zaterdag 12 december 2015

Tante Betsy Sisters Saturday

Hey girls vandaag voor het eerst weer uit bed en heb de neiging om er weer in te kruipen. Voor het eerst sinds een aantal dagen ook weer een Tante Betsy jurk aan. In de tussentijd heb ik me gehuld in de jurk die ik van Sandra kreeg :). 


Vandaag een negenluik met allemaal Tante Betsy zusjes van de jurkjes Facebook groep. De ene aangestoken door mijn en anderen hun enthousiasme en sommigen al langer liefhebsters van de vrolijke Tante Betsy jurkjes. 
Ik ga geen hele verhalen schrijven daar heb ik de puf niet voor, maar ga wel alle foto's ook afzonderlijk showen. 
Ik kan nog wel een negenluik aanmaken zoveel Tante Betsy zusjes zijn er inmiddels op de groep. 

Vlnr boven;

Gracia in een fleurige Tante Betsy wikkeljurk van een oudere collectie. Oops zie nu een vraag van Gracia of het leuk is om eens te vertellen hoe ze bij tante is gekomen... Maar herinner me nu weer dat ik ergens gelezen heb dat het met haar inmiddels overleden moeder te maken heeft die Betsy heette. Klopt dat Gracia?


In het midden Adriëtte met haar allernieuwste Tante Betsy jurk (oudere collectie), zie je dat ze het lintje lekker onder haar buste heeft geknoopt? Staat haar prachtig!


Ernaast Anne-Roos in haar allereerste Tante Betsy jurk, Tika Black van deze collectie. Ik heb een close up foto gezien en wow stunning! Ze maakte deze leuke collage ter ere van haar nieuwe jurk en omdat ze toen ook jarig was ;). 

Vlnr midden

Anique stuurde deze collage in voor de Tante Betsy winactie die inmiddels verlopen is. Volgens mij ben ik daar enigzins schuld aan dat ze in de collage drie Tante Betsy jurkjes van deze collectie aan heeft :). Dress Trixie helemaal links, ernaast Love the Forrest black en beneden Bibi black (oh die staat ook nog steeds op mijn wishlist). 


In het midden staat een jurkjes zusje dat ik al langer 'ken' Patricia in haar Ollie Green jurk van deze collectie. Ze showde hem al eens eerder, maar nu heeft ze er nu ook eindelijk rozige laarzen bij schrijft ze ;). Ja ik steek ook iedereen aan hè :p. 


Helemaal rechts een collage van Anneleen die heeft de jurk weer overgenomen van een ander zusje en is helemaal blij met haar 'nieuwe' Tante Betsy en wat een leuke collage maakte ze ervan!

Vlnr beneden

Wendy in haar groene hoodie jurk/vest, ze schreef dat ze zich erin had moeten wurmen... Nou ik had al voorgesteld dat ik hem met liefde zou willen overnemen als het een L was whahaha. 


In het midden Melanie in een zippie jurk van de nieuwe collectie die ze kocht bij Movimento in Rotterdam. Staat haar weer helemaal super!


Als laatste Mirjam die even wilde laten weten dat ze helemaal onderste boven is van Tante Betsy en deze foto instuurde voor de Tante Betsy Give Away Wednesday actie. Ze was er net op het nippertje bij ;). 

Allright girls toch een hele lap tekst geworden ;). Fijn weekend nog!

Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Ziet er weer leuk uit ! Altijd mooi om te zien hoe anderen zich kleden ! Mooie vrouwen bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat hè, welke combinaties ze maken bij de Tante Betsy jurken en ook zo leuk om te zien dat ze er happy van worden :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat leuk gedaan weer! !! Echt leuk dat ik op je blog mag staan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat lieff! Nou lieverd zonder jullie zou mijn blog maar wat saai zijn, nou ja een heel stuk saaier zijn. Alle dagen alleen foto's van mezelf...hihi. Vooral nu ik hele dagen in bed lig komt het wel heel goed uit dat er foto's van jullie zijn om te delen. Dus thanks to you girls is dit zo'n leuk blog!
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Hee... Ben je ziekiepiekie geweest? Heb ik dat nou gemist??
    Maar eh... Dan is mijn cadeautje jouw pyjama geweest?? :-)))))
    Kei leuke outfits deze keer, wat een diversiteit!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa ik ben inderdaad ziek thuis. Even goed voor mezelf zorgen en mijn lijf de rust gunnen die het zo hard nodig had. Maar niks ernstigs hoor lieverd.
      Ja eigenlijk wel, maar ik noem het eerder mijn huisjurk hihi, eigenlijk is hij daar te mooi voor, maar ik hul me ook graag in een mooie jurk als ik in bed vertoef enzo dus helemaal happy met jouw jurk. Manlief noemt het de bubblegum jurk hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Hihihi, de bubblegum jurk :-))))
      Dat ie jou maar snel op de been helpt!
      Als je er een beetje mooi uiziet helpt dat altijd in het beter worden (vind ik). Moet natuurlijk ook wel kunnen, maar je snapt wel wat ik bedoel :-))
      Liefs,
      San

      Verwijderen
  4. Beterschap! En leuk om al die mooie vrouwen in een Tante Betsy te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks girl! Ja het is een feestje om te zien hoor al die mooie vrolijke vrouwen gehuld in Tante Betsy jurken :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Wat een vrolijk gekleede en vooral mooie dames weer...
    Jij ook al ziek,,, beterschap meis...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd :). Ja leuk hè, ik geniet er ook enorm van. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).