplaats tijd. Daaaaaaag KL! :-)))

      Verwijderen
    5. Oh wat ben je toch een lekker ding whahaha, och lieverd als daarvoor weer een paar King Louie jurkjes van eigenaresse veranderen is de pijn niet zo erg. Ben benieuwd welke het zijn geworden ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Ja hè?! Die lieverd van me had er weer wat leuks van gemaakt, zo liefff <3. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).