dinsdag 29 december 2015

Tolle Lola Tuesday

Hey girls vandaag is mijn Tolle Lola Green binnen gekomen en oh wat is ie mooiii!
Ik scoorde hem eergisteren laat in de avond bij webwinkel, ook stenen winkel te Heerenveen, So Much. https://www.somuch.nl


Ik heb al eens eerder via Instagram contact gehad met Binnie, ze deelt ook wel eens foto's van zichzelf in Tante Betsy jurkjes op Facebook en Intagram, zo leuk als shops dat ook doen. 
Binnie reageert snel op mails, hoorde het ook van Brigitte en Adriette, die nav mijn 'reclame' op de jurkjes Facebook groep ook jurkjes bestelden, fijn zo'n service :). 


En weet je wat grappig is, ik heb vandaag Dress Ollie Blue aan (van de huidige collectie) en wat blijkt het is dezelfde print als Dress Tolle Lola Green/Blue en Dress Summer Green/Blue van de zomercollectie. 
Ook daar ben ik zo blij mee, zoals jullie weten hou ik van knalkleurtjes. 


De Tolle Lola Green ga ik natuurlijk combineren met Apollo panty Jolly Green en mijn groene Sendra laarzen. Thanks Binnie :D. 


Hilde die pas nieuw is op de jurkjes Facebookgroep heeft ook de Tolle Lola gescoord maar dan in blauw, volgens mij ook nadat ik vertelde over de sale hihi. Ze is ook pas aan de Tante Betsy jurkjes, ze staan haar prachtig, binnenkort meer foto's. 


Eigenlijk had ik vandaag ook de Tante Betsy kadobon Winactie willen starten, maar och dat kan nog wel een dagje wachten. Kreeg voor kerst ook twee Tante Betsy kadobonnen van dochterlief, zo lieff van haar :). Ze maakte deze kerskaart.


Brigitte (beneden in de collage) en Adriette scoorden allebei Mathilde Blue, Mathilde Green staat wel al in de webshop, maar Binnie tipte me dat ze ook Mathilde blue had en dat heb ik de dames weer laten weten ;). Als het goed is komt er binnenkort nog meer sale op de website te staan. 
Oh ik zie nu ook dat Tante Betsy herself heel veel jurkjes afgeprijsd heeft :). Op m'n mobiele zelfs een 3de pagina dus klik door of zoek op je maat


Lots of love from Susan